What is that???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cand deschid capota in stanga (cum te uiti la bot) sub far e un furtun transparent care se termina acolo , din ala ce se mai scurge?
    cai putere care apar de valenteins day sau ce?

    sigpic

    Comment


    • #32
      Prin ala se scurge sudoarea cailor putere...
      Acum serios, n-ai urmarit si tu unde duce? Ca eu as zice ca e de la AC.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Originally posted by florin_upe View Post
        Am un kiss dci 85 cp . Dupa ce pornesc motorul la vreo 5 minute de mers se aude in partea stinga sus un zgomot ca de motoras ceva, problema este ca nu merge constant pt ca atunci nu imi faceam probleme, merge asa...aleatoriu 5 sec se opreste si iar 10 sec etc (stiu ca nu este de la sevodirectia asistata electronic) dar atit. Voi aveti habar?
        Multumesc!
        Al meu esti! M-a innebunit si pe mine zgomotul asta de vre-o luna incoace. Nu l-am auzit din prima, ci abia dupa 2500 km. Nu-mi dau seama de unde vine nici acum, am rascolit o gramada de topicuri de pe toate forumurile in legatura cu loganul, insa deocamdata nimic. Mi-e lene sa rescriu tot aici, asa ca risc sa fac o trimitere la d*******b.ro, sectiunea diverse logan, acolo e toata povestea. Ultimele cercetari m-au condus spre piesa asta de care e vorba aici, inteleg ca ar fi comanda EGR. Zgomotul nu se aude decat din interior, dinspre motor nu am sesizat decat vibratiile corespunzatoare la palparea acestei piese, ca un rontait. Uruitul dispare, in mod ciudat, daca apas pedala de frana tare, apoi reapare. La fel si rontaitul acestei piese. As vrea mai multe detalii despre acest reper, la care mai mult decat ca vin doua furtunele dinspre motor, nu am observat nimic care sa ma edifice ce are de facut. Daca am deranjat cu trimiterea la forumul concurent, imi cer scuze. Dar acolo m-am apucat de topic, desi se pare ca explicatia o gasesc aici!

        florin_upe: te rog tine-ma la curent, pana acum esti singurul care pare ca are aceeasi problema. Verifica chestia cu frana apasata tare si cu vibratiile "comenzii EGR"
        Last edited by babone; 17 April 2008, 22:11.

        Comment


        • #34
          Cred ca despre asta se intreaba in primul topic

          Am vazuto si la reno clio dar nustiu ce e
          Attached Files
          Last edited by andrei; 17 April 2008, 23:42.

          Comment


          • #35
            Zgomotul de la vana EGR se poate opri cand apesi frana ca e un consumator in plus. Dar totusi, eu as suspecta un zgomot la fulia de la arbore.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Originally posted by andrei View Post
              Dar totusi, eu as suspecta un zgomot la fulia de la arbore.
              E doar o gluma, sau vorbesti serios? Daca esti serios, atunci ma intreb oare nu ar trebui sa sesizez zgomotul si cu capota deschisa, dinspre motor? El nu se percepe decat din interior, dinspre motor simt doar vibratiile vanei asteia EGR.

              Chestia cu frana ar fi plauzibila, avand in vedere ca furtunasele care vin la vana EGR pleaca din aceeasi conducta cu tubul care duce la oala de servo. Dar totusi de ce vana asta face zgomot? Sau ma rog, vibreaza, rontaie?

              Pana la urma ne lamureste cineva ce face vana asta EGR? Ce-i cu cele doua furtune care vin la ea? Are un motoras inauntru?


              florin_upe : ai testat ce ti-am zis?

              Comment


              • #37
                Acolo vorbeam serios. Dar daca zici ca zgomotul nu se aude cu capota deschisa nu e de la aia.
                Ar putea fi totusi de la vana EGR, sa fie imbacsita. Ce motor ai, de 65, 70 sau 85 CP?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #38
                  85 cp, decembrie 2007, 3600 km. Zgomotul a aparut dupa primii 1000 km. La inceput nu se auzea tot timpul, incepea dupa 2 - 3 minute de la pornirea motorului. Acum face mereu.

                  Este piesa din pozele lui petroman, inteleg ca nu e prezenta decat la motorul de 85.

                  Comment


                  • #39
                    S-ar putea totusi sa nu existe o problema, pentru ca la motoarele dCi, comanda supapei EGR e realizata electric, adica electro-pneumatic. Deci de acolo se aude zgomotul, incearca s-o izolezi cumva si sa vezi daca se mai aude.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by andrei View Post
                      @mishu: Eu ziceam ca e comanda valvei EGR (Exhaust gas recirculation) care este o tehnica de reducere a emisiilor de NOx, deci n-are nici o treaba cu Variable geometry turbocharger (VGT).

                      Salut Andrei.

                      In primul rand scuze de postarea aiurea dar sunt atat de stresat incat nu mai pot investiga forumul mai mult decat am facut-o. Si crede-ma ca am dat search cu toate cuvintele cheie posibile, iar rezultatele nu sunt cele asteptate.
                      Despre ce este vorba, in fapt. Am un MCV Laureate dci 85 CP de 1 zi. La prezentare totul a fost ok si nu am sesizat (poate nici nu era cazul) un zumzet ca de albina crizata undeva in partea dreapta, in zona farului, cum privesti motorul frontal cu capota deschisa. Am citit pe aici ca provine probail de la motorul electric care actioneaza servodirectia, particularitate pentru dci 85 cp. Inteleg ca acest sunet (care are o frecventa de ~ 750 Hz si sa nu razi, ca asa este, l-am verificat acustic) ar trebui sa dispara sau sa se atenueze cat de cat la bracare succesiva. In schimb, sunteul meu rezista cu brio atat timp cat motorul merge. Nici vorba de pauza sau variatii de intensitate. Mai exact, il aud cu geamurile inchise atat in relanti cat si in rulaj. Se poate face ceva? O fi chiar de la servo? Exista suspiciunea unei defectiuni? Ti-as fi recuunoscator daca m-ai putea ajuta cu un sfat. Multam mult.

                      Comment


                      • #41
                        Te stresezi de geaba stai linistit si ignora vei face ffff multi chilometri fara probleme - felicitari pentru achizitie si bine ai venit pe forum

                        Comment


                        • #42
                          Cat as vrea sa pot ignora, dar ma ccam rupe la sentimente problema asta. Multumesc pentru incurajari, dar eu tot cu stress raman cel putin cat timp ma obisnuiesc cu ideea, daca doar este o problema generala pentru acest tip de motorizare. :\

                          Comment


                          • #43
                            @mcvdci85: E zgomotul de la pompa de servo, care la motoarele dCi, nu mai este pe cureaua de accesorii a motorului, ci e actionata electric, separat de motor. Adica servo-directie electro-hidraulica, si zgomotul nu ar trebui sa se amplifice chiar daca brachezi rotile. Sau poate fi de la comanda vanei EGR, desi nu cred. Oricare din cele 2 ar fi, nu e nici o problema. De curiozitate ai putea asculta la un dCi de 65 CP sau 70 CP, daca nu se aude, e de la vana EGR.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #44
                              Multumesc mult pentru raspuns. Poate o sa ma obisnuiesc cu ideea in timp ca este ceva normal. Imi poti da, pls, un reper despre un thread cu acest subiect? Nu as vrea sa fiu off topic prin comentariile mele. Eu am incercat sa gasesc, dar... Inca o data multumiri.

                              Comment


                              • #45
                                Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google