What is that???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    E normal, nu e nici o problema.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #62
      Daca ai 1,5 DCI si AC este normal sa ai servo electrica .Aia se aude si dupa oprirea motorului

      Comment


      • #63
        La 1.5 DCI cu AC este servo electrica care se aude si dupa oprirea motorului

        Comment


        • #64
          Oky ms mult m-am mai linistit..

          Comment


          • #65
            Originally posted by mae View Post
            Stiu ce face fiecare. Dar atunci bypasul asta de care zici tu pt ce este. Pentru admisia de aer pentru a regla presiunea din admisie pentru a regla presiunea motorinei. Sau este pentru esapament in cazul pentru ca o anumita cantitate sa nu treaca prin turbina pentru a nu o forta si pentru a nu obtura evacuarea si a creste presiunea la iesirea din cilindru peste o anumita limita reglata.

            tu la care bypass te gandesti. Din cate stiu eu bypassul este un sistem de redirectionare a esapamentului "ocolind " turbina si pentru a facilita evacuare gazelor. Iar acest bypass functioneaza (cred eu) tot ca un fel de regulator de presiune (suspapa de presiune) care se deschide la o anumita valoare a presiunii esapamentului.



            Exact asta face. Cind se deschide, gazele din evacuare ocolesc turbina (by-passeaza turbina), astfel reducindu-se viteza axului si implicit presiunea debitata.

            EGR-ul face ca la relanti sau mers constant al motorului ( nu in sarcina)
            sa se deschida si astfel o parte din gazele de evacuare se intorc in galeria de admisie. Atentie in perioada de accelerare, clapeta EGR se inchide. La motoarele mai evoluate exista si un racitor a gazelor ce va fi reciclate. Cu cat gazele care sunt admise sunt mai reci randamentul motorului este mai bun

            Comment


            • #66
              Salut,
              -scuze daca scriu prea multe datalii-

              -am si eu probabil acelas sunet la (dci 85) ca si catalin81noc, florin_upe, babone - un fel de geamat, tiuit intemitent cu perioade de pauza variabile, de la mai putin de o secunda pana la probabil cateva secunde.; A inceput pe la cateva mii de km pe la 7000 km si ceva.

              -duminica trecuta nu sa mai manifestat pe o perioada mai mare de cateva zeci de minute, poate mai mult; pe ploaie la intoarcere din Constanta, in Buc la semafor pt o perioada scurta (1 min. Aprox) a devenit continuu dar si-a reluat pattenul de intemitenta variabila

              -am aprox. 19300 km din feb pana in prezent, 60-70 extraurban; n-am menajat motorul dar nici nu l-am chinuit, de obicei inainte sa-l forjez ma asigur ca are 4 linii, o singura data l-am tinut de la Slobozia la Bucuresti in blana aproape tot drumul, in rest, prin oras ii mai dau in conditiile cand are 4 linii forje scurte.

              -ca regula generala in oras incerc sa-l tin la 2000 turatii, sau mai degraba peste 2000
              -trasee parcurese ce ar fi putut dauna, de doua ori la Padina, ai o data la Muntele rosu(cratere de cosmar), si ceva gropi uzuale pe care le luam cu totii.

              Sunetul se aude in habitaclu; nu este de la servodirectie intrucat este distinct de aceasta; mi-e greu sa-l localizez dar cred ca vine din jumatatea inferioara a bordului partea stanga (diseara sper sa pun urechea in mai multe locuri si poate imi dau seama mai exact; deasemenea am sa verific daca se aude si afara in partea dreapta dupa ce ridic capota, desii nu cred si revin cu detalii daca e cazul)

              Duminica dimineata dupa instalarea tempraturilor scazute, la pornire a avut ceva trepidatii care se transmiteau mai mult in bord, poate si pt faptul ca elementele acestuia nu mai sunt fixate ca la inceput (a trecut prin ceva gropi) dar au disparut dupa 1, poate 2 minute

              In rest nu am sesizat nimic care dupa cunostintele mele mine sa fie anormal.
              Ar mai fi martorul usi deschise care se aprinde atunci cand ploua abundent desi usile si portbagajul sunt inchise dar care ulterior se estompeaza si se stinge.

              Nu ma pricep la motoare, stiu cate ceva de bun simt.
              Ce este cu acest zgomot ? Sa fie o problema, motiv de ingrijorare ?

              Comment


              • #67
                un fel de geamat, tiuit intemitent cu perioade de pauza variabile

                Salut,
                -scuze daca scriu prea multe datalii-

                -am si eu probabil acelas sunet la (dci 85) ca si catalin81noc, florin_upe, babone - un fel de geamat, tiuit intemitent cu perioade de pauza variabile, de la mai putin de o secunda pana la probabil cateva secunde.; A inceput pe la cateva mii de km pe la 7000 km si ceva. Nu pare sa aiba legatura cu alti consumatori, apare dupa ce pornesc motorul.

                -duminica trecuta nu sa mai manifestat pe o perioada mai mare de cateva zeci de minute, poate mai mult; pe ploaie la intoarcere din Constanta, in Buc la semafor pt o perioada scurta (1 min. Aprox) a devenit continuu dar si-a reluat pattenul de intemitenta variabila

                -am aprox. 19300 km din feb pana in prezent, 60-70 extraurban; n-am menajat motorul dar nici nu l-am chinuit, de obicei inainte sa-l forjez ma asigur ca are 4 linii, o singura data l-am tinut de la Slobozia la Bucuresti in blana aproape tot drumul, in rest, prin oras ii mai dau in conditiile cand are 4 linii forje scurte.

                -ca regula generala in oras incerc sa-l tin la 2000 turatii, sau mai degraba peste 2000
                -trasee parcurese ce ar fi putut dauna, de doua ori la Padina, ai o data la Muntele rosu(cratere de cosmar), si ceva gropi uzuale pe care le luam cu totii.

                Sunetul se aude in habitaclu; nu este de la servodirectie intrucat este distinct de aceasta; mi-e greu sa-l localizez dar cred ca vine din jumatatea inferioara a bordului partea stanga (diseara sper sa pun urechea in mai multe locuri si poate imi dau seama mai exact; deasemenea am sa verific daca se aude si afara in partea dreapta dupa ce ridic capota, desii nu cred si revin cu detalii daca e cazul)

                Duminica dimineata dupa instalarea tempraturilor scazute, la pornire a avut ceva trepidatii care se transmiteau mai mult in bord, poate si pt faptul ca elementele acestuia nu mai sunt fixate ca la inceput (a trecut prin ceva gropi) dar au disparut dupa 1, poate 2 minute

                In rest nu am sesizat nimic care dupa cunostintele mele mine sa fie anormal.
                Ar mai fi martorul usi deschise care se aprinde atunci cand ploua abundent desi usile si portbagajul sunt inchise dar care ulterior se estompeaza si se stinge.

                Nu ma pricep la motoare, stiu cate ceva de bun simt.
                Ce este cu acest zgomot ? Sa fie o problema, motiv de ingrijorare ?

                Comment


                • #68
                  Nimeni nici o parere

                  Comment


                  • #69
                    Nu e nici o problema e Dacia Logan ... ) Daca nu vreti sunete luativa Mercedes)

                    Comment


                    • #70
                      Este zgomotul de la electrovana "chestia neagra pozitionata langa bidonul cu antigel". Si la mine se auzea peste nivelul zgomotului motorului la relantiu.Am fost la service - stiu problema - defect de proiectare -mi-au spus ca urmeaza sa vina cu solutii.La masinile Renault pozitionarea este pe motor si vibratia nu se transmite in habitaclu.
                      Kiss Fm Gris Platine DC

                      Comment


                      • #71
                        O chestie ce lucreaza cu turbina.

                        Daca este acelasi lucru la care ma gandesc si eu, ei bine eu am schimbat deja una, pe garantie, pt ca facea un zgomot urat, cand motorul era incins, iar acum, cred ca si a doua face ceva figuri de genul zgomot, dar in alte conditi. Atunci am aflat de la electrician despre ea, cum ca alimenteaza parca turbina. atasez ceva poze pt. claritate.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #72
                          confirma cineva? pareri?
                          Last edited by SIC; 8 July 2009, 16:14. Reason: e mai logic asa

                          Comment


                          • #73
                            Am tot citit threadul asta, dar nu a spus nimeni daca e normal sa scoata faca vreun zgomot acea electrovalva sau nu.
                            Si eu am aceeasi problema si sunt cam ingrijorat.
                            Last edited by vladmarcu86; 16 July 2009, 20:21.

                            Comment


                            • #74
                              @sic piesa in cauza nu are legatura cu turbina, este preincalzirea la motorina pentru perioada de iarna. Nu este decat pe motoarele de 85 pentru ca au alti parametri de injectie (presiune mai mare si diuze mai fine).
                              sigpic
                              Ambition 1.5 dc

                              Comment


                              • #75
                                E clar, toata lumea stie exact ce face piesa respectiva, dar nimeni nu stie daca e normal sa scoata vreun sunet sau nu.
                                Pana una alta, eu am fost azi la reprezentanta si mi-au schimbat-o fara probleme. Deci dupa mintea celor de acolo, nu e normal sa produca niciun zgomot electrovalva respectiva.
                                Ca o concluzie pentru cei cu DCi de 85cp: mergeti si inlocuiti electrovalva daca scoate vreun sunet (de orice fel).
                                Numai bine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google