130 Km/h In Primii 1000 Km!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ete ca nu mi-am dat seama ca trebuia sa si pun semnul de egalitate intre o afirmatie si o poza. Era vorba despre ce-ai postat tu, limpede ca lumina zilei, asa ca, probabil doar tu n-ai inteles la ce ma refeream.

    Cat despre cititul intregului topic, as zice ca ai chef de cearta cu orice pret. Am incercat sa fiu cat se poate de binevoitor, mi-am asumat greseala atunci cand am comis-o, dar vad ca primesc altceva. Sa fii sanatos. Oricum, omul a inteles ce-i de inteles...
    Last edited by guido; 3 August 2014, 10:27.

    Comment


    • #17
      Aveam impresia ca la 130 km/h , am 3500 ture...
      Sa fii om , e mai presus de toate!

      Comment


      • #18
        In poza de mai jos motorizarea ta, 1.2 16v e cu galben, TCe cu verde, MCV TCe cu visiniu, MCV dCi cu rosu, dCi cu albastru
        Attached Files
        Last edited by 77sky; 3 August 2014, 14:28.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #19
          Foarte Interesant graficul , multumesc mult!
          Sa fii om , e mai presus de toate!

          Comment


          • #20
            Eu nu imi dau seam in ce "treapta" ajungi la 190 km/h, poate a 6a , ca abia prinde 1.6 16v, real ma refer. Nu prea mi se pare graficul real. Sa nu mai vb de 0,9 sau dci. Niste fabulatii pe acolo. Tce 0,9 la 5400 rot/min prinde 200 km/h. Okeyyy.
            Last edited by Archangel80; 3 August 2014, 14:07.

            Comment


            • #21
              Mai citeste inca o data graficul.
              TCe are puterea maxima la 5250rpm, ca pe grafic, cuplu maxim la 2500rpm/100kmh, iar ca pe grafic.
              Sunt alte cutii de viteza cu alte rapoarte fata de X90.

              Viteza maxima constructiva cea mai mare, o are TCe-ul: 169kmh
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #22
                Numai 170?
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #23
                  Nu trb sa iti faci griji de 130 in rodaj. Eu cand am ridicat masina am si plecat cu ea la sibiu. A vazut pe brasov-sibiu si 130 si 140 si 150 si 4000 si 6000 de ture si acum am cu ea 6030 de km. Merge perfect motorul, trage mult mai bine decat in perioada de rodaj, consumul a scazut foarte mult. Nu prea am ce ss ii reprosez.
                  Cat despre viteza maxima la tce, eu zic ca aerodinamica o strica.
                  Tin minte ca la opelul corsa C de l-a avut tata scria in carte 170 viteza maxima, la motor 1.2 16v de 75 de cai.

                  Comment


                  • #24
                    Corsa c are alta aerodinamica...pe viraje nu sta bine, dar la drum intins consuma mai putin decat loganul, in asceleasi conditii.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #25
                      singurul lucru care nu-mi place la masina , ca sa zic asa ...ar fi sunetul motorului dupa 2500 rpm ..la inceput m-a cam speriat ,dar dupa o indelungata lectura pe acest forum , m-am lamurit!
                      Sa fii om , e mai presus de toate!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Archangel80 View Post
                        Eu nu imi dau seam in ce "treapta" ajungi la 190 km/h, poate a 6a , ca abia prinde 1.6 16v, real ma refer. Nu prea mi se pare graficul real. Sa nu mai vb de 0,9 sau dci. Niste fabulatii pe acolo. Tce 0,9 la 5400 rot/min prinde 200 km/h. Okeyyy.
                        In grafic nu-ti arata viteza maxima, iti arata turatiile la anumite viteze in ultima treapta.
                        E cat se poate de real.

                        Comment


                        • #27
                          Da, sunt niste chestii teoretice. Normal ca nu va atinge 1.2 sau 0.9 200, dar teoretic, daca ar putea, ar face-o la turatia inscrisa in tabel.
                          Sunetul motorului e specific unui 1.2 aspirat, adica de rasnita. Doar nu te asteptai da sune a v8

                          Originally posted by mumus View Post
                          Corsa c are alta aerodinamica...pe viraje nu sta bine, dar la drum intins consuma mai putin decat loganul, in asceleasi conditii.
                          Pe viraje statea slabut din cauza suspensiei de rahat, nici confortabila nu era, era si zgomotoasa si nici nu tinea masina lipita de asfalt.
                          Avea aceiasi problema a rapoartelor, f scurte, a5a era chiar mai scurta decat la logan. La 170 aveai 6000 rpm daca nu mai bine.
                          Last edited by hasserro; 3 August 2014, 16:20. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Avand in vedere ca v-ati plictisit de tema thread-ului si ati dat-o in diverse, tragem draperiile.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google