1.0 SCe Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    Tu astepti de 4 ani sa cumperi 0.9.
    Si bine faci. Motor ca 1.4 n-ai sa mai cumperi vreodata de la Renault.
    Motoarele din ziua de azi sunt declarate piese de schimb.
    Doar motorul de 1.4 a fost fiabil?
    dar ala de 1.6 sau 1.6. 16 volti ce a avut ? Draci pe ele?

    Comment


    • Poti incadra si 1.2 16 v in ograda fiabilelor , in general ce trece de 50k fara probleme majore in ziua de azi il poti considera un motor fiabil.
      Eu am 67k cu el si in afara de porniri ratate la cald , alte probleme n-am avut incat sa ma lase in drum.

      Sa vedem daca si acest 1.0 SCE se va ridica la nivelul fiabilitatii motorului de 1.2 16v macar !
      Last edited by prometheus; 7 February 2018, 00:50.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • ideea e (presupun) ca n-ar trebui sa ajungi sa schimbi motorul la fiecare a doua distributie montata.
        acuma.. poate ca o sa par prea fixist, da` am asa o impresie ca motoarele n-ar trebui sa fie la fel de "consumabile" ca stergatoarele de parbriz, sabotii de frina, antigelu` sau amortizoarele.
        schimbam motoru`, de acord, da` o facem pe la 6-7-800k km, nu la 1 an dupa ce iese din garantie si nici macar in timpul garantiei.
        adica, i se spune "motor"; e vorba despre o piesa consistenta si costisitoare; adica nu e racleta pe care o cumperi in octombrie si pe care-o pierzi pina iarna viitoare.

        Comment


        • Si eu care imi faceam probleme ca cedeaza tabla prima .
          Veste buna: nu cedeaza tabla prima!
          Vestea proasta: cedeaza motorul muult mai repede!

          Enjoy...industrie de consum. Sa vedem cat ne mai suporta planeta...sau rusii, sau americanii sau...coreenii?

          Comment


          • planeta suporta, deocamdata. si o sa intinereasca subit atunci cind noi n-o sa mai fim.
            deocamdata sa nu ne facem grija asta pentru ca se recicleaza multe chestii.
            treaba grea e ca ceea ce se recicleaza se transforma in produse care au o valoare mare de cumparare si sint de calitate... dubioasa, produse costisitoare pe care tre` sa le schimbi dupa 3-4-5 ani.

            Comment


            • Si totusi noi dezbatem inca desi autorul topicului inca nu a dat toate datele problemei.

              @eugen.rusu5, crezi ca poti sa ne raspunzi la intrebarile formulate mai sus? Chiar suntem curiosi sa aflam mai multe detalii despre problema. Multumesc.

              Sent from my Mi A1 using Tapatalk
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • O fi primit o pedeapsa pentru quote..
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • Originally posted by Silviu View Post
                  Si totusi noi dezbatem inca desi autorul topicului inca nu a dat toate datele problemei.
                  Autorul topicului parca era "barsene" si s-a rezolvat problema la el, daca imi aduc bine aminte.

                  Nici nu stiu de ce nu se inchide topicul asta ca problema originala nu mai are nimic in comun cu ce se discuta acum. Mai degraba ar merge pe un topic general de 1.0 Sce

                  Comment


                  • Originally posted by planetara View Post
                    Motoarele din ziua de azi sunt declarate piese de schimb.
                    Doar motorul de 1.4 a fost fiabil?
                    dar ala de 1.6 sau 1.6. 16 volti ce a avut ? Draci pe ele?
                    Era un exemplu.
                    Fata de 1.4, 1.6 a mai avut probleme cu garnitura de chiulasa, cazuri izolate.

                    Comment


                    • vali2008: sa fim seriosi - alimentarea cu carburant de o calitate inferioara fata de ceea ce presupune standardul de productie afecteaza toate masinile, nu doar pe-ale "lor"; daca ar da pe goarna, in mod oficial, ca un petrolist le ftue masinile cu benzina proasta ei n-ar putea decit iesi "stralucitori" din afacerea asta.
                      ei n-au idee ce se-ntimpla si-arunca mitza moarta in curtea altora, cam asta fac.
                      se mai infunda catalizatoare, da' nu imediat ce-ai iesit pe poarta.

                      Comment


                      • @devreg, carburantii aditivati pot strica catalizatorul. Aditivii + bug in softul de injectie (amestec eronat) pot genera temperaturi prea mari si multe gaze nearse pe evacuare si astfel se poate strica dar ma indoiesc ca e cazul aici. Se intampla prea repede (500-700km) si nu are timp sa se strice, mai ales ca nu exista semne de alte erori de functionare.

                        Poate iarasi "loturi" cu erori. Daca e asa, tind sa cred ca au dus totusi notiunea de low-cost in extrema. Prea in extrema.

                        Sent from my Mi A1 using Tapatalk
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Se pare ca nu au mai parut postari de la posesorii de 1.0 SCE..
                          Deci ori merg perfect, ori ..

                          Oricum, momentan al meu vad ca rezista.
                          PS: daca pana acum ne plangeam de tabla, acum ramane de vazut ce va ceda prima data.

                          Comment


                          • off: 1.6_16v s-a vandut si fraierilor cu megane, scenic, laguna. a fost scos cam si cand s-a scos de pe dacia. 1.4/1.6mpi (8 supape) s-a vandut si pe masinile din grupurile vag, ford... a fost o generatie veche de motoare (inceputul anilro 2000), dar al dracu' de fiabile, comparativ cu pufuletii astia turbati de azi.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by vali2008 View Post
                              Se pare ca nu au mai parut postari de la posesorii de 1.0 SCE..
                              Deci ori merg perfect, ori ..

                              Oricum, momentan al meu vad ca rezista.
                              PS: daca pana acum ne plangeam de tabla, acum ramane de vazut ce va ceda prima data.
                              Pai n-are rost sa mai comentam, s-a ajuns sa fie ca la Click/Cancan , daca nu e ceva nasol e degeaba.
                              Posesorii de 1.0 Sce nu mai au loc sa-si dea cu parerea ca vine tropeta sa ne zica ce de rahat e Dacia.
                              Al meu merge bine si n-am avut nicio problema cu el.
                              Probabil a fost dintr-un lot "sfintit" care era pentru piata din vest fabricat sub marca Renault.

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Vorbim de surse sigure nu:

                                La service au pus testerul si nu le-a indicat nimic, cel putin asa mi-au zis...


                                În mod normal, nu dar... să nu uităm comportamentul reclamat de cei cu TCe euro6, bâlbâiala, care nu lasă urme și nu aprinde nimic.

                                Comportamentul e așa (explicat în termeni mai usor de înțeles):
                                -avem o eroare, aprindem martorul și mai așteptăm puțin până la memorarea evenimentului
                                -eroarea persistă memorăm pana și așteptăm, dacă dispare eroarea, stingem martorul iar evenimentul memorat devine galben(să zicem eroare istorică)

                                -în orice caz, fiecare eroare stochează suficienți parametrii necesari unei diagnoze, în plus ai și trimitere la documentație, mură-n-gură
                                Deja ma ia cu capul felul cum stocheaza Renault codurile de eroare.

                                La Toyota au invers, la orice anomalie a motorului genereaza cod de eroare, daca aceasta are un impact sever asupra performantei/sigurantei genereaza mesaj de eroare insotit de semnal de oprire de urgenta, daca eroarea este minora nu o afiseaza in bord decat la urmatoare recurenta.

                                De exemplu:
                                Magistrala 12V/200V CC/200V CA/650V genereaza eroare instant si imobilizeaza vehicului dupa prima trecere in Park.
                                Rateu aprindere (bujie/bobina inductie)- memoreaza eroarea si la recurenta pe acelasi cilintru afiseaza in bord eroare care dispare la urmatoarea pornire in cazul in care ea nu se mai produce si ramane in istoricul ECU.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google