1.0 SCe Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uitandu-ma la pozele postate , pare ca nu exista vreo nuanta diferita a blocului motor in zona acelui cuzinet (deci foarte clar avea ungere berechet , in momentul in care ai lipsa ulei acea zona din motor se schimba la culoare din cauza temp. foarte mari din lipsa de ulei!!! aici nu este cazul). Defect de fabricatie , si unul foarte urat !
    Motorul este compromis , resturile din acel cuzinet distrus s-au dus prin tot motorul , poti sa ai surpriza sa-l repari si sa constati dupa un numar relativ mic de km ca cedeaza altceva datorita piliturii provocate de acea piesa defecta.

    Ai scris ca cineva iti face rost de motor nou ? poti detalia ? adica "nou" din dezmembrari cu rulaj mic ?
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Incearca sa ma ajute cu un motor nou. Am gasit si in dezmembrari dar as prefera nou daca ma ajuta prietenul asa al meu..

      Ai primit mai multe atentionari scrise sa nu mai citezi posturile anterioare. Nu ti-a pasat
      Am emis un cartonas galben. Idem!

      Chiar e nevoie de banare pentru a intelege si respecta cateva reguli simple, de bun simt?
      Last edited by 77sky; 5 February 2018, 00:19.

      Comment


      • Totusi am intrebat si eu si a mai intrebat cineva ...s-a facut o analiza la acel motor daca tot a fost desfacut ?! Pai daca ai uzura prematura si pe celelate piese atunci poti da vina pe producator, ca e posibil sa fii avut probleme cu ungerea.
        Personal ce stiu despre GPL este ca arde mai curat, DAR, nu ofera ungerea peretilor cilindrilor care o ofera benzina si 2, motorul care functioneaza cu gpl va functiona in regim saracacios, asta inseamna mult aer putin combustibil, dai peste cap ecu strici sonda lambda, si apar probleme in functionare.
        Nu mai comparati motoarele euro 5 si euro 6 cu cele euro 3. Alea vechi erau robuste ca nu aveau restrictii, astea noi trebuie sa fie cat mai econome in materie de carburant si eventual sa scoata vapori de apa pe esapament.

        Comment


        • Torquemada, tot respectul pentru efortul depus, sfaturile tale sunt de referinta pe orice tema, si eu sunt fan Dacia, insa mai exista si exceptii..
          Iar GPL s-a pus dintotdeauna pe motoarele Dacia,ulterior, dar au mers mult si bine (adica 1.4 si 1.6..).

          PS: desigur, eu mereu am fost impotriva modificarilor asupra masinii ..adica, daca a fost facuta sa mearga intr-un fel, inseamna ca niste specialisti si-au dat deja cu parerea..

          Comment


          • Benzina unge? Pai atunci la ce mai trebuie ulei?

            Temperaturile de detonare sunt diferite? Ups... Cred ca aici e diferența.
            Cred ca Dacia nu ar trebui sa acorde garanție în acest caz.

            Comment


            • Da colegul, benzina lubrifica pereții cilindrului și tot odată ajuta și la răcirea acestuia.

              Comment


              • Eram la un pas de a monta GPL. .......acum sunt in dubii rau de tot......

                Comment


                • GPL-ul se montează distructiv

                  - trebuie date găuri în galeria de admisie pentru injectoarele gpl? Da, deci piesa nu mai e intactă
                  - trebuie secționat circuitul de răcire? Da, să zicem că nu afectează furtunele
                  - trebuie secționat cablajul fiecărei bobine de inducție(sunt creion ca la 0,9 TCe)? Da
                  nu ne mai legăm și de
                  - găurile în tablă pentru buson, conducte, rezervor etc.

                  Trebuie să fii chiar ignorant să nu vezi modificările distructive ale pieselor originale.

                  E ca și cum mergi cu 70 în localitate, te oprește poliția pentru viteză excesivă ,te amendează iar tu faci scandal că ei, au întors pe linie dublu continuă după tine, cu girofar și sirenă pornite și... e abuz că nu aveau voie
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Mda! Urata situatie! Chiar daca dpdv tehnic nu prea exista argumente, premisele comerciale sunt in mod evident, in favoarea Dacia!

                    Nu cred sa aiba sanse cu o reclamatie la OPC! Poate, poate sa-i induplece daca se costata defectiune la pompa de ulei! Dar constatarea tehnica trebuie facuta de un expert judiciar, care costa!
                    Singura solutie pe care o vad eu, este sa inlocuiasca pe cont propriu piesele defecte ( linia de cuzineti si arborele cotit daca acesta nu mai este in cota de rectificare)... costa mai ieftin decat alt motor complet nou/sh!

                    Orice s-ar spune pe aici, mie nu mi-a inspirat prea mare incredere, moda asta cu motoare rasnite/pocnitori la care puterea litrica este dusa la extrem!
                    Last edited by tipicarul; 5 February 2018, 01:55. Reason: Automerged Doublepost
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • Originally posted by RazvanF View Post
                      Da colegul, benzina lubrifica pereții cilindrului și tot odată ajuta și la răcirea acestuia.
                      benzina e solvent pentru ulei
                      la racire ajuta, daca vorbim de amestecuri bogate (motoare turbo in sarcina mare).
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by tipicarul View Post
                        Orice s-ar spune pe aici, mie nu mi-a inspirat prea mare incredere, moda asta cu motoare rasnite/pocnitori la care puterea litrica este dusa la extrem!
                        Totusi la motoarele astea mici capacitatea cilindrica per piston este comparabila cu cea de la motoarele fabricate cu ani in urma.

                        avem 1000 cm3 impartiti la 3 sau 900 cm3 impartiti la 3 versus 1200 cm3 impartiti la 4 sau 1400 cm3 impartiti la 4.

                        Comment


                        • Ne mai și informăm:

                          1,0 SCe 999cm3
                          0,9 TCe 898cm3
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • @Eugen, Poti incerca sa cumperi un motor de 1,2 in loc de 1,0 SCe, ca si asa nu prea o sa gasesti la dezmembrari.

                            Comment


                            • Nu cred ca se potriveste
                              Last edited by 77sky; 5 February 2018, 11:23.

                              Comment


                              • Se potriveste dar stati asa ca asta-i Logan 2 Ph2 la care nu se mai pune D4F din fabrica asa ca...dar teoretic se potriveste (schimbi si cutia).
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google