1.2 16v Remapat - Discutii Generale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    iti mai poti pune turbo electric pe 1.2

    Comment


    • #17
      iti mai poti pune turbo electric pe 1.2
      ............. cu ajutorul caruia castigi "sasa cai frumosi"
      Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

      Comment


      • #18
        1.2 tce ar fi fantastic pe logan 1.2 tce de 105 cai 148 Nm cuplu ,trage de te te rupe.

        Comment


        • #19
          Originally posted by fanrenault View Post
          1.2 tce ar fi fantastic pe logan 1.2 tce de 105 cai 148 Nm cuplu ,trage de te te rupe.
          daca vreti cai in plus puteti lua 1,6 16 v

          Comment


          • #20
            De ce prin resoftare/remapare, la 1.2 16v avem mai multi CP decat la 1.4MPI ? Dar cuplul este putin mai mic. Care ar fi mai performant dupa remapare ? 1.2 sau 1.4 ?

            Comment


            • #21
              Un turbo mic electric ar mere

              Comment


              • #22
                Originally posted by CSH View Post
                De ce prin resoftare/remapare, la 1.2 16v avem mai multi CP decat la 1.4MPI ? Dar cuplul este putin mai mic. Care ar fi mai performant dupa remapare ? 1.2 sau 1.4 ?
                Eu zic ca dupa remapare 1,2 ar fi mai performant deoarece este 16V

                Comment


                • #23
                  Originally posted by vasile78 View Post
                  @fanrenault ai auzit de la cine nu trebuie, unui motor caruia ii dai mai multa benzina la aceasi turatie nu are cum sa consume mai putin niciodata, sa ma ierte meseriasii daca gresesc si sa explice ei de unde putere in plus la benzinar aspirat.
                  La diesel chiar mai scade putin(cam juma de litru), asa ca nu vad de ce sa nu scada si la benzinar daca softul e optimizat bine.
                  Si chiar daca nu scade consumul dar macar sa poti obtine o putere mai mare la acelasi consum.
                  Dupa cum spune cel mai bun tuner din tara puterea ajunge la 83CP, eu zic ca e destul de bun pentru un motor de 1.2 aspirat.

                  Comment


                  • #24
                    Bai baieti, mie imi miroase a ceva necurat aici.

                    Okay, obtii "shasa cai" in plus dar cu ce pret ? Sunt sigur ca trebuie sa platesti pe undeva pentru ei - consum mai mare, uzura mai pronuntata. Daca chiar ar putea fi posibil sa obtii performante sporite la acelasi consum dintr-o simpla resoftare de ce nu ar apela si Dacia la ea ca sa-si vanda mai bine masinile ? It makes no sense!

                    Comment


                    • #25
                      pana nu o pui pe Dyno eu nu cred ca ajunge la 83Cp.Niste mincinosi cu totii.
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • #26
                        @Supercar... la diesel mai scade jumade litru? cand ruleaza pe acelasi drum cu 25 km/h mai putin sau cum? Si asta cu cel mai bun tuner... permite-mi sa ma indoiesc, e cel mai bun pe forumul asta pentru ca cere doi lei si da si o bere celui ce ii remapeaza bolidul... Putere fara consum de energie este o afirmatie inpotriva legilor fizicii, eu nu le stiu prea bine legile astea, se pare ca altii le ignora sau nu le stiu deloc...

                        Comment


                        • #27
                          poate vorbim si de randamentul dat de combustibilul acela ars ?
                          un exemplu ar fi ,avans mai mare , explozie mai puternica , aceeasi cantitate de benzina arsa ,putere un pic mai mare .
                          Last edited by Cristi_Xp; 31 October 2010, 23:02.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #28
                            Cristi_Xp, dumneata fiind administrator al forumului plus promotor al remaparii marca DOC (nu se incurca italienii cu fabricatul a 2-3 cai pentru Dacia), nu vreau sa intru in contradictie cu ideile dumitale...dar explozie mai puternica cu aceasi cantitate de benzina si sa rezulte si putere mai mare nu prea e logic fara un aport de oxigen considerabil (poate o butelie de oxigen pe post de NOS)... zic si eu...

                            Comment


                            • #29
                              cel mai simplu , ia un logan de 1.4 cu consum instant si un 1.6 cu consum instant . Unul dezvolta 75 de producator , si celalalt 90 cp . Deci sunt 15 cp diferenta intre ele , in a2a la 6000 rpm ce consum au ? ambele ? oare il au la fel ?De ce o masina cu cilindree mai mica , care dezvolta mai putini cp , consuma la fel ca o masina cu cilindree mare ce dezvolta cu 15 cp mai multi .
                              Inca un exemplu : Cu benzina mai putina , amestecul un pic sarac nu foarte ,explozia este mult mai puternica decat daca amestecul este bogat cu explozie ceva mai slaba , doar ca mersul sarac este daunator motorului , pot aparea detonatii ,de aceea softurile se dezvolta la limita detonatiilor .
                              Am avut diverse modificari pe masina , si pot sa spun ca am putut scoate consum si sub 6% la un mers constant de 90-100 km/h
                              Last edited by Cristi_Xp; 1 November 2010, 00:44.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                Cristi_XP compari 2 motoare diferite dar pe care multi le vor identice (mai ales posesorii de 1.4), unii posesori de 1.4 au impresia ca au puterea unui 1.6 mpi dar consum de 1.4 doar pentru ca li sa alimentat ideea asta contra sumei de 150 RON... Nu mai aduc in discutie ca din fabrica sunt diferite injectoarele, softul, cilindreea, dar mai ales consumul intre cele 2 motorizari. Multi acuza 1.6 MPI ca este "betiv", sunt curios cat consuma pe banc un 1.4 MPI, treapta 5, fortat sa simuleze 75 de CP si cat cat consuma un 1.6 in aceleasi circumstante...
                                Cristi_Xp nu poti dezvola in Romania un soft la limita detonatiilor, pentru ca nu esti sigur de calitatea combustibililor, de aceea se impune achizitionarea de benzina cu CO 98 dupa remap, oricum tragand linie nu ai cum sa ai putere mai mare si costuri mai mici pentru ca fizica si economia de piata actuala nu permit asa ceva...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google