1.2 16v Remapat - Discutii Generale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu o sama multumesc cu cei 75 cai de la 1,2 si numai sa traga toti deodata, ca daca mai mor dintre ei e bai mare
    despre remapare eu zic ca o sa aiba de suferit motorul mai mult ca cel standard in timp

    Comment


    • #32
      Originally posted by vasile78 View Post
      Cristi_XP compari 2 motoare diferite dar pe care multi le vor identice (mai ales posesorii de 1.4), unii posesori de 1.4 au impresia ca au puterea unui 1.6 mpi dar consum de 1.4 doar pentru ca li sa alimentat ideea asta contra sumei de 150 RON... Nu mai aduc in discutie ca din fabrica sunt diferite injectoarele, softul, cilindreea, dar mai ales consumul intre cele 2 motorizari. Multi acuza 1.6 MPI ca este "betiv", sunt curios cat consuma pe banc un 1.4 MPI, treapta 5, fortat sa simuleze 75 de CP si cat cat consuma un 1.6 in aceleasi circumstante...
      Cristi_Xp nu poti dezvola in Romania un soft la limita detonatiilor, pentru ca nu esti sigur de calitatea combustibililor, de aceea se impune achizitionarea de benzina cu CO 98 dupa remap, oricum tragand linie nu ai cum sa ai putere mai mare si costuri mai mici pentru ca fizica si economia de piata actuala nu permit asa ceva...
      eu ti-am dat exemplu de putere mai mare cu aceeasi cantitate de combustibil . Si a 2a varianta cum se pot obtine pe acelasi motor puteri mai mari cu aceeasi cantitate de benzina-aer , ba chiar cantitate de benzina mai putina,ca ziceai ca nu se poate .Ca sa nu mai spun ca de putere mai mare putem sa vorbim la un stil de condus 5500 rpm,deci cine schimba asa si mai spune si consumul ?Macar la masina cu softul de fabrica .Un soft pe dyno se face la limita detonatiilor pentru tipul de benzina cu care vine omul de acas.99% din masini dupa resoftare merg ok si cu benzina de 95 ,la altele e nevoie sa se mearga cu avans mai mic.
      Al treilea exemplu ,de putere mai mare , benzina mai putina este comparatia dintre 1.6 16v si 1.6 8v , primul are consumul de fabrica cu 0.2 mai mic decat cel de`al 2lea, desi dezvolta 15 cp in plus .
      Last edited by Cristi_Xp; 1 November 2010, 08:39.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #33
        Prin resoftare nu se pierde garantia la motor?
        sigpic

        Comment


        • #34
          Nu automat.
          Lasi limitarea unde e pusa de fabrica si gata.
          Daca imi aduc bine aminte, aveam vreo 18000 km cand am facut prima remapare, masina de 7-8 luni, n-am avut probleme de garantie (nici la ITP) niciodata.
          Cel mai bine se poate incerca la proba practica cat/daca ai castigat. O liniuta inainte de remapare si una dupa. Si nu te costa decat vreun litru de benzina.
          Poate nu sunt 7-8 cp (greu de demonstrat) dar atata timp cat scoti timp mai bun ca altu stock, ceva este.
          Cu a mea am facut cam toate probele posibile: test demaraj de pe loc, test de reprize, test cu inca o persoana in masina...

          Comment


          • #35
            Originally posted by Obsolete View Post
            Prin resoftare nu se pierde garantia la motor?
            sigur se pierde garantia la motor la resoftare

            Comment


            • #36
              Nu se pierde nici-o garantie, sunteti culmea, la revizii nu sta aia sa se uite in ECU sa vada ce harta ai tu acolo,chiar nu am auzit pe nimeni in atatia ani sa fi pierdut garantia la motor pentru ca are resoftare.

              Comment


              • #37
                De fapt la revizie masina este pusa pe calculator, nu trebuie sa vrea nimeni sa vada remap-ul in calculator pentru ca se vede fara sa vrei la o simpla diagnoza a injectiei. Si daca nu zic nimic aia de la service asta e pentru ca ori sunt prosti ori nu-i intereseaza ce ti-a facut tunerul pe acolo. Mapa aia de ti-o scrie meseriasul in calculator nu sta ascunsa sub covorasul din portbagaj ci se reflecta in cifrele afisate pe monitor in timpul testului.

                Comment


                • #38
                  Nu merita riscul pierderii garantiei pt : 8CP, suprasolicitare (asa cred eu).

                  Comment


                  • #39
                    Doar cu o remapare nu cred ca o sa fuga mai tare tot gatuit o sa fie mai bine incearca cineva sa ii scoata catalizatorul si sa ii faca un traseu sport si atunci sigur o sa mearga mai bine chiar si fara remapare.
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • #40
                      Teoretic se pierde daca se descopera. Daca faci un banner mare si inainte de revizie pui pe masina in care scrie "Am remapato! Nu credeti? Verificati-o!". Daca taci si stai cuminte in banca ta nimeni nu va da seama. Si nu toate serviceurile pot face o astfel de verificare. O remapare nu este atat de vizibil ca un far cu xenon.

                      Eu inca nu am auzit pe nimei ca ar fi pierdut garantia pentru ca era masina remapat.

                      Comment


                      • #41
                        asa-i cred ca nimeni nu a pierdut garantia ca n-au descoperit la revizie, altfel????????????

                        Comment


                        • #42
                          ca nu se cauta de asa ceva .Testul clip iti verifica senzori si erori in niciun caz hartile de injectie ,singura problema ar putea fii cand sare vreun motor in aer in garantie si vine meseriasu de la pitesti de la garantii sa vada ce si cum .
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            Testul clip vede si o remapare pentru ca vede ca sunt schimbati parametrii injectiei.

                            Dar stai linistit ca asta vede doar daca ceri tu un test clip altfel nimeni nu o sa puna testerul pe ea la revizie.
                            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                            Comment


                            • #44
                              voi nu intelegeti ca nu se modifica niciun parametru in cazul chiptuningului la relanti ,sau in turat aiurea pe loc .Testul clip asa se face, cel mult tureaza un pic , dar nu ii vad rostul .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #45
                                Doc este un om serios. Firma este una serioasa. Multi au softul DimSport, si cei cu garantie pe masina si cei fara si daca ar fi fost sa fie probleme din cauza acestuia, in mod sigur ar fi venit careva cu flamuri adresate lui Doc!
                                Am si eu softul acesta, de vreo 15000km si nu este nimic rau, ce ma ajuta mai mult, este cuplul marit. Rar ma folosesc de toti cei 82cp dezvoltati la 5500rpm. Oricum, nu stiu cum este la alti dealeri, dar cel din satu mare, mi-a oferit si garantie. Daca e sa am probleme, mi-a spus sa-l contactez, el va verifica daca e legat de soft si daca este, incarca softul original inapoi, cu toate ca in cazul meu nu prea conteaza, fiindca nu mai am garantie pe masina.
                                Din 2 in 2 saptamani vine o echipa de 3 persoane din pitesti de la dacia, care remapeaza loganuri chiar la reprezentanta.
                                Sunt convins ca aceste softuri sunt gandite bine in limita "bunului simt" si nu sunt niste "tuningbox"-uri care comunica date false.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google