1.5 dci 85 , masina de familie , economica si ieftina sau nu?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by doru View Post
    e perfecta pentru familie
    Total de acord

    Comment


    • #17
      Originally posted by csebalyn View Post
      Kia ceed sw e mai ieftina decat meceveu full, numai ca n-are 7 locuri. In schimb are la dotari...Si arata mai bine de 10 ori...
      eu am configurat o kia sw cu motor benzina 1.6 115 cam aceleasi dotari ca la mcvul meu si mi-au iesit 500 de euro in plus...
      are niste chestii frumoase in plus dar totusi nu cred ca-i la fel de spatios ca un mcv...

      sigpic

      Comment


      • #18
        Corect. Nu-i la fel de mare. In rest, ce are in minus? Pai, nu prea are in minus...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Originally posted by iancucezar
          @seba: la 140 km/h (am condus personal) consuma in jur de 6-6.5.
          are consum undeva ~7L/100 (chiar si peste), testat pe autostrada de doua persoane diferite :P pe distanta de peste 1000KM.

          dCI85 e ok pentru cuplul acela care iti da (cum spunea un coleg mai sus) aparent senzatia de putere;
          e ok sa-l ai in anumite conditii de mers; e ok sa-l ai daca mergi mult prin oras (consum mic) (in afara ... La o diferenta de 1-1.5(maxim)L/100 la consum la aceeasi viteza, nu mai e asa rentabil);
          dar trebuie avut grija si la alte aspecte legate de revizii;
          e mai pretentios la combustibil; trebuie avut grija cum il calci si cand il calci, avand o mecanica mai complexa se pot strica mai repede anumite componente etc. Etc. Etc.

          fiecare isi alege masina si dupa gusturi. Eu am am avut bani si de dCi85 si de 1.6 16v. Singurul lucru care-l regret este ca nu am luat 1.6 16v (daca intram mai repede pe forum probabil acum aveam 1.6 16v) dar dCi nu am vrut din start.

          @seba rentabilitatea este de la 32000KM in sus parca. Era un XLS aici (sau pe *********) cu niste calcule complexe si cam acolo se ajungea ...

          S.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #20
            Imi cer scuze pt limbajul folosit mai devreme (cei care au citi mesajul imediat dupa ce l-am pus) din pacat ma-m aprins la scris si nu am fost atent la ce am scris.

            cadn m-am referit la consum mediu la benzina adica mixt oras- exterior. Nu cred ca cu un benzinar se poate scoate in medie mai nic de 8 - ma refer la consumul real nu ce scrie in carti.

            eu am si dacie benzina 1400 ijectie din 2001. Si stiu cat consuma benzinarul. Iar la logan nu prea am azut pe nimeni sa laude consumul redus de benzina de pe logan. Consumi 6-7 in exterior daca mergi cu 100- 110. Cu scurte reprize peste. Iar in oras din ce am auzit un consum mediu in oras se ridica pe la 10 uni zic si mai mult- ( nu stiu ca nu am mers cu logan benzina sa vad exact) deci daca facem o medie cred ca pe acolo e consumul mediu real.

            nu sutn de prea mult timp pe forum si nu am cuatat sa vad ce calcule s-au facut si cum sa ajuns ca benzinarul e mai ieftin decat dieselul- ce calcul am facut mai sus a fost unul rapid la niveluol meu de cunostinte despre ce insaman diesel si benzina. Voi cauta acele topicuri cu cheltuieli.

            concluzia mea - loganul in general e o masina de familie foarte buna
            1.5 dc

            Comment


            • #21
              Deci in primul rand e o chestie de gusturi cine vrea benzina isi ia benzina cine nu isi ia dci ! Dar totusi cei cre se lauda cu consumul la benzinar sa nu uite cat consuma o benzinara incarcata bine !!! Si k exemplu dci-ul meu de 85cp incarcat maxim (5 persoane in ea bagaje si inauntru si in porbagaj de cadeau din el cand il deschideam) mers pe autostrada consum de 5 la o viteza de 130 - 150 km/h, la o viteza mai mica de sub 120 consum de 4,5 si toate si cu aerul pornit asa k nu mai spuneti k mama ... Dci-ul nu consuma cu mult mai putin decat mpi-ul ! Si sa fim seriosi cine vrea viteza isi ia alta masina nu logan 1,6/16v !!! Si sa nu mai vorbesc de putere care estemai mult decat satisfacatoare nedandumi niciodata senzatia ca duce cumva greu ceea ce duce ! Senzatia care am avuto la un 1,4 mpi cu 4 insi inauntru !!! E o chestie pur de gustri si pe mine nu ma deranjeaza faptul ca de banii dati pe un laureat de 1,5/85 imi luam prestige 1,6/16v si mai si ramaneam cu ceva bani ! Nu ma deranjeaza ca am dat mai mult pe ea ! Sunt foarte multumit ! Si faptul ca merg 100km cu 25 lei sau aproape fata de 40 si sau 50 lei in timp e ceva !!! Ziua buna tuturor !!!
              logan 1,5'DCI /85cp.

              Comment


              • #22
                Cred ca te cam inseli la faza cu 25 lei la suta, pai fa un calcul, eu merg sa zic o suta de km cu 7 litrii, 7x4 lei litrul ( benzina ) = 28 lei....Deci ori gresesti tu undeva ori ........

                Comment


                • #23
                  Nu uita cum se merge in bucuresti (ce-i drept ... Mult mai prost ca in orice alt oras din romania) ! La mers normal si potolit in aglomeratia infernala din bucresti dci papa cam sa zic un 6 maxim pe cand mpi-ul ia lejer 8,5 sa nu zic mai mult ca sa ziceti ca sunt eu rau !!!
                  logan 1,5'DCI /85cp.

                  Comment


                  • #24
                    Posibil ca mpi sa ia mai mult dar uiti ca nu toti suntem in bucuresti si nu toti mergem DOAR in oras.

                    Comment


                    • #25
                      In Bucuresti pe aglomeratie serioasa mi-a papat maxim 7.1-7.2.
                      Pe ultimii 300 km facuti doar in Bucuresti am 6.1 % media si asta pentru ca s-a intamplat sa nu mai fie atat de aglomerat la orele la care am mers eu+circulat ceva mai mult seara pe la 10-11 cand este liber, asa ca sa nu exageram cu "La mers normal si potolit in aglomeratia infernala din bucresti dci papa cam sa zic un 6 maxim..." ca nu e sfant nici dci-ul insa da, este mult mai economic decat un benzinar in aceleasi conditii.
                      ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                      Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                      Comment


                      • #26
                        Satisfactia economica a diesel-ului vs. Benzina este din start in favoarea motorinei,raportat la cifra consumului per 100 km. Nu insa si la costuri,motorina avand preturi superioare benzinei. Calculele elevate privind durata si numarul de kilometri in exploatare sunt usor ambigue,date fiind felul utilizarii masinii(incarcare,trafic si stil de conducere). De aceea tind sa cred ca alegerea poate fi definita dupa cateva criterii : folosirea masinii frecvent cu incarcatura mare necesita un cuplu obtinut la turatie mica cu un consum scazut,respectiv cazul dci-ului,sau placerea unui motor mai silentios,usor sportiv,cazul 1,6 16v. Ce s-ar potrivi mai bine necesitatilor zilnice ?-ne intrebam inaintea achizitionarii...Observam ca dieselul este mai scump cu circa 4-6 mii ron si ne intrebam daca pe parcursul kilometrilor anuali facuti ne "scoatem" fata de benzinare. Faceti-va bine calculele,motorizarea este o alegere sau un anume gust personal,ambele functioneaza bine,una este mai ieftina la achizitionare,iar cealalta se poate amortiza in timp,dar urmariti sa aveti garantie cat mai mare.

                        Comment


                        • #27
                          Bravo !!! Felicitari pt explicatiile de mai sus si modul in care gandesti dreamer4ever !!! Eu nu merg zilnic cu masina insa mi-am laut dci pt k imi place dieselul mai mult si ... Cara tata caraaa !!! Duce mult si bine la un consum f mic !!! Chiar daca in cazul in care domane fereste se va strica ceva la ea si o sa ma coste mai mult + ca a fost mai scumpa decat un prestige 1,6/16v tot la ea raman e si chestia cum ai spus utilitate & gust & consum !!! Si inca 1 ... Nui mai moare motoru asa repede lu nevastamea si nu am riscu sa o scape in parcare si sa se propteasca in cineva sau in vre-un gard !!! E si asta da asa ultima in preferinta DCi-ului !!! Primele 3 au fost criteriile de baza !!!
                          logan 1,5'DCI /85cp.

                          Comment


                          • #28
                            Cand ai de facut prin Bucuresti cam 100-120 Km in fiecare zi si mai iesi la sfarsit de spatamana la plimbare la un munte, o mare, o padure... Atunci apreciezi exact cat face dci...
                            In urma calculelor facute, plecand de la pret masina, carburant, numar de Km, pret revizii, frecventa revizii si rata lunara (credit cu avans 0) am ales 1.5 dci
                            Ca masina de familie, oricare din gama Logan se comporta la fel.
                            PS daca nu eram fortat sa merg engros prin Bucuresti luam 1.6 16V si aveam ratele mai mici.
                            sigpic
                            Ambition 1.5 dc

                            Comment


                            • #29
                              Da, pt segmentul de clienti low-cost, dci 85 consider ca e alegerea optima sub raport pret/costuri exploatare, mod de exploatare si de ce nu placerea la condus:

                              -consum maxim urban aratat de cb 7.2l% sau 7.4l% in Buc.Aug, centru, interval orar 14-17, de mentionat 20 min. La relanti cu AC pornit. 2 pers dar si-a revent repede pe la 6.5l%

                              -consum min extraurban aratat de cb 3.4l% in iunie, centura, DN 1 pana pe la Baicoi ca dupa aia incepe urcus, 3 persoane, bagaje nesemnificative, vit. 4-a si 5-a la 2000 turatii

                              -consum maxim extraurban 7.4l% sau 7.6l% balana pe A2 pe aprox 100 Km, 2 pers fara bagaje

                              saptaman trecuta traseul Buc-Poiana B. Pe DN; intoarcere -Rucar-Bran-Campulung-Targoviste-Gaiesti-A1-Buc: 3.9l%, 3 persoane pe alocuri un pic subturat 1700-1800 dar preponderent 2000 rot.

                              Revizia de 15.000 km 5 mil inclus spaga, cosumabile cumparate la service: ulei, filtru aer, filtru motorina, filtru ulei, spaga inclusa 5 mil.

                              -urca fara greturi drumuri mai duficile in rampa; Padina, Ranca

                              -se infige frumos in a-2-a dar pe plaja scurta si in a-3-a in depasiri, soferul simte mai putin ca este bagat in scaun intrucat corpul sau nu este in aceiasi stare de relaxare musculara ca cel al pasagerului (care simte mai bine acceleratia). Cine vrea sa acceleratii : seria 1 BMW 120D

                              -si de ce nu sunetul turbinei, mie imi place
                              Last edited by santi39; 23 September 2008, 13:55.

                              Comment


                              • #30
                                Am facut o tura pana in austria cu un logan de 85cp si nu am avut nici o problema.Am scos un consum mediu de 5% la medie de 100 la ora.Nu stiu daca cu un 1.4 benzinar faceam fata pe autostrada

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google