1.5 dci 85 , masina de familie , economica si ieftina sau nu?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dincolo de toatre socotelile mie imi place dieselul . De ce ? Pentru ca trage bine la turatii mici, pentru ca imi place maraitul motorului, pentru ca mi se pare mie mai de incredere. Cine vorbeste de consumuri de astea fabuloase in Bucuresti (6 la dci sau 8 la benzinare), ori merge doar sambata sau duminica, ori pleaca de acasa la 5 dimineata si de la birou la 9 seara cand nu mai e nimeni pe strazi, ori bate campii. Faceti 4 drumuri de cate 20 de cm pe zi in perioade ale zile cand nu poti sa dai a III a si o sa vedeti consumuri cu cel putin 2 -3 l mai mari in ambele situatii. Si nu mai folositi ca reper calculatorul de bord. Faceti plinul, mergeti si umpleti din nou. Dupa care aplicati regula de trei simpla. O masina poate consuma 2l /100 dar pe portiuni foarte scurte de drum asa ca mai bine calculati-va consumul babeste. Daca MCV -UL e o masina de familie ? Greu de spus .. Eu o folosesc la munca .. Dar poate fi si de familie. Insa, asa cum bine spunea cineva mai sus conteaza cat de mare e familia. Poate fi suficient si un Polo sau Sandel ...
    Last edited by sambo; 25 October 2008, 18:54.

    Comment


    • #32
      Singurul lucru pentru care as lua un mcv este optiunea de 7 locuri. In rest portbagajul 60% din timp este gol ir in rest cam ce mu fost de luat pt 4-5 persoane pentru o vacanta de o saptaman cu mancare, corturi, saci dormit gratar etc au intrat in berlina fara probleme. Deci daca nu ai de cart prea mult consider ca berlina e masian de familie perfecta. MCV-ul mai este bun cand ai un animal sa il ti in spate. \

      la partea cu cheltuieli diesel vs benzina- sa tot discutat nu cred ca exista 10 topicuri unde sa nu se fi scris macar un post referitor la aceasta vesnica intrebare. Raspunsul cem mai simplu. Daca vei merge mult cu masina (peste 20 000km/an se pare ca e mai convenabila motorina daca merg mai putin se merita benzina. Iar 20000 km/an ii faci in conditiile in care mergi aproape zilnic cu masina si la sf saptamanii mai mergi si in afara orasului. Sau daca faci excursii lungi si multe. De exemplu la bunica la tara de 5 ori pe an. Eu in 5 luni am facut 10 000 km in conditiile in care in fiecare weekend am fost la mare/munte, la viitori socrii pe la bacau de cateva ori si. Adica am mers.

      deci decizia este a fiecaruia
      1.5 dc

      Comment


      • #33
        Motivatia la mine a fost in felul urmator. Avut Dacia 1310- apoi condus masina tatalui meu 1.5 DCI 70 cp -placut foarte mult - condus masina pretenului meu1.4 benzina - ma rugam de ea cu aerul conditionat pornit -si am ajuns sa imi iau masina din semnatura.Cateodata cand ma gandesc zic ca poate mai eficient ar fi fost daca imi cumparam MCV.
        Kiss Fm Gris Platine DC

        Comment


        • #34
          Mai repede mcv mi se pare o masina de firma. Cu potential sa care si mult. Si cam aceleasi dimensiune ca berlina, dar ca masina de familie nu stiu de cate ori pe an ai nevoie de 7 locuri sau nu stiu de cate ori pe an sa ai nevoie de un spatiu asa mare pt bagaje. Si in rest sa te totp linbi cu ditamai masina prin oras toata ziua nu mi se pare eficient si nici necesar. Berlina e perfecta parerea mea. Cu mam scris si mai sus in alt post. Am fost 5 persoane o saptaman cu cortul si au intrat in berlina tot ce am avut nevoi mancare haine ,saci dormit, corturi, nu prea au mai avut loc lazile cu bere a trebuit sa mai facem o plimbare pentru ele pana intr-o localitate din apropiere.

          intrebarea mea e : de cate ori ai avut nevoi de mai mult spatiu pt bagaje anul acesta sau de cand ai masina? Nu zic poate ai nevoie si atunci e ok. Dar in situatia mea pt 1-2 dati pe an cand ar fi fost bine sa fie mai mult nu mi-as lua mcv
          1.5 dc

          Comment


          • #35
            @mae

            Germania este cred singura tara din Europa in care Breack-urile au o valoare de revanzare mai mare decat berlinele. Si stii de ce? Pentru ca neamtul gandeste ceva de genul " daca pe durata intregii durate de exploatare am nevoie de 3 ori de spatiul din breack, atunci masina isi face banii". E adevarat ca ei au si breack-uri mai mici decat MCV -UL, dar cred ca teoria in sine se poate aplica si la noi. In concluzie, pentru o familie numeroasa, care mai are si o mica afacere sau drumuri ceva mai multe de facut in afara orasului cu multe bagaje, putin spatiu in plus nu strica niciodata.

            Comment


            • #36
              Daca ai o familie numeroasa,cu vreo 2 sau 3 copiii se merita MCV-ul si obligat dci,e cea mai buna motorizare pentru gabaritul asta,cuplu mare,consum foarte mic,masina ideala pentru o familie sau pentru cei care au multe de transportat,firme,etc.

              Comment


              • #37
                Kia?

                Bine bine dar despre costurile estimative de la revizii s-a interesat cineva la Kia? Cred ca daca tot vorbim de o masina de familie, si acest aspect este foarte important. Multi dealeri vin cu tot felul de oferte la achizitie, dar dupa aceea te usuca la revizii.

                Comment


                • #38
                  si eu am un logan dci 85 si sunt foarte multumit de el mai ales la consum e foarte economic

                  Comment


                  • #39
                    1.5 dci de 85 de cai este un motor care trage foarte bine pentru cat consuma. Daca mai umblii si mult clar ca merita disel, daca mergi rar ia-ti benzinar. Dezavantajele la diesel ar fi ca e putin mai galagios, ceea ce pe unu nu ma deranjaza se incadreaza in limite normale zgomotul, si pe treapta 1 mi se pare cam lenta in rest in rest fuge foarte bine chiar daca mai ai 4 in masina cu tot cu aer conditionat pornit.

                    Comment


                    • #40
                      se pare ca initiatorul topicului nu a mai intrat sa n-e impartaseasca ideeile lui.

                      Comment


                      • #41
                        pro dci

                        Buna la toti.
                        Eu compar atat: am avut Logan 1.6 MPI care la 90000 km scotea medie de 7 l ( consumul de pe CB). Acum am un DCI de 85 CP la care i-am facut si chip tuning => tipul care mi-a facut tuning-ul zice ca are acum 105 cp. In fine, in conditiile astea media de pe CB este 4,2.....
                        Cu ambele masini am condus si conduc in Timisoara, doar ca diferenta este urmatoarea: la benzinar mergeam cu maxim 100 km/h si schimbare viteze pe la 2000 turatii (consumul se simtea), iar la DCI sub 2500 turatii nu schimb, iar depasirile le fac cu treapta a treia cand urc pana la 110 km/h.
                        In rest, de la iesirea din garantie , ii fac reviziile la aprox 13000 km.

                        Pentru mine este masina de familie perfecta cu un cost minim....

                        Comment


                        • #42
                          mai baieti,interesati-va de costurile de intretinere,de revizii facute prea 'devreme' si sa nu mai vorbim de demisionarea pompei de inalta presiune si de injectoare/turbosuflanta
                          per total cel mai nereusit motor renault 1.5dci
                          nu-l recomand nici dusmanilor ptr ca o sa aiba numai probleme cu el

                          Comment


                          • #43
                            hai ca nu toate au probleme. iar daca se parcurg multi km/an, ajunge rentabil chiar si cu schimbarea pompei si a injectoarelor. sunt dizale cu sute de mii de km fara probleme, cum sunt si multe cu probleme dupa cateva zeci de mii de km. una peste alta, la multi km se cam renteaza.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              @tiborpanucza

                              Nu vorbi daca nu ai condus sau nu ai avut diesel ...

                              Tatal meu avea o masina diesel de 65 de cp si iti spun cu mana pe inima ca era mult mai placuta la condus decat polizorul meu care teoretic are 75 de cp la aceeasi greutate.

                              Cuplul mai mare la diesel face enorm la un stil de condus relaxat si iti da siguranta in depasiri.

                              Motorul dci 85 este un motor foarte reusit ca raport putere/consum, deci da, este o masina de familie buna si economica Loganul cu acest motor.

                              Din pacate nu prea mai este o masina ieftina. Mi se pare exagerata diferenta ce trebuie platita pentru motorizarile diesel la Dacia.
                              Last edited by stolniceanulucian; 12 January 2010, 11:20. Reason: mi-a luat-o inainte seba :D
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • #45
                                Yo cred ca oftica cea mai mare din partea celor cu benzina este consumul Diesel-ului.Am auzit destule exemple"imi place sa-mi tunez masina sa aiba 9sec de la 0-100 ex MCD-u"da si sa-mi consume 13-15l cum ii consuma lui,mai bine lasa.
                                Fara Semnatura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google