1.5 DCI Kiss FM M-a Ruinat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In sfarsit dupa o zi intreaga (08:30-18:45) in service , am reusit minunea si am deblocat injectoarele , dupa o patima infernala si dupa ce a trebuit sa le dea jos de 2 ori (s-au mai blocat 1 data) , dupa spalarea rezervorului , schimbul filtrului de motorina(care avea abia 2 sapt si jumatate de la revizie) care nu va mai spun ce a iesit din el ca s-a speriat si saracul baiat care s-a ocupat de el.
    sa intelegem ca acei baieti super, mega, extra, giga, au stat o zi intreaga pe fel si fel de curatari, fara a cerceta cauza? POMPA?. nu-mi vine sa cred ca ii mai si lauzi cind o lege e foarte clara: orice efect are o cauza! unde e cauza??? totusi sper, spre binele tau, ca tu ai omis sa ne spui de cauza, altfel, daca ce ai relatat mai sus, a fost tot ce ti-au facut la masina, atunci...nu ti-au facut nimic. cu parere de rau... probabil le-ai mai si platit, fiind convins (de ei bineinteles) ca o sa-ti mearga masina, dar crede-ma ca nu o sa-ti mearga. si in nici un caz sa te avinti cu ea afara, ca o sa-ti blestemi zilele.
    astept cu interes urmarile acelei reparatii.

    Comment


    • #17
      Si mie mi se pare ciudat despre ce au zis baietii de la service: ca nu va mai avea probleme!!!!
      Sper ca acum sa nu fi plecat omul in concediu, in Grecia zicea ca pleaca. Daca da, caci vad ca nu mai raspunde, sper sa nu aibe probleme si sa se intoarca cu bine. Daca nu ai plecat, Gabriel76, stai acasa si rezolva masina ca nu e de gluma cu astea. Bafta multa.
      Traieste fiecare zi ca si cand ar fi ultima!!

      Comment


      • #18
        gabriel76

        si inca ceva: poti sa-i pui ce ulei vrei tu si orice natie vrei. daca nu remediezi problema cu pompa o sa-ti bage span si cu mama uleiului cu tot, si cu orice fel motorina.
        iti recomand s-o modifici pe electric si salvezi injectoarele si o caruta de bani

        Comment


        • #19
          Originally posted by Mario Popa View Post
          Si mie mi se pare ciudat despre ce au zis baietii de la service: ca nu va mai avea probleme!!!!.
          Unde in postu lui gabriel ai dedus tu ce au zis baietii de la service?

          Comment


          • #20
            Originally posted by Doc View Post
            Totusi de ce la alte marci nu se blocheaza injectoarele la 40.000km??? Ca doar folosesc aceeasi motorina de la OMV sau alte pompe. Nu cumva vina apartine exclusiv fabricantului, Dacia Renault pentru folosirea unor pompe de injectie invechite si de 2 lei? Si da, cred ca folosirea unui ulei de 2T ajuta la ungerea pompei invechite, insa nu stiu pe termen indelungat ce efect are asuprat motorului.

            referitoor de ce nu se blocheaza si alte masini...directorul la firma la care lucrez are un passat fabricatie 2010 si la 25000 s-au blocat injectoarele , alimenta cea mai scumpa motorina OMV . tot traseul era plin de span.scuze de off . Numai bine

            Comment


            • #21
              am facut acum 2 zile diagnoza la un passat b5 cu motorul 1.9 tdi de 131 cp PD .Km din bord erau 280 mii, cei reali 400 mii .Masina mergea perfect, pe injectoare valoarile nici macar apropiate de 1 nu erau ,ca sa zici ca ar fi vreun semn ca vor crapa.
              Desigur,motoarele astea mai noi CR nu cred ca tin atat , dar ala a fost un motor reusit.Probabil daca era common rail nu mai era asa ok
              Last edited by Cristi_Xp; 19 July 2012, 11:27.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                La Dacia Renault si Grupul VAG, pica cel mai frecvent, injectiile (motorizarile common rail). Mult mai frecvent fata de restul.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  am facut acum 2 zile diagnoza la un passat b5 cu motorul 1.9 tdi de 131 cp PD .Km din bord erau 280 mii, cei reali 400 mii .Masina mergea perfect, pe injectoare valoarile nici macar apropiate de 1 nu erau ,ca sa zici ca ar fi vreun semn ca vor crapa.
                  Desigur,motoarele astea mai noi CR nu cred ca tin atat , dar ala a fost un motor reusit.Probabil daca era common rail nu mai era asa ok
                  Asa e!
                  Dar depinde foarte, foarte mult si de sofer.Este esential ca un conducator de motor diesel sa inteleaga ce inseamna buna functionare a acestuia.
                  Iar cu carburantii...Traim in ROMANIAA!

                  Comment


                  • #24
                    Cristi XP, si F8Q de pe papuc vedea 300 000 km pe clio si kangoo cu pompa originala. Dar era Euro 1 sau Euro 2.....
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #25
                      ala era un motor care stia sa mearga cau cu orice ii aruncai in rezervor.

                      de la ulei ars de motor la ulei de ricin cumparat la bax din Metro sau uleiuri gretoase ramase in urma fabricarii shaormei

                      Comment


                      • #26
                        era vorba de cum te ruineaza un Logan 1,5dci Kiss Fm. pentru tipuri de motorine si uleiuri in rezervor exista alte topicuri.
                        gabriel76,
                        ai ajuns la vre-un liman cu 1,5-ul tau?

                        Comment


                        • #27
                          Abia am ajun acasa...am sa va raspund detaliat..app...pompa nu are nici o problema...dar cum am spus , o sa revin cu un raspuns detaliat

                          Prestige - toata nebunia m-a costat - 800 ron

                          dani030669 - nu am facut poze , nu era span (chiar s-au dus cu monstra la 2 service-uri care erau invecinate , unul chiar renault , pentru rerereverificare a "lichidului" scurs din filtrul de motorina , tocmai pentru a fii si ei ferm convinsi ca nu am span sau ce mama drq mai erau pe acolo), era multa mizerie in filtru.

                          FLR - au fost blocate toate 4 , nu am schimbat nimic doar le-au curatat , bibilit si alte proceduri pe standurile lor de proba/verificari si la ce or mai folosi ele , intradevar greseala a fost ca nu am schimbat filtrul de motorina dupa curatarea instalatiei...din aceasta cauza si re-blocarea injectoarelor...care dupa schimbarea filtrului de motorina nu s-au mai blocat pana in ziua de azi.

                          meggeo82 - sincer nu iti inteleg rautatea...dar am sa trec peste "tonul" pe care l-ai abordat...adevarat , nu am fost foarte explicit , probabil din cauza asta acea aciditate in tonul abordat de tine...respectivii oameni chiar au facut toate procedurile...spalat rezervor , curatat instalatie , testat si verificat fiecare componenta a injectorului(microscop , stand etc...am fost acolo de fata si mi-au explicat ca la retarzi sa inteleg ce si cum)...din punctul meu de vedere au facut , si le-am platit cat a costat(curatare , spalare , schimbare filtru motorina , si ceva peste pentru ei etc)...si crede-ma chiar imi merge/functioneaza masina , si pana la urma m-am avantat cu ea afara(vreo 2.200 km aproximativ , pana in Corfu si retur) si ce sa vezi...culmea chiar am reusit sa ma intorc cu ea in tara si nu mi-am blestemat zilele...chiar am fost surprins de consum , pentru ca pana acum aveam ceva de genul 4.5-4.7/% afara , iar acum dupa acest drum (posibil sa fi influentat si curatarea injectoarelor , habar nu am)am iesit la 3.6-3.7%(cu plinul facut de la Petrom in tara si la JetOil de acolo completare).....dar ca sa impac si varza si capra si lupul , am sa merg maine sa mai fac o verificare (am vb cu cel care mi-a reparat masina si i-am spus ca vreau sa fac o "verificare" ca parca se aude un "zgomot ciudat la injectoare"....si culmea...chiar e gratis...cica am garantie pe manopera(asta in cazul in care nu este stricata vreo piesa si trebuie sa o cumpar..ceea ce consider si cred ca nu este cazul)...whatever...maine dupa "verificare" am sa revin cu amanunte.
                          Last edited by gabriel76; 25 July 2012, 13:29. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            gabriel76
                            [QUOTE]In sfarsit dupa o zi intreaga (08:30-18:45) in service , am reusit minunea si am deblocat injectoarele , dupa o patima infernala si dupa ce a trebuit sa le dea jos de 2 ori (s-au mai blocat 1 data) , dupa spalarea rezervorului , schimbul filtrului de motorina(care avea abia 2 sapt si jumatate de la revizie) care nu va mai spun ce a iesit din el ca s-a speriat si saracul baiat care s-a ocupat de el.
                            sa intelegem ca acei baieti super, mega, extra, giga, au stat o zi intreaga pe fel si fel de curatari, fara a cerceta cauza? POMPA?. nu-mi vine sa cred ca ii mai si lauzi cind o lege e foarte clara: orice efect are o cauza! unde e cauza??? totusi sper, spre binele tau, ca tu ai omis sa ne spui de cauza, altfel, daca ce ai relatat mai sus, a fost tot ce ti-au facut la masina, atunci...nu ti-au facut nimic. cu parere de rau... probabil le-ai mai si platit, fiind convins (de ei bineinteles) ca o sa-ti mearga masina, dar crede-ma ca nu o sa-ti mearga. si in nici un caz sa te avinti cu ea afara, ca o sa-ti blestemi zilele.
                            astept cu interes urmarile acelei reparatii.[QUOTE]

                            eu nu am inteles din postul tau decit ce ai scris, si in functie de asta vezi inca o data si ce am raspuns. ca atare incercam sa te fac sa intelegi, dincolo de puterea lor de convingere, ca trebuiau dupa atita efort sa-ti spuna: uite domne, asta a fost cauza problemei tale, si uite cum am remediat-o. pe asta am si insitat. in nici un caz nu am vrut sa arat rautate sau vre-un ton ciudat. as fi vrut sa iei doar ideea din ce am scris, si sa te folosesti de ea, doar pentru asta e acest forum. n-am facut altceva decit sa te ajut si imi pare rau daca ai interpretat altfel.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by pojejena View Post
                              Nu esti numai tu cu problema asta, majoritatea prietenilor mei care au diesel au patit la fel Si mai rau ca dupa ce au schimbat injectoarele la scurt timp aceasi problema deci trage si tu concluzia ( motorina + pompa )
                              nu stiu ce sa mai cred am un logan kiss fm 2008 dci 85cp are 156000km nare nici pe dracu ....nu intelec cum mergeti voi dar sincer va zic trebuie forjate motoarele astea ...eu unu asa am facut si uite nare nici pe draq va salut

                              Comment


                              • #30
                                Nu inteleg de ce adaugati ulei 2T.V-a recomandat constructorul?La 165 000km cu motorina Lukoil nu am avut probleme!.Mult noroc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google