1.5dCi 85cp Dupa 28000km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.5dCi 85cp Dupa 28000km

    Salutare tuturor,

    Astazi, al meu Logan ph2 a implinit 28000km ! L-am scos in oras, l-am spalat, l-am dus la Rompetrol si i-am dat ce e mai bun: 52l de motorina, d-aia de soi

    Am citit pe forum, am vazut zeci de pareri pro si contra despre Dacia in general sau Diesel in mod special. Da, exista threaduri unde puteam posta asta dar ma gandesc ca poate ajuta pe cineva de vrea sa-si cumpere un Logan Diesel si citeste pe "net" sa vada daca este cea mai buna alegere. Eu asa am facut Si m-am documentat aici inainte sa plec la M******N sa o cumpar.

    Dupa 28.000km, motorina strict de la Rompetrol (cam 70% din cazuri) sau OMV (28% din cazuri.... diferenta de 2% ramasa e pt alte benzinarii), regim de mers... pai putin mai "smuls" asa (vb aia, am iesit sa ma plimb sau sa dorm la volan), am dat in gropi cu ea (una o tin minte in mod deosebit, mi-a cazut guma de mestecat din gura !!!), revizii cu schimb de consumabile la 10.000 si 20.000 (consumabile bune, alese la spranceana, ce includ uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si filtrul de motorina - da, l-am schimbat la 10.000 de doua ori pana acum) pot spune urmatoarele:

    Pro: - consuma foaarte putin, minim 3.8l/100km in afara (3 linii motorina in rezervor, singur in masina, soseaua Bucuresti - Giurgiu probabil cea mai buna sosea din tara asta, mers 100km/h pe bord) si maxim 6.7l/100km in oras (Bucuresti, iarna asta). In general, consumul il am de 5.8l/100km in oras si cam 5 in afara, merg mai repejor daca am pe unde ;
    - nu "zdrangane" sau "scartaie" nimic prin ea cand merg pe piatra cubica sau dau in gropi mai mititele. Urasc "greierasii" astia... Am avut o Dacia Nova GT, avea 2 ani cand am vandut-o din cauza acestor zgomote;
    - nu are nici un fel de "joc", pe nicaieri: la roti, planetare, volan sau schimbator de viteze. Toate-s asa cum trebuie sa fie;
    - franele tin ca-n prima zi si dupa parerea mea, tin bine de tot. Au pus baietii de la Renault un ABS destul de bun pe ea. Ma rog, daca apesi frana si iei o mica groapa, intra ABS-ul si... te cam duci tare daca nu apesi iar pe frana ;
    - pe zapada cu cauciucuri allseason, s-a descurcat ok in conditiile date. Evident, se putea mult mai bine dar... am mers cu Sandero si... Logan rulez! ;
    - nu s-a defectat nimic pana acum, nici macar farurile nu s-au ars Merg cu ele aprinse noapte si zi;
    - este nesperat de agila pentru un diesel si mai ales pentru o masina romaneasca. Nu e Ferrari dar nici lesinata ca un Polo sau Fabia cu motore echivalente. Este exact ce-mi doream: pot sa depasesc cu a 5-a, pot sa urc un afurisit de deal cu a 5-a, pot sa mai acresc pe la semafoare vre-un pusti cu un Opel din 2000 modificat atat de tare incat nici macar el nu mai stie ce masina are (multi au tendinta sa le modifice la aspect dar uita total de motorizare si... ai o masina aspectuoasa dar cu puterea unui cal pricajit);
    - nu vibreaza cand stai pe la semafoare, este foarte bine echilibrat motorul. Jur, tot ce simti e o usoare vibratie doar daca esti atent s-o simti . La fel si schimbatorul de viteze, vibratiile motorului, nu stiu prin ce magie, nu sunt transmise si la schimbator. In Sandero, batzaia ala de ziceai ca are 100 de ani masina.

    Contra: - scaun inconfortabil, am versiunea Laureate si n-are reglaj lombar. Si ajuta teribil unul din acela. Aici, e chestie de gusturi dar mie nu-mi plac deloc scaunele;
    - in portbagaj pe laterale, ascunse dupa mocheta sunt 2 gauri: una pe partea stanga si una pe partea dreapta. In gaurile astea sunt bagate niste rame de plastic cu o folie lipita pe ele. Cred ca sunt un soi de aerisiri ceva, nu stiu. Ideea e ca s-au dislocat ramele alea de acolo si acum cand bate vantul, cand sunt depasit, cand ma misc nitel in masina (cum ar fi sa oftez spre exemplu )))) ) : tronc tronc. Se misca ramele alea si troncane pe-acolo. Desi am zis mai sus ca nu face zgomote in interior, nu includ si astea acolo. Le voi lipi cu niste silicon ceva ca mi-au scos peri albi.
    - vibreaza rotile de la 155km/H in sus (hehe, nu ca ar merge mult mai repede de atat);
    - viteza maxima 178km/H pe bord. O singura data, la vale, a ajuns acul la 180km/H. Acum nu stiu, sunt masini diesel de 85 CP ce prind 200. Nu ca tin mortis sa merg cu 200 cu Loganu (e moarte curata) dar, parca ar fi dat un plus de valoare celor 11000 eur cat am dat pe ea;
    - suspensii moi, moi ca matasea. E si bine (avem gropi ce n-are nimeni) dar si rau: daca iei vreo curba mai stransa cu viteza ceva mai mare, se inclina atat de mult (incepe sa si derapeze de fund) incat daca ai geamul deschis, risti sa cazi din masina. Glumesc. Dar se inclina mult prea mult. A, sa zicem ca e... BARCA
    - cutia de viteze... parca mergea una in 6 trepte. Pe autostrada la 150km/H "urla motorul"... Ar fi fost excelenta o a sasea viteza doar ca sa fie ca un "cruise control", sa tina viteza constanta dar la ture mai mici. Poate o consuma mai mult, nu stiu. Dar nu imi e de consum, imi e de urechi pentru ca...
    - URLA! Cea mai proasta antifonare posibila. Am mers in Logan Taxi (tot diesel) si modelele mai vechi (ph1) sunt mult mai bine antifonate. Trageam cu urechea sa ma prind daca e diesel sau benzina... A mea, tractoras curat!
    - aici e o chestie tehnica si mi-e teama ca nu ma pricep: nush ce vana EGR sau ceva de genul, a pierdut o garnitura. Ma refer la obiectul ala mic de la motor, sub parbriz asa, care inca mai bazaie nitel dupa ce opresti motorul. E, ala are un capacel negru deasupra (sau cred ca e capac, nu stiu exact) si intre capacel si restul "obiectului" era iesita o garnitura de 1mm grosime asa. Am pus mana sa vad ce e si a iesit cu totul de-acolo. Nu am putut sa o mai pun la loc. Am facut-o nod de un cablu, am mers la service si i-am spus mecanicului. A zis "lasa domne ca merge fara".
    - ocazional, "cade" acul de la km/h. Adica, merg constant cu 70 si pac, cade pana la 20 - 30 si apoi urca la loc. Totul se intampla intr-o secunda asa. Nu se intampla des, dar se intampla.
    - nu are consum instant (asta e moft, asa e, dar eu il vreau).


    Cam asta pot spune eu despre al meu Logan. Concluzia:
    MERITA TOTI BANII!!!

  • #2
    pot sa zic un "roman fericit" desi eu am benzinar 16 valve mai am un dci ph1 65 cai fab.2006 care are acum aproximativ 100.000 km fara nici o problema majora vezi sistem de injectie doar 2 capete de bara la revizia de 60.000 km in rest ok. Acum sincer imi pare rau ca nu mi-am luat tot dci (85 cp) cand am luat 16 v nou a da poate din cauza diferentei de pret de 1000 euro si problemelor aparute la dci. Sa o stapanesti sanatos fara probleme majore , eu cu benzinarul am deja 67000 km in 2.5 ani sa ne auzim cu bine si ai grija de loganel

    Comment


    • #3
      Eu stiu ce insemna dci Si cei de la adac au zic ca e printrecele mai bune din lume. Cauta pe google "dacia logan dauertest"

      Bineinteles a avut si puncate negative,dar nu l amotor,ci in rest,dar minore
      Last edited by fanrenault; 13 April 2011, 19:48. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        colegu fanrenault si tu tot benzinar ca mine doar ca vad ca ai gpl ai motorul in 9 valve? cum merge si cat km ai cu ia ?ceva probleme cu supape ,chiulasa etc ,ma bate si pe mine gandul sa il trec pe gpl ca ma usuca benzina la buzunar

        Comment


        • #5
          am si eu un dci care a implinit 26.000 km tot de 85 de caluti, sunt multumit de ea, franele chiar sunt bune, cosumul la fel, deocamdata zic ca isi merita banii. Absolut nici o problema si cuplul e bunicel nu te lasa in depasiri. In oras am un consum de 6.3, afara cam 5, 5.2.

          Comment


          • #6
            @Flae: la fel de multumit vei fi de masina asta si dupa 100.000 km. A lui taicamiu nu tremura deloc, ia 180 ca in prima zi, consuma foarte putin, fara probleme de injectoare, pompa injectie etc., doar consumabile si drum. Este foarte placut la condus dci de 85, trage frumos, nu te chinui cu ea in trafic si nici la drum lung. La 1.4 trebuie dat inferioare, daca mai am si incarcatura in ea, e moarta... dci nu e.

            @64tzu: in timp se uzeaza supape, scaune supape si simeringuri. Motorul meu de 1.4 are 218.000 km. din care 118.000 pe GPL. Masina merge foarte bine, consuma normal, n-am absolut nicio problema cu ea. Eu sunt maniac sa traga cat mai tare, drept pentru care am verificat compresia, tolerantele la benzinar sunt intre 9 si 14 bari. Rezultate: cilindru 1-12 bari; cilindrul 2-13 bari; cilindrul 3-9 bari; cilindrul 4-10 bari. Concluzii, imi pierde compresie ca lumea la cilindrul 3 si 4, 99% din cauza problemelor scrise de mine mai sus, care apar in timp. Masina nu papa ulei, doar ca nu mai trage ca "de tanara". Merita GPL!
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #7
              Originally posted by 64tzu View Post
              ... vad ca ai gpl ai motorul in 9 valve?...
              A aparut cumva un nou motor de la Reno?

              In alta ordine de idei...care este subiectul acestui topic? Avem topicuri in care vorbim si de multumirea fata de dci si fata de motorul cu butelie si probleme de supape si altele asemenea...
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #8
                Flae : vezi ca lauzi dci ala de 85 cp parca ar avea 200 cp.
                Last edited by Mariusrs; 14 April 2011, 17:04.
                http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                Comment


                • #9
                  E dreptul lui sa il laude. A tras lozul castigator la loteria dci,cel putin pana acum asa se arata.
                  Sa il stapanesti sanatos si sa ai grija de el, baga numai motorina de la pompa si sa speram ca nu vei avea probleme.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    @Mariusrs - Hehe, il laud bre, de ce nu. Pt 10.000eur o sa-l mai laud pana-i cad toate rotile si am motorul prins cu funie de sasiu. Dar exagerezi putin, nu am vrut sa dau impresia ca-l laud ca are 200cp.

                    @toti (fara exceptie) - multumesc pentru urarile de bine si de "fara incidente". Sa le stapaniti sanatosi si voi pe-ale voastre!

                    Comment


                    • #11
                      mariusrs: lauda si fordul de la avatar...sau nu ai cu ce ??

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mariusrs View Post
                        Flae : vezi ca lauzi dci ala de 85 cp parca ar avea 200 cp.
                        N-o avea 200 cp, da' are 200 NM. Are motive intemeiate sa o laude.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #13
                          Tinand cont de prezenta topicului in sectiunea corecta (acum) - My Ride, cred ca ar fi frumos sa vedem si ceva poze cu bijuteria.
                          Cand ai timp, evident
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #14
                            Hehe, am timp suficient sa fac fotografii... ce n-am e vreme buna! In Bucuresti e un soi de vreme tomnatica asa, mai-mai ca-mi vine sa ma pregatesc de Craciun.

                            Nu m-am gandit pana acum sa o pozez pt ca in fond, e Logan PH2 stock, alb, Laureate. Adica, nimic iesit din comun.
                            Da' fac poze, zau fac!

                            M-am gandit ce as putea sa-i adaug ca si utilitate: pe usile din fata si spate, undeva sub ele (dar retineti, PE USI, nu pe praguri) sa pun cate 5 - 6 led-uri din acelea albe, cu lumina puternica. De un miliard de ori m-am dat jos noaptea in LAC sau "maro" de caine sau pisica. O data, m-am dat jos in sant de era sa-mi rup si picioarele. Am cazut ca-n filmele cu prosti, spre deliciul parintilor mei ce erau in masina.
                            Parca-am vazut undeva pe forum un tutorial pt asta... hmm... O sa caut oricum, nu cer indicatii aici cum sa fac, ar fi offtopic. Ma descurc eu.

                            Comment


                            • #15
                              suntem curiosi cu totii.
                              Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google