2 Intrebari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai si de ce sa fie prostie? intocmai injectoarele sunt electronice... dar pedala de acceleratie la benzinar e mecanica(nu e pe senzori) deci tu daca dai pedala tie iti trage benzina, dar se opreste in protectia aia... du-te intreaba la service un mecanic si-ti va raspunde exact ceea ce am zis si eu... si eu am avut aceeasi nedumerire ca si "s3bytza" si am fost la service la dacia am intrebat si asta mi-au explicat

    Comment


    • #17
      Daca ai motorul oprit, cine mama dracului trage benzina? ca nu ai carburator, ca sa existe acea "pompa de sprit"? ai vreun jiglor in galeria de admisie? fac pariu ca nu. la ce service lucreaza mecanicul ala, cumva la dacia de pe caransebesului? cablu il ai numai ca sa reglezi debitul de aer, de restul se ocupa ecu injectie. mecanicul respectiv mai bine s-ar concentra pe reparatii de dacia 1300 facute pana in 1996, sa lase masinile pe injectie deoparte daca e idiot.
      frateee...unde am ajuns sa ne reparam masinile. si mai grav, ce incompetenti se apuca sa surubaresa la ele...specialisti "made by dacia"...astia au citi macar de curiozitate manualul de reparatie la masina asta sau repara dupa ureche? mai bine zis, au inteles ceva la cursurile de specializare facute de dacia inainte de lansarea loganului sau au dormit la cursuri? la cum repara masinile si la ce gogosi ne servesc, ori ne cred tampiti, ori ei sunt prosti. fara suparare, dar unii dintre ei bat campii de numa-numa.
      Last edited by Seba; 16 May 2008, 12:39.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Aham... acuma incepe sa mi se clarifice si mie toata dilema asta... merci "csebalyn" pentru debusolare, recunosc ca am gresit cu ce am zis mai sus, dar atuncea de la ce vine sunetul ala(care se aude si la diesel cand pui contactul)-dar mai accentuat...

        Comment


        • #19
          La diesel e de la pompa servo, la benzinar habar n-am. eu singurul zgomot ce l-am auzit e zgomotul pompei de benzina din rezervor, dar ala dispare in circa o secunda dupa ce pui contactul, pana se amorseaza circuitul. apropo, daca se gandeste cineva sa spuna ca se aude benzina de pe retur cum curge in rezervor, sa se abtina, loganul are alimentarea fara retur de benzina.
          taz, stai linistit, n-am nimic cu tine, am cu incompetentii care ar trebui sa ne rezolve problemele la masina...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Da... chestia e ca nu e o problema majora... defapt nici nu cred ca e vreo problema...

            Comment


            • #21
              Originally posted by memphis_Taz View Post
              dar atuncea de la ce vine sunetul ala
              Am rapsuns mai sus. Poate o fi si de la pompa de benzina, dar asta-i motivul principal, intalnit de la DSN incoace.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google