Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cristi.... View Post
    echipare de top la dacia= dotari elementare si de bun simt la altii , nimic extravagant sau nemaipomenit

    Doar ca pretul de top la ei e mai ieftin decat pretul de baza la altii....
    Asteapta tu loganul de 1,2 turbo, o sa apara fix cand vor fi clienti pentru el. Momentan toti vor 75 de cai.

    Originally posted by cristi.... View Post
    ce ma intriga pe mine un pic e ca nu dacia a facut chestia astia, ea de fapt nu a facut nimic, chiar absolut nimic: ca tot le place la unii sa zica ca nemtii au ”furat” poporu...dacia ce a facut? a preluat, in afara de sigla de pe bot, renaultu symbol vandut pe alte piete, care e fix loganu asta pe care cica ei ”l-au lansat”. de fapt nu au lansat ei nimic, asta era bun lansat de nu stiu cati ani, ei doar i-au schimbat sigla renault cu cea de dacia si asta a fost tot


    uite, de ex coreenii de la hyundai si-au tras propria cutie automata cu dublu ambreiaj
    Dacia nu a facut nimic in afara de a construi masina. Ca si symbolul tot la pitesti il construiesc... Dar ai drepatte, e putin.
    Last edited by einstein1984; 23 October 2015, 11:52. Reason: Automerged Doublepost
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Originally posted by einstein1984 View Post
      http://www.dacia.fr/gamme-dacia/loga...ions/prestige/
      Doar ca pretul de top la ei e mai ieftin decat pretul de baza la altii....
      daaa... am configurat eu un prestige mcv, iar roata de rezerva si cricul sunt optiuni la 120 E ambele. cotiera e si aia 100E, iar hartile europei inca 100. motorizare dci 90 cp, jante de tabla cu capace....
      pret final 15 270 de euro. ieftina ca braga.
      in rate pe cinci ani iese la 17 800 euro.
      Last edited by B997NDL; 23 October 2015, 12:24.

      Comment


      • Lasa ca le da credit Societe Generale, cu dobanda preferentiala, numai sa cumpere Dacia.
        Un frantuz cu salar mai mare ca al romanilor, ar trebui sa mai puna 5000 de euro si sa-si ia un 308 SW cu dotari decente.
        Last edited by mr.K; 23 October 2015, 12:30.

        Comment


        • După ce a lansat Logan 10 ani, o ediție limitată care s-a bucurat de un real succes, Dacia s-a gândit să păstreze bunele obiceiuri. Motiv pentru care a lansat un nivel de echipare nou, denumit Prestige, identic cu ceea ce oferea vechiul Logan 10 ani.


          masinuta e draguta totusi, insa ar mai trebui lucrat la finisaje, fiabilitate (care pare sa fie sub cea a loganului 1) si insonorizare care pare sa nu fie prea decenta in cazul diselului, toate astea fara majorarea pretului final

          de compresoarele de clima ce se mai aude? parca pe renault aceleasi compresoare de pe clima asta automata ar fi creat ceva probleme...sau n-am citit eu bine?
          Last edited by cristi....; 23 October 2015, 13:11.

          Comment


          • In realitate nu mai e ca in poze.
            Jantele alea de tabla sunt de tot rasul.

            Comment


            • eu am vazut-o si in realitate.. exact in configuratia asta, si de culoare etc insa ca si logan 10 ani

              ce sa zic...in realitate da, nu ai reflectiile alea frumoase de pe vopsea dar poate asta e si in functie de lumina etc.

              per ansamblu mie mi-a placut senzatia de la volan. scaunele sunt mai moi si mai confortabile, bancheta spate idem, plansa de bord placuta...

              ce nu mi-a placut: ce e in portbagaj, adica e mai nefinisat ca prima generatie iar vopseaua mi s-a parut a fi extrem de sensibila si subtire.. mai ales ca loganu meu are exact aceeasi culoare ca asta din test si pe care am vazut-o...mie vopseaua mea mi se pare mai ”sanatoasa”, mai solida, nu stiu, poate si pt ca a tot fost revopsita/relacuita...

              jantele de tabla arata OK, atata vreme cat nu le pui soricei la capace... eventual le-ai putea lipi cu silicon sau ceva, pt ca nu afecteaza scoaterea rotii. pasajul rotilor spate a fost dat cu vopsea cauciucata neagra, la fel si buza metalica de unde se ridica masina pe elevator...alte detalii mai semnificative asa nu am observat

              totusi, la 15 mii cat zice un coleg ca ar iesi o configuratie full option parca nu m-as indrepta spre loganu mcv...
              Last edited by cristi....; 23 October 2015, 13:20. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Eu ma refeream ca jantele de tablaa sunt de tot rasul la o asa zisa echipare de TOP.
                Cum e aia a samsarilor, "full fara piele". Adica, e full sau nu? E de TOP sau nu?

                Comment


                • mda, corect, dar eu zic ca e un compromis OK, adica foarte multa lume care nu e pasionata de auto/nu sta sa se documenteaze toata ziua va jura ca sunt aliaje, de fapt greseala asta au facut-o chiar si unii jurnalisti auto, mai la inceput

                  asta face si opel, numai cu o precizare: asta e dotare standard la opel, nu de ”top”, insa tinand cont totusi ca dacia vrea sa activeze totusi in segmentul low cost/ smart buy cum l-au redenumit ei acu e na...acceptabil

                  sa nu uitam totusi ca pe mercedes gla, la 40 de mii de euro, nu primesti climatizare automata... nici astia nu-s prea sanatosi dar asta ar fi cam singurul - al masinii in versiunea respectiva; exista clima automata dar oferita optional

                  e o chestiune cu care eu as putea trai bine mersi. alte lucruri sunt mai importante la masina asta decat jantele fake de aliaj: cum ar fi problema ruginii, a fiabilitatii.. jantele da-le naibii. tablele astea frumoase le folosesc iarna iar vara un set de aliaje genuine
                  Last edited by cristi....; 23 October 2015, 13:27.

                  Comment


                  • Originally posted by B997NDL View Post
                    daaa... am configurat eu un prestige mcv, iar roata de rezerva si cricul sunt optiuni la 120 E ambele. cotiera e si aia 100E, iar hartile europei inca 100. motorizare dci 90 cp, jante de tabla cu capace....
                    pret final 15 270 de euro. ieftina ca braga.
                    in rate pe cinci ani iese la 17 800 euro.
                    Si de ce zice lumea ca nu se poate prestige cu dieselul de 90?
                    berlina cu 1,2 e 9900 parca fara tva ca prestige.

                    Eu atat iti zic: VW Caddy la 20 000 de euro fara AC, doar caldura stie sa faca.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Da-ne si noua configurarea aia la Caddy. E configurarea de marfa sau de pasageri?

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        Si de ce zice lumea ca nu se poate prestige cu dieselul de 90?
                        berlina cu 1,2 e 9900 parca fara tva ca prestige.
                        bine... linkul postat de tine e de la francezi. poate ca la ei se poate.
                        acolo l-am configurat.

                        Comment


                        • Originally posted by einstein1984 View Post
                          Asteapta tu loganul de 1,2 turbo, o sa apara fix cand vor fi clienti pentru el. Momentan toti vor 75 de cai.
                          .
                          Perfect adevarat.
                          Romanasii nostrii viseaza la motoare turbo si alte multe dotari, da' cand vine vorba sa scoata banul auzi expresii de genul; 13 mii pe un logan?

                          Cine va obliga sa fiti clienti Dacia? Mergeti "alaturi", dragilor ca e deschis non-stop; da sa aveti 15 mii in buzunar ca nu va lasa sa intrati, fara.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Da-ne si noua configurarea aia la Caddy. E configurarea de marfa sau de pasageri?
                            Caddy life, de persoane, echipare trendline nu are AC in serie (in Germania nu au AC nici in case si hoteluri, nu le trebuie se pare). Si am reusit sa-l duc la 30 000 de euro si nu are AC decat ca optional.
                            Asa ca sa nu mai vorbim ca ce are loganul nu au altii cu preturi de 2 ori mai mari.
                            Attached Files
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Toti vrem cat mai ieftin, ca asa ne-am invatat: sa cautam chilipirurile.
                              Momentan la categoria low-cost loganul este cel mai ieftina masina noua. Una care sa aiba ce are Loganul nu exista la banii astia.
                              Sigur, multi vor compara cu SH-ul sau alte balarii.
                              Dar asa cum cu 20.000 iei un golf nou, tot cu aceiasi bani iei un mercedes c classe.
                              Asa cum cu 70.000 euro iei o masina noua sportiva, tot cu aceiasi bani iei un ferrari de stai in cap. Si tot asa.
                              Ca acum vrem sa fie si ieftina, si frumoasa si aratoasa si cu dotari si la bani mai putini, e ca si cum ai vrea sa ai o femeie frumoasa tot timpul.

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                Ca acum vrem sa fie si ieftina, si frumoasa si aratoasa si cu dotari si la bani mai putini, e ca si cum ai vrea sa ai o femeie frumoasa tot timpul.
                                Corect; da' trebuie sa existe si o oarecare decenta in sensul asta; pe care sincer, nu prea o vad.
                                Asa s-au aruncat in gat multi dupa Logan, crezand ca au gasit chilipir; cand colo au descoperit ca au cumparat doar o masina pe placul romanilor; adica cu bani putini. Low cost, carevasazica.

                                Pret de Logan cu dotari de mertan, nu se poate; asta e. Sau de vw, ca tot e la moda.
                                Last edited by IancuMIC; 23 October 2015, 18:58.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google