AC_pornire La Temperaturi Scazute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si eu pornesc AC-ul de fiecare data pentru a scapa de geamurile alea aburite.

    Comment


    • #47
      Bre, specificati pe ce autoturisme pentru ca la Logan, e clar ca nu porneste pe ger, cel putin la mine, are momente cand porneste sau nu porneste. Nu ma pot pronunta ca de la -5 grade in jos e setat sa nu porneasca. Vineri a pornit la - 8 grade, in alte dati n-a pornit la temperaturi putin mai mari. Nu inteleg "algoritmul" dupa care lucreaza (o temperatura anume, umiditate in aer, etc). Instalatia functioneaza normal, mai ales ca acum 2 ani am schimbat ambele radiatoare, implicit si cel de AC cu toate operatiunile aferente de dupa.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #48
        Originally posted by PCH View Post
        Si eu pornesc AC-ul de fiecare data pentru a scapa de geamurile alea aburite.
        Pch sa specifice la ce masina porneste el Ac,ca el nu are AC pe loganul lui !
        La mine porneste doar daca motorul este foarte bine incalzit.
        Daca imediat cum pornesc motorul dau drumul si la AC acesta nu cupleaza deloc.
        Deci cand e foarte frig afara AC-ul meu porneste doar daca am 4 linii in bord si e foarte bine incalzit tot compartimentul motor !

        Comment


        • #49
          La mine este la megane 2.

          Legat de algoritm nu stiu ce sa zic pt ca la tine e dubios. E clar ca sub o anumita temperatura ecu ii spune sa nu mai porneasca dar ma-ntreb de ce naiba nu a pornit la valori mai ridicate? Hum hum....
          Ar mai putea fi presiunea din instalatie, e masurata de un presostat, dar tot la fel spui ca ai schimbat freonul si radiatoarele....
          9! 9! 9!
          sigpic

          Comment


          • #50
            Instalatia de AC este in perfecta stare de functionare si dupa cum vezi, nu doar la mine face asa. Oricum, o incadrez la comportament normal.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #51
              Ca fapt divers: instalatiile simple de aer conditionat pentru apartament functioneaza pana la o anumita temperatura exterioara(~-5 grade)! Cele cu tehnologia INVERTER functioneaza si pana la o temperatura mai scazuta(nu stiu exact cat).
              Aerul conditionat are doua radiatoare: unul interior si unul exterior! Daca ai setat sa faca frig, radiatorul interior se raceste si cel exterior se incalzeste! Daca vrei sa dea caldura, se schimba sensul freonului si radiatorul interior se incalzeste si cel exterior se raceste!

              Acum sa trecem la masini! Aerul conditionat la Logan face doar frig? Nu face si cald? Daca ar face si cald, ar insemna ca radiatorul exterior sa se raceasca, adica sa inghete, ceea ce nu cred ca e bine!
              Daca face doar frig, ar insemna ca radiatorul exterior se incalzeste!

              Cine stie daca AC-ul de pe Logan face si cald?

              Ce rost are sa dai pe frig iarna?

              Comment


              • #52
                Cu siguranta AC-ul de pe Logan nu face cald insa se foloseste instalatia, pentru dezaburire rapida (vaporizatorul aduce aer uscat in habitaclu). Este foarte neplacut sa stai cu geamurile aburite iar compresorul sa nu cupleze, dar, pana la urma, sunt neajunsuri tipice Low Cost.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #53
                  Originally posted by adaniel69 View Post
                  Ce rost are sa dai pe frig iarna?
                  Eu am impresia pe aici ca multi citesc si nu pricep nimic,basca sa mai pus si un filmulet video mai sus !
                  Rostul lui iarna este sa dezaburesti geamurile foarte repede si din cand in cand sa il pornesti ca sa se "unga" instalatia AC impreuna cu garniturile de rigoare si sa nu ai pierderi de freon din cauza asta .

                  Adica acele garnituri de cauciuc fiind neunse de uleiul din instalatie se strag si crapa si implicit numai etanseaza cum trebuie!

                  Comment


                  • #54
                    azi dimineata iar am pornit AC ul. s a auzit cum a cuplat si a pornit GMV ul

                    a functionat pe toata durata deplasarii. se stie ce masina am Logan 17v

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Ivan Marian View Post
                      Eu am impresia pe aici ca multi citesc si nu pricep nimic,basca sa mai pus si un filmulet video mai sus !
                      Rostul lui iarna este sadezaburesti geamurile foarte repede si din cand in cand sa il pornesti ca sa se "unga" instalatia AC impreuna cu garniturile de rigoare si sa nu ai pierderi de freon din cauza asta .

                      Adica acele garnituri de cauciuc fiind neunse de uleiul din instalatie se strag si crapa si implicit numai etanseaza cum trebuie!
                      Aeroterma simpla fara AC daca o dai pe frig nu baga aer rece de afara sa dezabureasca parbrizul? Sau pe cald...

                      Nu vad rostul folosirii AC-ului iarna!
                      Doar la masinile care au clima(sau care sunt alea) sa bage caldura imediat cum ai pornit motorul!

                      Comment


                      • #56
                        Ideea e sa bage aer uscat, iar ca sa bage aer uscat trebuie sa functioneze vaporizatorul care functioneaza doar cu compresorul.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by adaniel69 View Post
                          Aeroterma simpla fara AC daca o dai pe frig nu baga aer rece de afara sa dezabureasca parbrizul? Sau pe cald...

                          Nu vad rostul folosirii AC-ului iarna!
                          Doar la masinile care au clima(sau care sunt alea) sa bage caldura imediat cum ai pornit motorul!
                          si ce ? la clima crezi ca iti baga cald imediat ce ai pornit motorul ? poate de la S in sus o sa vezi asa ceva . in rest toate baga caldura din antigel

                          Comment


                          • #58
                            Cam tot ce e in gama premium, baga caldura in mai putin de 2 minute, au niste rezistente.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #59
                              si Loganul DCI

                              Comment


                              • #60
                                La Clima daca dai pe maxim (31 grade) nu porneste caldura pana cand calculatorul nu simte ca poate sa iti furnizeze caldura la cota maxima (aer fierbinte nu caldut). De aceea e bine daca vrei sa iti bage caldura mai repede sa o dai pe manual.
                                Unii zic ca e mai bine sa o tii pe auto, ca sa nu disipezi caldura -sa iti dea caldura inainte sa ajunga motorul la o temperatura cat de cat ok.
                                Culmea e ca dezaburirea mea la parbriz e legata de compresorul de clima. Adica- ai apasat dezaburire parbriz- porneste automat AC ul si nu il poti opri.
                                Intr-adevar parbrizul se dezgheata/dezabureste muult mai repede cu AC ul cuplat.(ca idee eu nu am folosit in viata mea racleta ca nu a fost nevoie).

                                Eu zic ca nu e prea bine sa dai drumul la compresor la -20 grade si cu motorul rece ca sa iti dezaburesti parbrizul. Dar asta e.. ei l-au legat la dezaburire daca se strica sa mi-l schimbe (are 7 ani garantie).
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google