Accident Grav

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    o sa umbli destula vreme pe ala siguratorul aluia, pe la service-uri...daca ai cunostiinte la ceva firme de asigurare/service-uri ce te pot ajuta, pregateste vreo 3 devizuri estimative sa le fluturi alora daca nu-ti convine pretul dat de ei. acum ca fapta e consumata, ideea e alta: nu tre' sa te cramponezi ca tu vrei in reprezentanta, ac nici aia nu-s obligati sa-ti accepte sa faci masina la reprezentanta rolls-royce, pt ca dpdv legal, orice service acreditat r.a.r. are drept si poate executa reparatiile. asa ca, cere o lista de service-uri agreeate de euroins la tine in oras.zona, mergi acolo si vorbeste cu aia inainte sa le duci masina sa se apuce de treaba. poate ai noroc de un service cat d ecat calumea, totusi, mai sunt de-astia mici care lucreaza bine si pt clienti accepta sa lucreze si cu firme de gen carpatica/euroins. eu am trecut prin ceva asemanator acum 2 ani, cu asigurarea vinovatului la carpatica, mi-au dat 60% din cel mai ieftin deviz si totusi la un service de-al lor lucra unul meserias care mi-a facut masina foarte bine, tre' sa te uiti atent si sa amsori capota cu grija sa vezi ca difera 1mm stanga fata de dreapta. culmea, reparatia a fost cu piese de origine, deci se poate. nici aia de la euroins nu-s prosti, dar si tu tre' sa te tii cat de cat ferm pe pozitie. un laureate din 2006, 1.4, cred ca avlora undeva in jur de 7000 de euro, deci in 5 ani, devalorizare medie de 15%, maia les ca si kilometrajul nu prezinta rulaj mai mare de 15000km/an, are o valoare estimata de 3000 de euro. te cam aproprii de dauna totala, pt ca reparatia poate "sari" de 100de milioane. doar airbagurile si calculatorul airbag fac vreo 15 milioane, plus centurile, daca s-a defcetat mecanismul de retinere (recomandarea e sa se schimbe si alea), plus manopera, ajungi numai cu astea la 25 de milioane. rabdare si bafta!

    ps: acum am vazut postul lui tavi, sigur n-ai avut 90 cand l-ai lovit pe ala, eu ama vut cam 30-40km/h la accident si daunele externe sunt relativ comparabile. zic ca un 60 ai avut cand ai lovit, clar.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Eu cand am avut accidentul pe 6 iunie 2010 mi'a dat dauna totala pe casco..mi'a evaluat masina undeva la 186 de mil dintre care mi'a oprit 30 de mil epava si am luat in mana 156de mil si masina..loganul a fost facut la seat deoarece cei de la poliserv imi facuse devizul la 289 de mil(cu bani aia imi luam una nou) iar la seat ma costat undeva la 80 de mil..intradevar am asteptat pana mi'au dat banii vro 3 luni..
      Attached Files
      Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
      Cine este interesat ma poate contacta pe privat
      sigpic

      Comment


      • #33
        Merci mult Seba pentru informatii. Chiar vorbeam cu tata despre pretul airbag-urilor si el spunea ca ar costa 70 de milioane sa le puna altele. Si eu ma intrebam cat ar costa, dar acum m-am lamurit

        Comment


        • #34
          ia banii de la asigurare pe reparatii si vinde masina asa lovita.eu zic ca este cea mai buna solutie

          Comment


          • #35
            nu e destul de lovita ca sa renteze
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              fiat avea neatentul? cele mai urate masini, pacat insa ca o sa continue sa conduca pe drum pt ca este un pericol public acest om
              Logan laureat 1.2

              Comment


              • #37
                Stai frate ca s-a autosesizat soferul "mai mult ca perfect".

                Eu sunt de parere ca e dauna totala. O sa coste foarte mult reparatia si nu cred ca "se risca" firma de asigurari sa plateasca.
                Last edited by vitriol; 27 February 2012, 12:38.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #38
                  @maxtel mai bine ai lua banii de reparatie de la rca-ul vinovatului care banuiesc ca vor fi cam 15.000 ron; vinzi masina in starea care este ea acum si-ti iei alta ori una nou sau un sh.

                  Decizia iti apartine dar eu asa as proceda si nu m-as mai chinuie sa o fac.
                  Bafta!

                  Comment


                  • #39
                    Si eu cred ca e dauna totala. Valoarea reparatiei intr-un service dacia o sa depaseasca lejer 200 - 250 mil.
                    Ca idee, dupa ce se poate da seama din poze si experiente asemanatoare:
                    - bara fata
                    - armatura bara
                    - capota
                    - aripa + contraaripa
                    - carenaj roata
                    - far stanga (posibil si dreapta)
                    - proiectoare
                    - lonjeron (la cum arata nu se mai indreapta)
                    - cadru motor
                    - bara stabilizatoare
                    - scut motor
                    - fuzeta completa (rulment, disc, etc)
                    - brat+pivot, bieleta completa
                    - amortizor, oala amortizor
                    - radiator (si cel de AC daca are)
                    - conducte, tevi, furtune, conducta frana stanga
                    - airbag-uri

                    Si poate si altele, astea ar fi sigur la prima vedere.

                    Ai eu am lovit cu roata stanga o bordura mai inalta, cam la 70-80 km/h. O parte din piesele schimbate sunt si mai sus (mai putin capota, amortizor, airbag - nu au sarit). Pretul la dealer Dacia a fost de 170 - 180 mil lei doar pentru mecanica, fara tinichigerie.
                    Am rezolvat-o in acelasi service, dar la "mica intelegere" cu mecanicul si tinichigiul de acolo doar la 50 mil cu tot cu piese...
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #40
                      Cred ca tipul, dar nu sunt sigur, are asigurare la euroins. Repet, nu sunt sigur.
                      Da, s-a confirmat. Tipul este asigurat la euroins. :|
                      1. Tipul nu avea RCA-ul la el sau il lasase memoria de nu stia unde e asigurat? Ori n-a vrut sa-ti spuna? Din cate stiu, RCA-ul se afla la sofer, in permanenta. Deci rea credinta din partea lui.
                      2.Cand auzeai de Euroins, mai faceai intelegere amiabila? Eu unul, NU.

                      Daca ti se propune dauna totala pe masina, ia banii in secunda 2, gasesti sh-uri la pret bun.
                      Last edited by mr.K; 27 February 2012, 17:18.

                      Comment


                      • #41
                        zici ca ai masina de 3 luni. prezinta-i asiguratorului valoarea cu care ai cumparat-o.ai contract de vanzare cumparare?
                        apropo cat ai dat pe ea?
                        fara

                        Comment


                        • #42
                          Nu intereseaza pe nimeni cu cat a cumparat el masina. Au ei niste grafice in functie de care estimeaza valoarea ei.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #43
                            Pentru cei interesati am dat 2.700 euro. Eu zic ca am luato la un pret bun. De dimineata am tot incercat sa iau legatura cu astia de la euroshit, iar dupa ore bune (pt ca nu raspundeau la telefon, la mail...) am stabilit sa ne intalnim maine :-s

                            Comment


                            • #44
                              Partea dreapta a masinii care zic eu ca nu e foarte atinsa.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                eu zic ca se face si ajungi la varianta cu tiganelile cu asiguratorul vinovatului. la a mea, la lovitura asemanatoare, s-a reparat cu 30 de milioane, cu piese de origine, in conditiile in care devizurile estimative nu aveau vreunul suma mai mica de 50 de milioane. omul mi-a spus ca lucra cu aia de la carpatica pt ca-si muta service-ul, ii trebuiesc clienti si de fapt la masina mea el castiga vreo 4-5 milioane. cam atat mi-a dat si mie cand am scazut valoarea pieselor din deviz. ideea e ca l-am verificat pe om pe la cunostiinte, am vazut service-ul, mi-a spus clar ca daca nu iese in banii aia, el n-o face, s-au stabilit lucrurile de la bun inceput. masina a iesit calumea si uite ca se poate si-n alte service-uri decat alea dacia, unde e jecmaneala pe fata si cum aud aia de rasigurari, deja tarifele sunt 250%...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google