Accident grav pe A2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident grav pe A2

    Carambol mare pe autobanda soarelui. Cica vreo 4 morti si 30 si ceva de raniti.
    Nasol....a dat ceata si inca multi merg in plasa la viteze mari.

  • #2
    Eu am mai scris pe forum-ul asta ca nu am ce cauta pe autostrada pe timp de ceata. Prefer sa ocolesc 200km decat sa merg pe langa dementi care tin 130 km/h desi vizibilitatea este de pana in 30m.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      A2 e foarte inselatoare toamna si iarna, ceata si polei la greu. Iar daca avem intrunite cel putin una din conditiile astea, sau chiar ambele uneori, impreuna cu idiotii care coxeaza masinile pe orice fel de vreme, da cu virgula mare uneori.

      Comment


      • #4
        Cu alte cuvinte, n-avem nevoie de autostrazi pentru ca nu stim sa le utilizam.
        Daca pe un drum normal lumea e mai atenta in conditii de ceata, pe autostrada dau ca ghiolbanii in acceleratie, ca nu vine nimeni din fata.
        Uite, ca s-ar putea sa stationeze, din diverse cauze.

        Comment


        • #5
          Sa vezi când se vor înmulți km de autostrada, ce de accidente vor fi. Pana la urma au fost 27 de mașini, 60 de răniți și 3 morti.

          Comment


          • #6
            Nu autostrada este o problema, si nici ceata. Problema este ca multor cetateni din aceasta tara le lipseste instincul de supravietuire. Trebuie sa fii foarte nesimtit (in sensul de nesimtitor) sa mergi tare, la 2 m in spatele masinii din fata, fara sa vezi la 50m in fata. "Tare" poate sa insemne chiar si 70km/h, atunci cand conditiile impun 40 km/h.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              In legatura cu incidentul de pe A2 , dragilor eu nu pot intelege - domne cand n-ai vizibilitate in fata mai mult de 10-20 de metri de ce naiba sunt unii care baga piciorul in podea ?? au creier in capul ala ?? nu se gandesc la riscuri ?? Doamne fereste!! N-am sa-i inteleg niciodata pe unii soferi pe cuvantul meu!! Inteleg ca poate sunt permise luate pe "ochi frumosi" dar cand esti la volan te gandesti logic!!! ba daca eu n-am vizibilitata in fata mai mult de x metri de ce dracului sa merg eu cu 130 km/h sau mai mult ?? cand mai am timp sa opresc in siguranta ?? pe lumea cealalta probabil.
              Last edited by prometheus; 5 November 2016, 15:04.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #8
                Încet-încet ne retardăm ca specie iar una dintre primele trăsături care dispare este tocmai instinctul de conservare. Statul toată ziua cu nasul în lumea virtuală le-a indus multora în creiere ideea subconștientă că lor nu li se poate întâmpla nimic în lumea reală.
                În urmă cu câteva minute ziceau la radio că doi dintre cei răniți în accident sunt în stare critică, cu șanse minime de supraviețuire.
                M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                Comment


                • #9
                  Cica ar fi iesit unu' din parcare, direct pe banda 1 si i-a adunat pe toti gramada in spatele lui.

                  Probabil intentia lui a fost sa faca pe masina de safety car atunci cand i-a vazut pe nebuni ca merg asa tare pe ceata.

                  Nu cred ca era vreunul care nu stie ce rol are banda aia de accelerare. N-aaaaaaaaare cum!
                  Last edited by vitriol; 7 November 2016, 23:56.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    Ei n-are!
                    Sunt inca oameni care nu stiu ce rol are semnalizarea, sau cand se foloseste.
                    Azi a folosit o cucoana semnalizarea simultan cu volanul, incercand sa intre de pe banda 3 pe banda 2, peste mine. Dupa ce am admonestat-o in stilul meu misogin , tot ea era nemultumita ca nu o lasa lumea sa ajunga pe banda 1.
                    Deci ea voia sa taie benzile 3-2-1 in 10 metri, pentru ca urma o intersectie unde ea voia sa faca dreapta, normal.

                    Asa ca, banda de accelerare e pentru aia din tarile civilizate, nu le au romanii cu d'astea.

                    Oricum, e util si cate un buf din asta de azi, ca mai tine atentia treaza o perioada si poate salveaza alte vieti.
                    Cine stie cate vieti o fi salvat, indirect, si Colectiv.
                    Ma rog, rudele celor morti si ranitii nu vad la fel lucrurile.
                    Last edited by mr.K; 5 November 2016, 18:21.

                    Comment


                    • #11
                      Bah, oricum e nasol.
                      Poate tu mergi preventiv, opresti in timp util si vin aia din spate de ti-o dau vartos.
                      Si daca te opresti in timp util, unde te tragi? Cat mai pe drepata pe banda de urgenta, langa parapet, fix pe unde incearca majoritatea sa evite coliziunea.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vitriol View Post
                        Nu autostrada este o problema, si nici ceata. Problema este ca multor cetateni din aceasta tara le lipseste instincul de supravietuire...
                        Originally posted by prometheus View Post
                        In legatura cu incidentul de pe A2 , dragilor eu nu pot intelege - domne cand n-ai vizibilitate in fata mai mult de 10-20 de metri de ce naiba sunt unii care baga piciorul in podea ?? au creier in capul ala ??...
                        Si prin alte tari se intampla d-astea, printre care se numara si germania.

                        Comment


                        • #13
                          Kojak, am zis mai sus ce inseamna preventiv. E ceata, n-am ce sa caut pe autostrada. Atat de simplu e.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            Stai asa, ca nu-i chiar asa!

                            Ceata se anunta de obicei cand e pe arii mai extinse. Daca, ipotetic tre' sa pleci, vremea e ok, nema ceata, o iei pe autobanda si esti surprins de o zona izolata, pe o arie relativ restransa, de ceata?....joac'-o p-asta!
                            Sau cum am prins eu anul trecut in mijlocu' verii (final de iulie) o nemernicie de ceata de nu vedeam la mai mult de 10m in fata, pe A2 (in zona dealurilor Dobrogei). Vreo 10-15km...suficient. Imi venea sa trag pe drepata (fiind vb. de ceata dinaintea zorilor, era in jur de 4 a.m.), dar unde? Pe banda de urgenta, cat mai apropae de parapet....never ever. Asa ca am mers cu toate lampile posibile si imposibile aprinse (inclusiv avarii), cu 30-40 la ora, maxim, si putin cu morcovu'-n dos, mai ales ca nu eram singur in masina. Pe tot parcursul nu m-a depasit si nu am intlanit nicio masina pe sensul meu de mers...twilight fucking zone!

                            Comment


                            • #15
                              Spiritul de turma, pe autostrada.
                              "În astfel de situații apare efectul de turmă. Acest lucru înseamnă că eu circul cuminte și liniștit în condiții de siguranță pentru vizibilitatea pe care o am, să zicem ceață, și merg cu 70 km/h, apoi trece un șofer pe lângă mine cu viteza de 75 km/h. Atenție! Acest lucru se întâmplă cel mai des pe autostradă pentru că, pe șosea normală, dacă trece unul pe lângă mine, se cheamă depășire. În schimb, pe autostradă apare acel mers în paralel. Și atunci eu, cel de la volan, om liniștit, cuminte și responsabil, instinctiv gândesc că sunt puțin mai fraier, că eu merg prea încet, că probabil sunt prea prudent atât timp cât cel de lângă mine merge tare, se poate și mai tare. Și măresc și eu ritmul. Celui de lângă mine, odată ce eu măresc ritmul, îi transmit încrederea că se poate.
                              Și apoi vine un altul și tot așa și după 20-30 kilometri de mers pe autostradă, șoferii se împing unul pe altul, își dau încredere, considerând că viteza cu care se deplasează - care deja este mărită - de la 70 km/h, la 80 - 90 - 100 este sigură", ne-a explicat Titu Aur.
                              Exercițiu pentru toți șoferii
                              "În fiecare moment, șoferii să-și pună problema: dacă mașina din fața mea se oprește brusc într-un zid, eu pot opri până acolo? Atenție! Aici este un aspect foarte special. Când merg pe vizibilitate bună, probabilitatea ca mașina din fața mea să se oprească brusc într-un zid nu prea există pentru că eu văd și în fața mașinii din fața mea. În schimb, pe ceață, se poate întâmpla acest lucru pentru că eu văd doar mașina din fața mea, nu văd ce se întâmplă dincolo de ea. În orice moment, mașina din fața mea se poate opri în ceva oprit pe șosea. În cazul de față, un accident sau o întâmplare de pe șosea. Și atunci eu trebuie să merg cu acea viteză cu care pot opri în cazul în care mașina din față pune frână brusc. În condiții de mers normal trebuie să merg la două secunde dinstanță față de mașina din fața mea. Pe condiții de ceață, de vizibilitate redusă, distanța față de mașina din față trebuie să fie mult mai mare. Doar că... așa nu ne convine. Distanță mai mare înseamnă că nu îl mai prindem pe șoferul din față. Și atunci începe lupta... să stăm cât mai aproape de cel din față, dar dacă șoferul din față oprește brusc? Acest lucru se întâmplă tuturor șoferilor din lume, dar șoferul din România care este și mai puțin pregătit, și mai puțin coștient, ajunge mai ușor în situații de acest fel", a adăugat Titi Aur.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google