Accident grav pe A2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Statiile radio cb sunt utile nu doar pt. radare, ci si pt. a afla in timp util astfel de evenimente.

    Comment


    • #17
      Sa fim seriosi, cand esti angrenat in mijlocul problemei, sa zic asa, te stergi la....cu statia radio.

      Comment


      • #18
        Am urmarit si eu ceva pe marginea acestui eveniment; ce m-a surprins, printre altele, au fost vocile care il dau vinovat pe soferul de la care a pornit carambolul.
        Dar urmatorii care au intrat unul in altul, nu-s vinovati? Au rulat cumva cu viteza care sa le permita evitarea oricarui pericol? Ma tem ca nu. RVLP numea instructorul meu acu' un sfer de secol, aceasta prevedere; deci nu o viteza anume ci exact aia care iti permite sa eviti orice pericol.
        In acest sens, am vazut si masini care au fost lovite doar in spate; aia sunt singurii care au procedat corect, ceea ce inseamna ca, daca unii au putut si au stiut, altii n-au stiut sau i-a durut la basca.
        Daca primul sofer, face infarct, ceilalti care au intrat unul peste altul, au vreo scuza? Au avut cumva viteza si distanta care sa le permita oprirea in siguranta?
        Primul sofer nevinovat si reparatie masina pe RCA-ul celui care l-a lovit; in aceiasi situatie si cei loviti din spate, precum si cei impinsi sa intre in urmatoarea masina.
        Last edited by IancuMIC; 6 November 2016, 14:24.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          Așa-i la noi, întotdeauna se găsește un „acar Păun” în capul căruia să se spargă toate oalele (vezi și alte cazuri celebre: maternitatea Giulești sau cazul copilului sfâșiat de câini, cazuri în care principalii vinovați n-au niciun stress).
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • #20
            Nu s-au gasit inca vinovatii; ce s-a vehiculat au fost doar fanteziile unora, ca altfel nu le pot numi.
            ...
            Acu 2 ani, pe 30 dec. rulam pe aceiasi autostrada, spre Bucuresti, pe la 18.30. La un moment dat am intrat intr-o ceata de nu vedeai la 20 de metri in fata; am aprins lampa spate de ceata si avariile, iar singura preocupare era sa inaintez cu mare atentie, in cadrul unei coloane presupuse (nu se distingeau decat foarte foarte vag, luminile masinilor din fata). Mai mult de 30-40 la ora nu se putea merge. Din loc in loc, erau masini oprite pe banda de urgenta care la inceput m-au pus in incurcatura, creandu-mi iluzia ca am parasit banda de mers; ma gandeam ca nu e tocmai inspirat sa opresti, chiar si acolo, in astfel de situatii; poti deveni oricand o victima.
            Dupa vreo jumatate de ora de mers, am iesit din acele valuri de fum-ceata si am vazut cat de lunga era coloana pe ambele benzi.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              Ceata aia de care zici am prins-o si eu tot acum 2 ani, tot pe 30 dec. Imi amintesc ca am facut din Targoviste pana in Buc., vreo 2 ore.

              Comment


              • #22
                Cine loveste din spate a bun de plată. Asa zice legea.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Sa revenim la accidentul în lanț de pe A2.
                  Au anunțat ăstia în presă că 9 șoferi au rămas fără permis.
                  Ce nu înțeleg eu, e care a fost temeiul legal ptr. aplicarea sancțiunii de suspendare de permis, în condițiile în care neadaptarea vitezei la condițiile meteo-rutiere si nepăstrarea distantei fata de masinile din fata, nu se soldează cu ridicarea permisului chiar și în caz de tamponare.
                  Cum au dovedit deja ca ăstia 9 șoferi au avut viteze de peste 110 la ora (in condiții de restricții de 60)?
                  Doar la unul singur am văzut ca s-a blocat acul vitezometrul la 118, deci da, acolo exista certitudine, dar la restul? În plus, restul de 21 șoferi circulau cu pana în 110?

                  Comment


                  • #24
                    Au fost si unii care au procedat corect in asemenea situatie, adaptand viteza la conditiile meteo; aia n-au lovit pe nimeni, in schimb au fost loviti din spate. Prin urmare, unii au putut, altii n-au stiut, n-au vrut sau i-a durut in fund. Probabil aia au fost...premiati; pentru conducere imprudenta.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Spu eu ca aici s-ar incadra.

                      Art. 100
                      3. nerespectarea semnificaţiei indicatoarelor şi marcajelor de obligare;


                      Art.111. - (1) Permisul de conducere sau dovada înlocuitoare a acestuia se reţine în următoarele cazuri:

                      a) la cumularea a cel puţin 15 puncte de penalizare;
                      b) când titularul acestuia a săvârşit una dintre infracţiunile prevăzute la art.85, art.86 alin.(2), art.87 alin.(1), (2), (4) şi (5), art.89 alin.(1), art.90 alin.(1) şi art.92 alin.(3) şi (5);
                      c) la săvârşirea uneia dintre contravenţiile prevăzute la art.100 alin.(3), art.101 alin.(3), art.102 alin.(3) şi art. 115 alin.(1);

                      ...
                      Problema e: de ce doar 9?
                      Last edited by mr.K; 7 November 2016, 21:10.

                      Comment


                      • #26
                        Cineva sa întrebe pe FB o godina, poate ne lămurește.

                        Comment


                        • #27
                          Cailalti erau cu asta in parbriz si au scapat.
                          Attached Files
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • #28

                            Sau aveau cel puțin un W la număr.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Seba View Post
                              ala instructor...I-as retrage instant autorizatia. cum sa circuli ca un bou cu pedale de lemn, pe banda doi, pt simplul motiv ca "se poate"? serios? si mai si mergeai incet, ca-si apera viata. pai bai,libelula de instructor, nu scrie in lege ca n-ai ce cauta pe banda 2 daca banda 1 e libera? normal ca s-o infipt ala cu golful in el. unii se mira de soferii care ies din mana unor instructor ca asta...cum dracu sa iasa soferi, cand ii invata sa mearga ca la ma-sa'n curte?
                              Instructorul meu avea o vorbă: „Românul s-a născut pe banda 2. Din cauza asta în veci nu-l vei urni de-acolo”.
                              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                              Comment


                              • #30
                                Am inteles ca unii aveau peste 100KM/h cand s-au ciocnit, iar primul a recunoscut chiar el ca avea 30.Cum e posibil sa mergi cu 30 km/h pe banda 2 pe autostrada? Banuiesc ca se vedea ceva doar nu se mergea cu peste 100 fara sa vezi cativa metri in fata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google