Accident Romana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu cred ca a fost vorba de nici o garda, aia n-a mai apucat sa vada nimic pe contrasens, mai ales in zona aia de rond de la coloane unde sta de obicei (duminica mai putin)
    Io zic ca a pierdut controlul cam pe unde sunt cele 2 masini incercuite:

    Acu' sincer, de cate ori va uitati voi dupa garda de pe partea aia, cand veniti fix de unde a venit aia?
    Acolo echipaju' ala "prezinta interes" doar cand vii de pe Magheru sa faci dreapta spre Dacia sau de pe Dacia inainte de intersectie, sau faci stanga pe bretea de pe Ana Ipatescu, tot spre Dacia.
    Attached Files
    Last edited by Kojak; 18 February 2015, 11:46.

    Comment


    • #32
      Originally posted by skd_ozenel View Post
      btw, donez doua anvelope de iarna, wintercarving facute in china. niste minunatii.
      Iti fac plangere pentru tentativa de crima! Eu zic mai bine sa le arzi si sa imprastii cenusa lor in cele 4 puncte cardinale.

      Kojak, stiu genul ala de care zici tu (cu franatul si panicatul cand apare politia la orizont) si mai stiu genul de oameni care nu poarta centura, pentru ca sunt jmecheri naturali, dar in momentul cand vad politia duc brusc mana la centura, drept urmare: le mai scapa volanul din mana, mai scapa tigara pe scaun, mai varsa cafeaua pe ei.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #33
        Sunt multi care vin de la Victoriei spre Unirii cu viteza mare....si daca esti putin atent cam toti intra in cuba aceea cu piciorul pe frana !
        La logan din cate am observat...cred ca a fugit de spate...poate daca avea ABS si ESP nu era asa grav accidentul.
        Si aproape de rondul Dna Ghina, am vazut pe un stalp care desparte linia de tramvai 21, 2 poze cu baiat tanar si niste candele pe jos. Cred ca afost ceva grav...poate a vazut cineva accidentul.
        Last edited by Andyno; 18 February 2015, 11:59.

        Comment


        • #34
          vitriol, mai mare posibilitatea la ceea ce zici tu (foarte adevarat, dealtfel) e daca organu' ar fi fost pozitionat cam pe unde am incercuit (unul din cele 2 planuri), conform captura:

          pe de alta parte, pot fi si cele mai tzais anvelope posibile, daca soferu' e slab, tot degeaba.
          si viceversa, sa ai masina cea mai proasta cu cele mai de kkt gume, (de-ale de facut focu' in ghetou ) si sa te descurci bine in toate situatiile, cunoscand limitele masinii si pe ale tale, bineinteles.

          asta nu inseamna ca personal sunt adeptu' gumelor proaste, dincontra, premium all the way!
          Last edited by Kojak; 18 February 2015, 12:06.

          Comment


          • #35
            Am uitat de captura foto:
            Attached Files

            Comment


            • #36
              nu pot sa ma pronunt, din pacate la mine moare cand se termina reclama . nu vrea sa treaca mai departe neam. nici pe mozila, nici IE nici chrome...
              naiba sa ii ia cu reclamele lor

              Comment


              • #37
                Din cate stiu eu la orice masina aribagurile nu se declanseaza daca nu ai centura pusa...poate gresesc (si logic daca te gandesti...tu te duci cu capul inainte super tare...si iti mai vine si airbag ul peste fata...nu iti rupe gatul?).

                In orice caz airbagurile frontale nu ajutau in acest caz ptr ca impactul a fost lateral- poate doar cele cortina.

                Cei care conduceti...mai ales cei care aveti copii... purtati naibilor centura ca nu e mare smecherie sa o pui! Chiar si in spate.. Daca masina are ceva in plus care sa iti protejeze viata de ce sa nu beneficiezi de??...
                Dumnezeu sa ii ierte dar eu chiar nu inteleg cum de nimeni in masina aia nu avea centura... ce exemplu dai la copii daca nici tu nu pui centura?
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • #38
                  Originally posted by kubala7 View Post
                  Dar autoritatile ce invataminte au tras ? Cand vom avea si noi vreodata drumuri ok in tara ?
                  Asta nu e nicio scuza, o tot aud/vad peste tot, plus ca aici vorbim de un drum din oras unde, cel putin din videoclip, nu pare a fi un drum cu gropi. Ar fi cazul sa respectam regulile de circulatie, noi romanii, putem comenta starea drumurilor cat vrem, insa atata timp cat nu corectam greselile ce tin de noi (nepasarea, ignoranta, neatentia, teribilismul etc), degeaba ne tot plangem de ceea ce tine de altii cum ar fi infrastructura.
                  Last edited by Deen; 19 February 2015, 00:34.

                  Comment


                  • #39
                    eu din ce citesc aici unii nici nu au vazut filmuletul.... comentarii din stirile protv.

                    Comment


                    • #40
                      [QUOTE=eugenmanea;1652089]Din cate stiu eu la orice masina aribagurile nu se declanseaza daca nu ai centura pusa...poate gresesc (si logic daca te gandesti...tu te duci cu capul inainte super tare...si iti mai vine si airbag ul peste fata...nu iti rupe gatul?).

                      In orice caz airbagurile frontale nu ajutau in acest caz ptr ca impactul a fost lateral- poate doar cele cortina.


                      Teoretic daca nu ai centura pusa, airbagul nu ar trebuie sa sara ca ti-ar rupe gatul la impact. La masinile noi e valabila aceasta ipoteza ca ai senzor de greutate pe scaun si noi il inchidem cu acea cupla, iar a masinile vechi e cu cantce ori sar toate ori nu sar deloc !
                      Sistemul airbag nu se declanșează în cazul unui șoc lateral sau unui șoc din spate.
                      Din ce tin bine minte si sper sa nu ma insel, airbagul nu sare daca viteza este de sub 30 km/h .... culmea ironiei e sa dai cu botul intr-un gard si iti sara airbagul .... mai mare cheltuiala e sa montezi din nou airbagurile decat sa schimbi o bara sau un far
                      Last edited by Tinuletz; 19 February 2015, 03:22.

                      Comment


                      • #41
                        Daca tot divagam, la logan airbag-urile frontale se deschid la un impact frontal, inclusiv daca nu ai centura pusa.
                        Lucru confirmat chiar de catre un coleg de pe forum care a suferit un eveniment de genu' asta.
                        Pasagerul avea centura cuplata, el, soferul, nu, insa s-au deschis ambele airbag-uri.

                        Comment


                        • #42
                          In cazurile de fata...efectul pungilor a fost nul, dat fiind impactul principal, din lateral...foarte violent.
                          Daca nu ar fi fost cele 2 masini apropiate (ci doar una!) era grav si pentru aceea.

                          Accidentul imi aduce aminte de o povata a tatalui, cand eram "debutant".
                          Rulam pe traseul Buzau_Cislau, destul de virajat, iar cand eram in coborare ma punea sa ridic piciorul de pe accelaretie si sa il tin deasupra pedalei de frana (fara sa o calc).
                          Mi-a motivat-o in felul urmator: au avut un incident in care un instructor auto-militar, cobora cu o "sareta" (nu mai stiu daca ARO sau IMS), foarte abrupt drumul, virajat si...in loc sa puna piciorul pe frana, l-a apasat si mai tare pe acceleratie. Au ajuns in padure, rasturnati de cateva ori...Foarte urat. Din acel moment au avut un fel de directiva, in care aparea obligatia de a tine piciorul deasupra franei, la coborare.

                          In cazul doamnei, viteza a fost mult prea mare pentru acel traseu, iar factorii favorizanti (accidentului), prezenti si ei => anvelope deficitare si un carosabil alunecos.
                          Ori a incercat sa prinda verdele (accelerand excesiv), ori s-a pierdut cu firea si...mai abitir a pus piciorul pe acceleratie (nu frana), cand a dorit sa franeze...

                          Acum, pentru cei implicati, sunt detalii fara rost, pentru noi, pot fi povete importante in viata.
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #43
                            Nu s-a grabit sa prinda verde - se vede si in filmulet ca masinile trec din directia Piata Victoriei - Piata Universitatii, si inainte de accident, si dupa - ci pur si simplu n-a adaptat viteza la conditiile de drum.
                            Se poate sa fie vorba si de o geometrie defecta, uzura in articulatii si suspensii, care, la fel de bine, pot contribui la pierderea controlului volanului intr-o curba in care se mai si aluneca.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #44
                              [QUOTE=Tinuletz;1652249]
                              Originally posted by eugenmanea View Post
                              Din cate stiu eu la orice masina aribagurile nu se declanseaza daca nu ai centura pusa...p


                              Teoretic daca nu ai centura pusa, airbagul nu ar trebuie sa sara ca ti-ar rupe gatul la impact. L)
                              Fals. Treci prin airbag si dai cu capul de volan. In europa airbagurile pot face ceva DOAR in combinatie cu centura de siguranta purtata, masinile americane au airbaguri proiectate sa functioneze si fara centura.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • #45
                                Eu sunt curios cate vertebre cervicale ar fi avut fisurate/fracturate, daca purtau centura.
                                Am avut ocazia sa intalnesc la asigurari o persoana a carei masina fusese lovita din spate, nu lateral, la semafor. Impactula a fost destul de usor. Avea gatul sustinut de un colier, dureri mari.
                                Pai astora de la Romana, in urma impactului lateral (cu centura pusa), cureaua le presa coastele, capul zbura in lateral ca mingea de ping pong.. varza se alegea de gatul lor, chiar de scapau cu viata.

                                La impact frontal la viteza mica, putini producatori au adoptat niste tetiere care sa iti protejeze capul, dupa revenirea din impactul initial cu airbag-ul. Unul era Volvo.
                                Last edited by mr.K; 23 February 2015, 10:42.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google