Accident Sandero Stepway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident Sandero Stepway

    Salutare,

    Sunt mandrul poseor al unui Sandero Stepway 2 motor 0.9 Tce de 4-5 luni si sunt foarte multumit de masina.
    Din pacate ieri am avut un eveniment auto in care un seat a intrat in mine proiectandu-ma intr-o alta masina.
    Din fericire am casco facut iar cel care a intrat in mine si-a recunoscut vina si mi-a dat asigurarea mie si celui in care am intrat.
    Cei de la constatari cred ca costul reparatiilor se ridica undeva la suma de 10000 lei,daca puteti sa ma ajutati cu o parere ( despre daune )si ce credeti masina o sa fie afectata pe termen lung de accident?

    Va multumesc.

  • #2
    Bine ai venit pe forum.
    ...
    Inteleg nevoia care te-a determinat sa-ti faci cont dar, ar trebui sa stii ca nimeni de aici nu detine un glob fermecat, nici macar moderatorii , in care sa priveasca si sa vada masina ta accidentata pentru a-si da cu parerea.
    Prin urmare...
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      imaginile se inarca greu..mai incerc o data
      Last edited by Cosmin121492; 27 October 2016, 22:25.

      Comment


      • #4
        Salut!
        Nu stim ce avarii ai la masina.
        Au fost implicate 3 vehicule, deci automat ai constatare de la Politie., exclus amiabila.
        Recomand sa deschizi dosar dauna-reparatii pe casco tau. Dupa aceea, ei isi vor recupera, in regres, costul reparatiilor de la asiguratorul RCA al vinovatului.
        Stepway-ul va fi reparat obligatoriu la service Dacia-Renault, deci toate piesele vor fi noi si de origine.
        Asta e, s-a intamplat, obisnuieste-te cu ideea. Daca nu a fost afectat trenul de rulare si elementele importante ale sasiului, nu ai de ce sa-ti faci griji.
        Bafta!

        Comment


        • #5




          Comment


          • #6
            Incearca sa ridici poze cu mijloacele forumului, aka gestiune atasamente; preview post-atach...
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Acestea sunt imaginile:


              Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

              Comment


              • #8






                Asa am facut, am inteles ca cei de la Casco se ocupa de tot si nu am de umblat .

                am reusit, m a ajutat si Old Driver. Ce parere ai?
                Last edited by Cosmin121492; 27 October 2016, 22:44. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Partea din spate pare cea mai afectata ! aici daca nu lucreaza cum trebuie cand o repara vei avea probleme cu rugina in scurt timp de la interventie , in fata daca nu ma insel lonjeronul de pe partea soferului este afectat dar cred ca se poate repara fara sa fie nevoie de inlocuire , evident sunt de inlocuit cel putin din ce se vede in poza la partea din fata : radiatorul de AC + radiatorul de racire motor posibil si radiatorul de racire pentru Turbo desi in poze pare ca nu-i afectat , evident alt spoler fata/spate , alta capota si ce s=a mai stricat in compartimentul motor.

                  Dauna este destul de mare , este mult de lucrat la masina , mai ales in spate.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #10
                    N-ai reusit; cu timpul o sa reusesti.
                    ...
                    Despre masina, as spune ca nu sunt lovituri care sa afecteze sasiul si implicit tinuta de drum a masinii.
                    Se repara, prin urmare.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Acum nu mai depinde decat de priceperea meseriasilor de la service. Nu montajul pieselor inlocuite, evident, ci reparatiile in sine la caroserie, cu sculele aferente. Plus vopsitul, trebuie facut ca la carte. Traind in Romanica, poate iei in considerare sa cinstesti baietii inainte cu o "cola, ceva..."... Nu te invat la rele, nici mie nu imi place ideea, dar asa functioneaza, din pacate, sistemul...
                      Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        100 de mil nu e mult pt cat de afectata e masina si pt preturile practicate de reprezentante

                        cu revopsiturl e o mare problema in gnral la reprezentante, nu ca nu ar iesi relativ ok, problema e la ”fiabilitatea” revopsirii
                        Last edited by cristi....; 27 October 2016, 23:08.

                        Comment


                        • #13
                          la asta ma gandeam si eu, vad ca esti din Bucuresti sti ceva de baietii de la Nesty auto?

                          Comment


                          • #14
                            Încearcă la Meridian sud. Am zgâriat aripa spate acu 2 ani jumate. Îndreptat și revopsit, vopseaua rezista. Bara spate înlocuită, haion revopsit vopseaua rezista. Prag lovit și înfundat, 1 an vopseaua rezista.

                            Comment


                            • #15
                              ai dreptate, in fata radiatorele le vor schimba. Pentru partea din spate( unde sta roata de rezerva)am inteles ca se poate inlocui cu totul .

                              de acolo am cumparat-o , dar am preferat Nesty auto pentru ca in trecut am mai avut o problema cu un logan ( vopsit si indreptat,ceva minor ) si au fost profi .
                              Last edited by Cosmin121492; 27 October 2016, 23:39. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google