Accident Sandero Stepway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    10000 lei mi se pare foarte putin!
    Numai pentru schimbat aripa fata si bara + vopsit + schimbat amortizor + schimbat capac roata + carenaj roata dreapta + un vas care colecteaza gazele + bara de fier de sub bara fata + farul dreapta + geometrie + manopera au costat 5800 lei.
    La tine, reparatia va costa mai mult de 10000 lei Asa tind sa cred.
    Last edited by Crs. Sandel; 27 October 2016, 23:42.

    Comment


    • #17
      Ok, bafta. Personal nu mi-au inspirat încredere la partea mecanica, jos pălăria pentru electrician. Merge sa-i cinstesti, dacă vorbești cu patronul se poate rezolva usor.

      Comment


      • #18
        asa cred si eu tinand cont ca e reprezentanta, mi-au zis o suma aproximativa imediat dupa ce au vazut o

        Comment


        • #19
          E o valoare estimata initial, asta nu exclude sa fie mai mare. Pai o bară costa 1700 ron, radiatorul este vreo 1000 ron. Urmează revopsit hayon aproximativ 600 ron, capota e destul de scumpa și aia, pasla 500 ron, proiectoare, ce o mai fi și pe dedesupt și indreptatul e destul de costisitor. Grosomodo, ajunge la 5500 ron câteva piese. Bafta! Succes sa o repare bine și repede (pana la 20 zile).

          Comment


          • #20
            Partea frontală e varză, radiator intercooler îndoit, radiator AC îndoit= radiator apă îndoit=GMV afectat. Pompa de servodirecție(stânga față) e întreagă?
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #21
              Cred ca ar ieși mai bine cu dauna totala, mai ales ca e masina noua și ar putea sa o cumpere la loc.

              Comment


              • #22
                mi-au zis undeva la 2 saptamani

                nop, e neatinsa

                nu stiu cum se procedeaza..dar din cate evaluatorul decide chestia asta
                Last edited by Cosmin121492; 28 October 2016, 00:16. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  in primii 3 ani, in caz de dauna totala, daca ai polita cascp, esti despagubit la valoarea de nou a masinii. asa ca.. in acest caz, ar fi de preferat o dauna totala


                  posibil si puntea spate sa fi avut de suferit, sa fi fost deformata; de asemenea si traseul de evacuare pare belit.

                  oricum, ar fi pacat sa puna flexu in spate.. am vazut un Porsche cayenne parca din rusia cu ceva asemanator, iar reparatia...a fost destul de ”delicataȚ

                  The rear part repair of the car.Ремонт задней части машины.-----------------------------------------------------------Donation on development of the channelП...
                  Last edited by cristi....; 28 October 2016, 02:27.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by aris86 View Post
                    Cred ca ar iei mai bine cu dauna totala, mai ales ca e masina noua i ar putea sa o cumpere la loc.

                    Originally posted by Cosmin121492 View Post
                    ...nu stiu cum se procedeaza..dar din cate evaluatorul decide chestia asta
                    Daca i-au estimat reparatia la 10.000 de lei si dupa ce au demontat-o n-au mai constatat "alte probleme grave" n-o mai baga la dauna totala. Ori gaseai un constatator "intelegator" dar trebuia discutat cu el de la inceput, "din prima" cum s-ar spune.

                    Comment


                    • #25
                      nu poate sa o bage la dauna totala , masina este asigurata pentru 10 950 euro iar reparatiile sunt undeva pe la 10000-15000 ron.

                      Comment


                      • #26
                        in spate sa urmaresti sa iti inlocuiasca toata oala+ panou spate. restul sunt minore.

                        Comment


                        • #27
                          Cu dauna totala iti iei banii pe masina si asta o faci la un nenea acasa cu multe piese din dezmembrari si practic iesi in profit. Problema e ca e prea usor lovita pentru dauna totala.

                          Comment


                          • #28
                            exact asa mi-au zis ca o sa faca ,acum depinde cat de buni sunt ei, oricum ma duc sa ii cinstesc inainte. Partea din fata se rezolva repede ( jumatate de zi sa monteze totul )

                            Comment


                            • #29
                              Si eu am avut un eveniment de genul, doar ca eu am fost lovit doar in partea din spate si nu chiar asa de rau, nu a fost necesar sa inlocuiesc si oala.

                              Ca si sfaturi in urma experientei mele ar fi:

                              -Sa fii atent si sa ii rogi sa dea bine cu mastic la imbinarii adica sa nu dea intr-un loc mai mult si in altul mai putin. Si ca aspect sa fie ingrijit dat, desi il pun dintr-un tub si il intind cu degetul.
                              - Sa ii rogi sa dea bine cu ceara, eventual le cumperi tu 1 spray 2 de ceara si stai acolo cand dau, pentru a nu avea probleme curand cu rugina.
                              - Sa le spui ca doresti sa faca un test de apa cu tine de fata dupa ce au montat tot, si sa fii atent sa nu intre apa pe undeva. La mine in urma reparatiei intra apa in partea din dreapta a portbagajului pe la aerisitor.
                              - Dupa ce masina a fost vopsita sa te uiti atent sa nu fie vopsea cursa sau data neuniform si sa le atragi atentia daca observi ceva, ca sa remedieze.

                              Si un sfat mai nesimnificativ ar fi sa incerci pe cat posibil pe durata reparatiei sa treci pe acolo sa vezi ce au mai lucrat si in ce stare este masina. Asta daca vrei sa iasa ceva bine si intr-un timp decent.

                              Comment


                              • #30
                                loviturile nu sunt de dauna totala. in mod normal, se repara. pentru bara fata, masca, radiator, cap lonjeron, capota indreptata, faru stanga, un proiector de ceata, airbaguri, calculator de airbag si manopera, reparatia a costat la mine 4300 lei. totul pe rca-ul vinovatului, cu piese de origine. drept e ca service-ul voia sa-si faca clienti si lucra si cu carpatica la momentul respectiv si avea marja de profit mica, acum omul nu mai lucreaza decat pe cont propriu si drept sa zic, m-as duce la el daca ar mai fi, Doamne fereste, nevoie.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google