Achizitie 1.5dci - 90cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu cred ca masina aia e de 70cp nu 75cp. De 75cp este motorizarea euro5 care ca aspect este identinca cu cea de 90cp (fac referire la capacul de la motor ...)

    Comment


    • #32
      Si totusi, nu este. Am eu motorul de 1,5 70 de cai, si am capacul mare la motor.. Nici eu nu stiu sa le diferentiez..

      Comment


      • #33
        Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


        hm.. imi face cu ochiul, dar pretul mi se pare cam mare
        ce ziceti, care ar fi un pret corect?

        Comment


        • #34
          Nu lua masina din Pitesti, Arges, Mioveni, Buzau ... ce-am vazut pe acolo, am amutit. Plecand de la faptul ca ziceau ca are 85 de cai si defapt erau de 70 pana la minciuni ca n-au fost lovite dar se vedeau de la poarta ca are elemente cu alta nuanta. Nu am incredere deloc in Pitesti ... numai masini cu km putini (evident dati inapoi) si rupte-n coor.
          Cauta altceva mai bine in vest.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #35
            Arunca o privire la ce a gasit unchiul Google.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              of...
              chiar ca multe loganuri sunt de vanzare din pitesti

              Comment


              • #37
                Am 1.5 DCI 90cai din iulie. Cel mai mare consum l-am avut cand am fos la mare 5,2 dar viteza nedie era de 102 km/h. In general mixt-ul ajunge la 4.1-4.2

                Comment


                • #38
                  ai logan euro5?
                  cu teava aia cromata la partea superioara la motor?

                  Comment


                  • #39
                    @ Djxhouse - nu vreau deloc sa te dezarmez - insa ar fi de preferat sa gasesti un DCI 85/90 PS de la cineva de incredere, macar sa stii istoricul masinii - sa nu fi avut bele. Asta e chiar mai important decat o diferenta de +/- 1000 euro la pret.

                    Important e sa iei o masina buna, care sa nu iti dea dureri de cap. Ideal - IN SPECIAL PT. DIESEL - sa iei masina noua - zero KM.

                    Asa ca sa iti faci o idee... in 2001 mi-am cumparat prima masina, un Renault 5 1.6 diesel. Motorul era cam obosit, insa caroseria in 4 usi nu avea pic de rugina desi vopseaua era destul de matuita (insa era vopseaua originala) - iar rotile masinii stateau foarte bine.

                    M-am dus cu un prieten care se pricepea la motoare diesel si mi-a zis - motorul e cam obosit, dar 30.000 km te mai tine. Si a turat motorul pe loc vreo 5 minute sa vada daca cumva nu incepe sa fiarba (garnitura chiualasa impuscata sau chiulasa fisurata).

                    Nu a fiert. Proprietarul a devenit nervos --- de ce o turati? (desi o tura undeva intre 2000 si 3000 rpm, nu mai mult) "Pai sa ne asiguram ca nu fierbe". Cand a auzit a devenit si mai nervos --- motorul asta nu fierbe.

                    In fine, eu i-am schimbat motorul cu unul de la dezmembrari - luat cu 600 euro - un motor foarte bun, iar pe cel vechi l-am facut bucati. Ce sa vezi - motorul nu avea termostat. De asta ne spunea asa de raspicat proprietarul ca motorul nu fierbe...

                    Comment


                    • #40
                      multumesc frumos pt sfat
                      dar din pacate de la cunostinta logan 1.5dci -90cp cu km putini nu o sa gasesc
                      urmaresc pe autovit...
                      ca 12.000 mi se pare enorm pt 1 logan dci

                      Comment


                      • #41
                        Daca gasesti unul pana in 50.000 - 60.000 km ar fi tentant.

                        Apropos de motorizarile diesel - mai e un aspect cand te doare sufletul de motor - 1 data la 2 ani, cand faci ITP-ul ti-l tureaza de vreo 5 ori pana in limitare, pentru proba de noxe. E indicat sa schimbi uleiul chiar inainte sa mergi cu ea la ITP, respectiv sa ii cureti EGR-ul si sa isi dai forje cateva zile inainte, ca sa se curete evacuarea de funingine... si bineinteles sa ii consumi motorina din rezervor si sa pui motorina aditivata de la OMV... Riscul sa nu iasa noxele din cauza motorinei de proasta calitate exista. Asta o vezi cel mai simplu cand iesi afara din tara si alimentezi - parca zici ca ai mai mai niste cai in plus - abia atingi pedala si pleaca masina singura.

                        Cum spuneam cu ITP-ul... te doare sufletul cand iti tureaza motorul in limitare de vreo 5 ori. Cand aveam Renault-ul legam ventilatorul de racire direct pe baterie si dadeam drumul si la ventilatorul de incalzire din habitaclu... Imi zicea si tipul de la ITP, "domne se aude foarte bine motorul asta, se vede ca are viata - imi pare rau ca trebuie sa-l chinui, dar asta e legislatia... Nici nu stiti cati cu dieseluri mai vechi vin la ITP si pleaca cu ele muci de aici - dar nu avem ce face"

                        Comment


                        • #42
                          Pfoai de capul meu... Si cand tragi linie si vezi cat te-a costat, ai sa-ti dai seama ca de banii aia faceai cu totul altceva:
                          - schimbat ulei 200 lei
                          - pus motorina 100 lei
                          - curatat EGR 100-200 lei
                          - ITP 130
                          Total: 530/630 vs 130.
                          Hmm...

                          N-are treaba motorina, cat de proasta sau buna este. Daca ai mers cu masina subturat intr-o veselie, aia este, vei avea o gramada de funingine in evacuare.
                          Insa n-am vazut pana acum masina relativ noua sa pice ITP din cauza noxelor.
                          Pana si cei cu soft mai agresiv iau ITP-ul...
                          Dar in fine, sunt banii vostrii, faceti ce vreti cu ei.

                          Comment


                          • #43
                            @ Cezar - conteaza si motorina. Una e sa ti-o tureze de 2 ori si sa iasa noxele - si alta e sa ti-o tureze de 5 - 7 ori pana ies noxele. Cand iti duce motorul diesel in turatia de regulator, iti dai seama ce "confortabil" se simt cuzinetii si turbina...

                            Apropos - am 2 cunostinte care cu masini mai cu pretentii la niste forje sustinute s-au pricopsit cu schimbare de turbina. Sus in ture s-a desprins ceva aschii de zgura din evacuare care la impactul cu palele turbinei au decentrat turbina. Cam scumpa distractia - i-a macat in fund sa faca liniutie cu un benzinar.
                            Last edited by ion_R5; 26 December 2012, 02:27. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #44
                              pai asta-i problema. vede rosu prea rar chiar daca e diesel. nu numai la itp trebuie dusa pe rosu... desigur motorul incalzit bine inainte...

                              ps: in locul colegului care a deschis topicul i-as fi pus gpl de mult ...
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • #45
                                Costi - stii cum e cu dieselul. Iei masina la 0 km - motorul toarce. In timp... se schimba treaba. La 100.000 km deja are zgomot de tractoras. Daca ii dai forja la greu, incepe sa aiba zgomot de tractoras chiar mai devreme.

                                La motorul diesel ii trebuie ulei bun si schimbat la timp (maxim 10.000 km) si de asemenea schimbat tot asa filtrul de motorina - talpa dozata corect (schimbat la 2700 - 3000 rpm) si asa mai rar urcat cu el in ture la 4000 sa se "desfunde". Talpa trebuie sa-i dai cu simt - adica apasat pedala cat simti ca "poate arde motorina"... Nu mai mult, ca arunci motorina nearsa degeaba pe evacuare. Cine isi ia masina diesel sa faca raliu cu ea, e clar ca nu intelege ce-i ala motor diesel si pana la urma il pune prematur pe butuci - iar dupa aia se vaita ca e masina proasta.

                                Mai e si categoria cealalta care vrea sa consume cu pipeta si schimba la 2200 rpm, dupa care injura cand cade turbina la 80.000 km...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google