Achizitie 1.5dci - 90cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by ion_R5 View Post
    @ Cezar - conteaza si motorina. Una e sa ti-o tureze de 2 ori si sa iasa noxele - si alta e sa ti-o tureze de 5 - 7 ori pana ies noxele. Cand iti duce motorul diesel in turatia de regulator, iti dai seama ce "confortabil" se simt cuzinetii si turbina...

    Apropos - am 2 cunostinte care cu masini mai cu pretentii la niste forje sustinute s-au pricopsit cu schimbare de turbina. Sus in ture s-a desprins ceva aschii de zgura din evacuare care la impactul cu palele turbinei au decentrat turbina. Cam scumpa distractia - i-a macat in fund sa faca liniutie cu un benzinar.
    Eu cred ca i-a mancat in fund sa aibe niste cavouri pe post de masini de lux, cu pretentii

    Comment


    • #47
      da-mi voie sa nu cred ca un motor diesel are uzura pronuntata exploatat corect la 100.k km. poate accesoriile motorului sa aiba de suferit , dar motorul nu. tddi-ul meu la 150.k km vede cat de des posibil 4000 de ture la drum lung. mers constant cu 150-160 la 3500 de ture suna ca unul nou. la rar l-au turat pe rosu si au iesit noxele din prima.

      asta cu pedala apasata "cat poate arde motorina" e o observatie foarte corecta. la toate dieselurile daca apesi pedala la fund in loc s-o dozezi cum trebuie parca nu fuge-trage.

      cum a zis intiatorul topicului ca face drumuri scurte , des , nu prea ar scoate consum bun cu un diesel...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #48
        pai cine a zis ca la 100.000 km motorul diesel e uzat. Zgomotul de tractoras e fix din injectie. Dar la 100.000 de km sa schimbi injectoarele si pompa de injectie cred ca te costa mai mult decat un motor cu totul luat din dezmembrari.

        In fine, daca soferul i-a dat talpi grele pe ture joase, la 100.000 km poate sa aiba si uzura in cuzineti. Un ceas de presiune de ulei ar fi foarte bun de montat pe motor ca sa stii cum stai cu cuzinetii.

        Originally posted by Cezar View Post
        Eu cred ca i-a mancat in fund sa aibe niste cavouri pe post de masini de lux, cu pretentii
        Una dintre masini era un 320 CDI cu 30.000 km la bord. Si in afara de turbina, cu ocazia asta a schimbat si galeriile. Nu-i vorba - masina era foarte buna, insa nu era masina de facut liniute cu Alfa Romeo benzinar. Dar distractia poate sa coste destul de scump uneori...
        Last edited by ion_R5; 26 December 2012, 13:06. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #49
          Fugi de aici, ca asta n-o cred niciodata...
          Motoarele de Mercedes, cu anexele originale merg multe sute de mii de km.
          Nici daca nu-i schimbi uleiul nu se manifesta astfel.

          PS: ala face prima suta in 7.7, iar viteza maxima este 250. Si cum nu cred ca s-a alergat cu un Alfa Romeo GTA fiind foarte putine pe plaiurile noastre, cred ca ar fi alergat italianca de i-au sarit capacele. Oricum nu cred povestea asta
          Last edited by Cezar; 26 December 2012, 14:26.

          Comment


          • #50
            Asa sa-i zici tipului, ca nu-l crezi - ca la cat l-a costat reparatia te spurca de te trece Dunarea.

            Comment


            • #51
              La 30.000 km masina este inca in garantie
              Sa se duca la service sa si-o repare gratis.

              Sau e din 2005 cu 30.000 km?

              Comment


              • #52
                Masina nu mai e in garantie. Masina e fabricatie 2006 cu prima inmatriculare in 2007. Fiind vorba despre un S-Klasse, masina a fost utilizata mai rar - pentru drumurile zilnice fiind utilizate alte masini.

                Masina are ABC - un amortizor fata fiind vreo 5000 RON... Cand ai o asemenea masina, intretinerea nu este cat a unui Logan (costa un amortizor cat un sfert de Logan)

                Comment


                • #53
                  Nu este atat un amortizor)))

                  Stai, ai zis ca are suspensie air-rahat. Atunci atat e

                  Comment


                  • #54
                    Un amortizor de S-Klasse cu ABC (active body control) intradevar nu este 5000 RON. Este un pic mai mult de 5000 RON. Nu te mai contrazice daca nu stii despre ce este vorba. Acuma ce trebuie sa fac - sa cer o oferta de piese de la un service autorizat MB, sa o scanez si sa o incarc aici pe thread. Nu imi plac copilariile astea - dar se pare ca tie iti plac.

                    Comment


                    • #55
                      Tu citesti tot? Sau doar partial?

                      Si o masina din 2006 ce are doar 30.000 km si turbina cazuta, mai rar. Nici draciile de renaulturi nu cad in asa scurt timp, dar un Mercedes.
                      Eu nu cred ca ar pica turbina atat de repede, in asa putini km.
                      Ma rog, daca are de fapt 30.000 + 300.000, atunci e posibil, insa putin probabil.
                      Eu am mers cu masini de 500.000 km ce inca rulau bine, si cu anexele originale. Deci chiar nu vad de ce ar pica la 30.000.
                      Last edited by Cezar; 26 December 2012, 14:59.

                      Comment


                      • #56
                        OK, vad ca ti-ai revenit. Imi place cand te razgandesti "stai..." ABC-ul nu este o suspensie "custom" - e din dotarea originala a masinii - sa nu inteleaga careva ca vorbim de cine stie ce masina modificata si ca de asta ar costa atata.

                        Comment


                        • #57
                          Ai citit complet postul 53?

                          Comment


                          • #58
                            Dar tu ai citit complet postul 52, in care scria foarte clar ca masina are ABC si ca un amortizor fata costa vreo 5000 RON.

                            De altfel in postul 53 faci singur 2 afirmatii contradictorii - "nu..." ; "stai... atunci..." Termina cu copilariile, te comporti ca la gradinita si plouezi toate threadurile pe care te apuci sa postezi.

                            Comment


                            • #59
                              Daca nu stii sa interpretezi lucrurile este problema ta, insa sa-ti explic:
                              PRima data am crezut ca este vorba de un amortizor normal, dupa care am recitit si am vazut ca vb despre suspensie pneumatica, asa ca mi-am pastrat postul orginal si am modificat ulterior, insa am vrut sa vezi ca mi-am dat seama ca am gresit.
                              Daca nici asta n-ai inteles si n-ai vazut ca am avut intentii bune, atunci hai sa vb mai putin

                              Comment


                              • #60
                                Bine macar ca esti sincer si recunosti ca ti-ai modificat postarea initiala. Eu ti-am raspus la postarea initiala. Nu e vina mea ca ti-ai modificat postarea, in timp ce eu raspundeam la postarea ta initiala

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google