Achizitie Logan - 1.5 Dci 90CP E6

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie Logan - 1.5 Dci 90CP E6

    Va salut. As vrea sa schimb masina veche (tot un Logan 1
    6 MPi) care m-a servit timp de 9 ani de zile, insa o cam ia rugina si cere sa fie inlocuita. Acum, eu tot Logan as vrea, fiindca modelele noi arata a mai masini.
    Insa, nu as mai vrea benzina ci motorina. Desi nu fac multi kilometri, benzinarele de la Logan sunt puturoase, iar motorul de 1.5 dci 90CP chiar are forta in el. Insa, as avea intrebari pentru cunoscatori. O astfel de masina noua m-ar duce pe la 12.000 euro (cu aproape toate dotarile).

    1. Am alta varianta de masina la fel de mare/incapatoare ca Loganul, care sa aiba motor fasnet?
    2. Din ce am inteles, motorul acesta de 90CP este mult mai fiabil fata de cel de 75CP diesel? Stiu ca au existat loturi intregi carora li s-au stricat injctoarele, toate cu dieselul de 70 sau 75CP.
    3. Loganul nou oare este mai bun la tabla fata de Loganurile din 2007?
    4. Antifonarea la Loganul nou este mai buna, sau tot tabla pe tabla este ca si la cea veche?
    5. Cat as putea cere pe Loganul actual, full-option 1.6 MPi, an 2007, 70.000 km?
    6. La dealer pot exista oferte/reduceri fata de preturile de pe site www.dacia.ro ?

    Multumesc anticipat pentru ajutor.
    Logan Ambition 1.6 8V

  • #2
    1. citroen c elysee 1.6 16v 115 cai de ex (are mai mult spatiu interior ca un logan), alte variante nu-mi vin acu in minte dar sigur mai sunt; seat Toledo... Toyota auris facelidt.. e 14 mii varianta de baza terra dar s-ar putea sa-ti mai dea cateva sute de euro reducere.... la 13 mii te incadrezi chiar si pt un Peugeot 308; vezi si pe la grupului Hyundai-kia- kia ceed si Hyundai i30. Hyundai i30 e la sfarsit de cariera, in toamna apare noua generatie, asa ca s-ar putea sa ofere niste discounturi generoase acu ca sa scape de stocuri; Hyundai i20/i20 active (un fel de stepway/captur dar mai aratos);
    2. noile dciuri nu mai au probleme de fiabilitate;
    3. loganu nou se pare ca are tabla mai proasta decat l1... rugineste mai repede, cel putin asta arata pozele posesorilor;
    4. antifonarea e net superioara la l2 dci. am mers cu dci 90 pe stepway si mi s-a parut excelent insonorizat, nici nu zici ca e disel;
    5.......
    6. teoretic da


    vezi ca a aparut si clio 4 facelift.... daca mai ai rabdare eu as astepta si noul renault fluence, arata excelent, un talisman intrat la apa trebuie sa apara in curĂ¢nd de vanzare
    Last edited by cristi....; 15 August 2016, 21:01.

    Comment


    • #3
      Am un Logan Laureate 1.5 DCI 90 CP, similar cu ce vrei tu, din mai 2015. Dupa 1 an si jumatate si 14000 km pot sa-ti spun urmatoarele:
      1. Logan 0.9 TCE 90 CP
      2. Nu am avut nici un fel de problema pana acum
      3. Nu stiu, deocamdata nu am vazut nici o problema cu rugina pe caroserie
      4. Insonorizare foarte buna. (o compar dupa ce am detinut Matiz nou, Fiat Albea nou, Hyundai Tucson nou, toate cu motoare pe benzina)
      5. Nu stiu cat poti sa ceri, important va fi cat poti sa iei. O oferta o face Ministerul Mediului - 6500 RON, asta daca mai sunt fonduri pentru Rabla....
      6. Nu semnificative (o alarma, un set de presuri, un set de huse pentru scaune, sorturi pentru roti, cativa litri de motorina - uneori chiar plin.... depinde de dealer)

      Comment


      • #4
        Trebuia deschis topic nou?

        1. Aia pe care o poți Ă®ntreține
        2. Ai auzit de Euro3 și 4, X52-ul are Euro5(k9k612) și mai nou Euro6(k9k626)
        3. Legătura Ă®ntre X52(Logan II) și X90(Logan I) fiind numele ?
        4. Vezi 3.
        5. Cat vrei
        6. Posibil, Ă®ntreabă

        Dacă nu se Ă®nchide, propun redenumire Logan II dCi Euro6
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Desi un pic ironic, raspunsurile tale nu m-au lamurit in totalitate. Astfel:

          1. Lasam de-oparte. Era vorba in 12.000 EURO ce as putea lua, se pare ca nu ai inteles intrebarea.
          2. Detaliaza. Am auzit, dar nu inteleg ce vrei sa zici prin asta.
          3. Idem.
          4. Idem 3.
          5. Lol. Cat ar face ea ca masina, probabil in jur de 3000 EURO zic eu.
          6. O sa ma duc cat de curand la un dealer.

          Mersi anticipat!
          Logan Ambition 1.6 8V

          Comment


          • #6
            Logan 2 nu e nici pe departe OZN fata de Logan 1, iar legatura e mai mult decat numele, in special materiale de slaba calitate si finisare de aceeasi calitate.
            Tabla-Dumnezue cu mila, cum ti-e norocul. Poate rugini in 3 luni sau nu.

            Im marja de pret 12 mii te mai poti uita la o Skoda Rapid (11.990 euro) /Seat Toledo 1.2 tsi, vad ca preferi sedanurile.
            In primavara a fost oferta la Seat cu discount bun, puteai alege o varianta de echipare superioara.



            Hatch, gasesti Kia cee'd PE 1.4 GSL BEST 100 CP la pret promotional 12347 euro.

            Parere personala si atat: daca in 9 ani ai doar 70k la bord, dci e o investitie inutila, de ce sa-ti asumi riscul unor probleme suplimentare ce pot aparea la diesel?
            Last edited by mr.K; 18 August 2016, 10:10. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Motoarele dCi k9k612 si 622 nu mai pastraza nimic din amintirea neplacuta a celor euro 3.
              In concluzie discutiile pe tema fiabilitatii acestor ultime generatii de motoare de pe Logan, sunt total lipsite de substanta.
              Daca vrei neaparat dCi E6 poti sa-ti ei fara ezitare. Recomandarea privind achizitionarea unui diesel tine cont de faptul ca ar trebui sa faci peste 20 de mii pe an, pentru a amortiza cheltuielile cu ocazia reviziilor, care sunt mai mari fata de un benzinar.
              Totusi, eu as trece peste aceasta recomandare, daca pur si simplu doresti sa te bucuri de placerea unui diesel, iar dCi-ul de 90 iti ofera placerea unui condus fara stres; nu trebuie sa fii cu ochii la turometru daca vrei sa faci o depasire. Incepand de la 2000rpm iti ofera destul, in oras se adapteaza perfect, iar 4l de motorina iti vor fi de ajuns sa faci 100km, intr-un ritm destul de sustinut.
              Daca poti trece peste lacunele inerente nunei masini low cost, poti sa-ti ei aceasta motorizare
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                dupa 11 ani de 1.6 mpi, am trecut la stepway 1.5 dci si ce pot sa spun dupa 3 saptamani sunt urmatoarele chestii: la insonorizare NICI NU SE COMPARA. fac plimbari si deobicei ma iau dupa "sunet" la 1.6mpi ca sa imi dau seama de viteza..oarecum. cu stepwayul ma trezesc cu 80-90 in oras fara sa-mi dau seama ca deh nu scoate vajait de rulment sau vajait de vant. la consum cel putin in rodaj te poti astepta la un 6.5 in oras ceea ce e ok, eu in baia mare n-am reusit sa scot momentan sub 8 cu 1.6..am ramas intepenit la 8.2 si am scazut la 7.7 dupa 80 de km extraurban.

                concluzie: fata de mpi-ul tau, dci-urile de pe logan 2 sunt mult mai insonorizate. in rest aceeasi chestie..tot masina low cost ramane dar macar ai si tu acuma ESP si ai sistemul ala stop start care mie cel putin mi se pare super ok mai ales daca ai multe semafoare si pierzi minute degeaba. de tabla nu zic nimic, am citit si eu pe forumuri si m-am ingrozit cand am vazut lume cu masina de 3-4 luni cu vopsea umflata..eu am comandat masina intr-o perioada in care nu prea erau ploi, sper ca am prins tabla buna. in rest, doamne ajuta si cumpara ce iti permiti cu cele mai multe dotari sa nu regreti dupa aia
                Semințele acelaș gust are.

                Comment


                • #9
                  Cu riscul de a-mi sari in cap toti "logănarii", spun ca Logan II nu merita 12000E. Pretul corect pentru masina asta este cel de 6300E (varianta Plus, oferita cu programul rabla - doar pentru motorul de 1.2 16v), in rest... nu isi justifica banii.

                  Am mers, in urma cu 2 zile, cu un dCi 90cp, 58000 km la bord, din Bd. Uverturii pana in Ciolpani DN1 si inapoi - ~80km.
                  M-am copt in masina cu ac-ul pornit pe treapta 4. Nu stiu cum a fost gandita instalatia asta de pe L II, dar compresorul se oprea si pornea cand voia el. Tocmai din acest motiv muream de cald in masina. Cu a mea niciodata, nici macar o singura data nu am folosit ac-ul pe treapta 4 pentru ca m-as congela.
                  Motorul de 90 de cai este prea mult pentru coaja, iar asta o simti cel mai bine cand masina nu sta pe sosea la acceleratie sustinuta. Ai impresia ca fiecare roata tinde sa se duca in alta directie.
                  La ~60000 km nu mi se pare normal sa troncane toate plasticele/usile cand treci peste denivelari.
                  Consum pe distanta de 80km si o medie orara de 30 km/h - 6.8 l/100km. Regim de mers - exact cum merg cu a mea, fara sa fortez inutil ca sa vad ce poate.
                  Rugina pe rama portierei de la sofer... Masina din Octombrie 2014.

                  Fiecare sa faca cea vrea cu banii lui, dar eu nu as da 12000 E pe o coaja ca asta.
                  Attached Files
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    sulfuricule, total de acord cu tine. Eu am dat 8500 EUR 1.2 16V 75CP ( dupa ce am scazut rabla ) si am navigatie, CC, geamuri electrice fata spate pe usi, jante 16" etc etc. E best buy Logan la banii astia, trebuie sa recunosti ... 12.000 EUR pentru logan e deja nu mult, stupid de mult. Deja la banii astia iti iei din reprezentante masini bune cu cativa km la bord in garantie. Autovit'ul e plin de ele, aplica niste filtre an 2015+, sub 20mii km sub 13.000 EUR si minuneaza-te. Ai variante foarte puternice la banii astia ... Repet: masini din reprezentante cu garantie ! Mazda 3 ...

                    Comment


                    • #11

                      1. Am alta varianta de masina la fel de mare/incapatoare ca Loganul, care sa aiba motor fasnet?
                      2. Din ce am inteles, motorul acesta de 90CP este mult mai fiabil fata de cel de 75CP diesel? Stiu ca au existat loturi intregi carora li s-au stricat injctoarele, toate cu dieselul de 70 sau 75CP.
                      3. Loganul nou oare este mai bun la tabla fata de Loganurile din 2007?
                      4. Antifonarea la Loganul nou este mai buna, sau tot tabla pe tabla este ca si la cea veche?
                      5. Cat as putea cere pe Loganul actual, full-option 1.6 MPi, an 2007, 70.000 km?
                      6. La dealer pot exista oferte/reduceri fata de preturile de pe site www.dacia.ro ?

                      Multumesc anticipat pentru ajutor.
                      Pe baza acestui prim post al topicului ar trebui sa ne orientam discutiile. Am omis sa spun ca eu m-am oprit doar asupra punctului 2.
                      Daca incepem discutiile pro/contra Logan, Logan versus alte marci, atunci nu facem decat sa afundam acest topic si forumul in general, intr-o mediocritate jignitoare pentru cei mai multi dintre membrii.
                      ...
                      Insist asupra necesitatii unui dialog civilizat si al unor pareri pertinete si argumentate.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        De ce sa incepem cu pct.2, cand exista pct.1 mai intai:
                        1. Am alta varianta de masina la fel de mare/incapatoare ca Loganul, care sa aiba motor fasnet?
                        Da, ai. Vezi mai sus.

                        12 mii costa o garsoniera intr-un oras de marime medie, trebuie cheltuiti cu cap, nu sa dea dureri de cap la scurt timp dupa achizitie.
                        Last edited by mr.K; 18 August 2016, 13:04.

                        Comment


                        • #13
                          Cel mai sincer sfat pe care as putea sa ti-l dau, este sa pastrezi Logan-ul pe care il ai. Daca, totusi, ai 12000 E, n-ai ce sa faci cu ei si vrei o masina pe care sa ti-o admire vecinii si cunoscutii, ai multe alternative in bugetul ala.

                          1. Am alta varianta de masina la fel de mare/incapatoare ca Loganul, care sa aiba motor fasnet?
                          R: Variantele sunt nelimitate
                          2. Din ce am inteles, motorul acesta de 90CP este mult mai fiabil fata de cel de 75CP diesel? Stiu ca au existat loturi intregi carora li s-au stricat injctoarele, toate cu dieselul de 70 sau 75CP.
                          R: Nu cunosc detalii.
                          3. Loganul nou oare este mai bun la tabla fata de Loganurile din 2007?
                          R: Nu. Ca sa fiu finut si sa nu spun ca este mai prost...
                          4. Antifonarea la Loganul nou este mai buna, sau tot tabla pe tabla este ca si la cea veche?
                          R: Este un pic mai buna.
                          5. Cat as putea cere pe Loganul actual, full-option 1.6 MPi, an 2007, 70.000 km?
                          R: In jur de 2500E
                          6. La dealer pot exista oferte/reduceri fata de preturile de pe site www.dacia.ro ?
                          R: Da.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #15
                            intrebarea e, cati dintre cei care-si cumpara logan nou achita pretul integral, fara sa aiba vreun tichet. cu tichetul rabla si cu putin noroc, poti scoate un logan diesel full cu 10 mii de euro. avand in vedere cel putin fata de 2005,cand eu am dat 8500 de euro pe un 1.6 ambition cu tot ce se putea pune, inca 1500 de euro pentru un logan diesel cu navigatie esp si ce chestii mai are in plus nu mi se pare mult. adica in cazul meu cel putin

                            dar da, fara tichet rabla nici eu n-as da 12 mii de euro pe un logan.
                            Semințele acelaș gust are.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google