Achizitie Logan - 1.5 Dci 90CP E6

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu ai niste briz briz-uri pe Seat, in schimb simti ca e totusi o masina.
    Fara S&S se traieste foarte bine, unii chiar il vor dezactivat definitiv, proiectoarele pot lipsi cu desavarsire fara regrete, geamuri electrice spate pot lipsi, de tableta aia zisa si navigatie-poti trai fara ea. Bine ca are Logan bec de ceata pe dreapta.
    Sa spun ca tempomatul e un plus, dar cati fac des drumuri lungi pe autostrazi? La un drum de 2500 km in mx. 30 de ore simti nevoia unui tempomat, pentru 1000 de km te descurci si fara.
    In primavara cu 12 mii de euro cumparai un Toledo din clasa de echipare superioara si aveai si acele briz briz-uri, ba erau si in plus.

    Si acum e oferta incepand cu 9450 de euro, tva inclus. Pana la 12 mii adaugi briz briz-uri.


    SEAT TOLEDO
    O BUCURIE PENTRU FAMILIE
    PREGATIT PENTRU BUSINESS.
    Pret incepand de la 9.450 Euro (TVA inclus)*
    Acum ai si un an de asigurari gratuite (CASCO si RCA)*


    Mai mult de 8 mii de euro n-as da pe un Logan full cum ii zice.
    Last edited by mr.K; 19 August 2016, 09:45.

    Comment


    • #32
      Cand simti ca te ia vantul de pe sosea la 140 km/h, te linisteste faptul ca ai Stop&Start, Bluetooth si Proiectoare de ceata.

      Dar... ce iti trebuie sa mergi cu peste 100 km/h daca legea spune ca in afara ai voie pana la 100 km/h si autostrazi oricum nu avem, ca sa mergi cu 130 km/h...
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #33
        ca un posesor de MCV2 1.5dci 90 si am facut cu el 60000 in 1 an si 4 luni pot sa spun urmatoarele:
        - consumul este super mic. mai mic ca si 1.6tdi de skoda si ca 1.9tdi tot de skoda (astea sunt masinile din familie)
        - la mine nu a ruginit chiar daca am o zgarietura pe usa pana la tabla (facuta de un cretin cu o cheie in parcare) am zis ca nu o fac inca pe casco, le las sa se mai adune
        - am comparato luna trecuta cu o skoda rapid la exact acelasi pret de achizitie 1.6tdi de 105cp (un prieten si-a cumparat-o) si am constatat urmatoarele:
        - motorul pe dci se simte mai nervos (probabil ca ii mai usoara putin dacia)
        - dotarile sunt MULT mai putine pe skoda fata de pe dacie
        - scaunele sunt mai tari pe skoda, asta depinde de preferintele fiecaruia
        - consumul pe dci e mai mic
        - si la skoda e lunga cutia, la 160km/h ai 3000rpm. la logan ai 170km/h la 3000rpm dar mi se pare mai instabila ca dacia poate din cauza ca a mea ii break si a lui nu.
        - are ceva probleme la motor , is aprinsi niste matori pe ceasuri si deja de 2 ori o fost la service cu ea.

        - naveta eu o fac cu viteze 130-150km/h zilnic nici nu se pune problema sa nu stea bine pe drum si alte aberatii.
        - innainte am avut un laureate ph2 1.6mpi din 2011 luat de nou cu tot ce am putut pune pe ea in afara de geamuri electrice spate si cand in comparatie cu asta nou DA mi se pare o diferenta enorma!!! de aia l-am si dat chiar daca avea 60000 km. As indrazni asa mai in gluma sa spun ca fosta mea masina era caruta pe langa asta noua cel putin la motorizare!

        Concluziile le poti trage tu.

        P.S. am un prieten mecanic la reprezentanta dacia care mo certat ca de ce iau dacia asta noua si nu iau skoda, si dupa 3 luni cand ne-am intalnit din nou era nervos ca nu ii sa aprobat un credit sa ia si el noul MCV dci90. Am ras cam 5 min pe faza aia.

        Cu orice alte detalii va stau la dispozitie cu placere.

        Comment


        • #34
          Ce mai, e miez Loganu'!
          Problema e ca l-am condus, si in afara de motor, n-are puncte forte fata de alte masini cu puteri asemanatoare.
          Last edited by mr.K; 19 August 2016, 09:55.

          Comment


          • #35
            Tare ca toata lumea se plange ca Dacia e de kko, dar toata lume are Dacia. Logan 1 pot sa zic ca a fost foarte neinspirata, mai mult de punctul A - B nu faceai cu ea. Dar acuma arata decent, are motoare decente, optiuni decente. Intradevar, inca are o problema de stabilitate, dar se poate rezolva relativ ieftin. Seat-ul / Skoda sunt chel line, ia pune tu niste optiuni si sa vezi ce 15 - 16k ajunge.

            Comment


            • #36
              Intradevar, inca are o problema de stabilitate, dar se poate rezolva relativ ieftin.
              Nu, nu se poate rezolva. Problema e constructiva.
              Poti pune cate arcuri si amortizoare vrei, tot e leagan de copil in curbe.
              Mai e si supravirarea care te ajuta perfect sa iesi in decor.

              Totusi, e bine ca mai sunt care cumpara si Logan. Trebuie sa traiasca si Mioveniul din ceva.

              Comment


              • #37
                Normal ca se cumpara, pentru unii e la pret de bani de buzunar. Daca o iei pentru oras unde nu conteaza cum sta pe curbe, este o masina noua excelenta cu garantie la pret de dumping.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by alex2_ar View Post
                  - innainte am avut un laureate ph2 1.6mpi din 2011 luat de nou cu tot ce am putut pune pe ea in afara de geamuri electrice spate si cand in comparatie cu asta nou DA mi se pare o diferenta enorma!!! de aia l-am si dat chiar daca avea 60000 km. As indrazni asa mai in gluma sa spun ca fosta mea masina era caruta pe langa asta noua cel putin la motorizare!
                  .
                  LOL. Dricul asta MCV2 e o porcarie si tu o lauzi.
                  Toata chestia e psihologica. Nu vrei sa recunosti ca e acelasi cacatzel, pentru ca ai schimbat un cacatzel cu acelasi cacatzel si ai mai dat si bani. E de inteles. Sa afirmi ca e diferenta enorma. LOL.

                  Originally posted by darksun View Post
                  Logan 1 pot sa zic ca a fost foarte neinspirata, mai mult de punctul A - B nu faceai cu ea. Dar acuma arata decent, are motoare decente, optiuni decente.
                  Cum poti afirma ca are motoare decente. 1.2 e mai gatuit si mai dezastru. 0,9 e o trompeta. Noroc cu dciurile. Atat.

                  Stiti ca Dacia merge pe minus. A scazut productia cu 13% si exporturile cu 8% fata de 2014. De la inceputul anului merge in jos. Nu ma bucur, din nefericire nici nu vor sa faca ceva. Fa macar masini de calitate daca ai ajuns sa ceri pe masinirle tale si 22k euro, vezi Duster.
                  Last edited by Archangel80; 19 August 2016, 10:12.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by darksun View Post
                    Normal ca se cumpara, pentru unii e la pret de bani de buzunar. Daca o iei pentru oras unde nu conteaza cum sta pe curbe, este o masina noua excelenta cu garantie la pret de dumping.
                    Pentru oras e suficient un 1.2 16v pe care dai jumatate din 12000E.

                    Nu se pune problema ca Logan ar fi o masina de kko din toate punctele de vedere, ci faptul ca nu merita 12000E. Din punctul meu de vedere, are multe minusuri, care, adunate, nu ma conving sa dau atatia bani.

                    In 2007 ma uitam dupa un Opel Astra G Classic care costa 12000E. Nu m-a convins ca masina aia face atatia bani, tocmai d-aia am luat Logan cu 8000E, care, zic eu, si-a facut datoria timp de aproape 10 ani, pentru banii aia.
                    Last edited by vitriol; 19 August 2016, 10:23.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Archangel80 View Post
                      Cum poti afirma ca are motoare decente. 1.2 e mai gatuit si mai dezastru. 0,9 e o trompeta. Noroc cu dciurile. Atat.
                      Legat de 1.2 sunt de acord, este un motor mai slab ca 1.4 vechi. Dar 0.9 si dci-urile sunt excelente, atentie, gandite la o masina ieftina. Ca posesor de 0.9 TCe in oras, e si "fasnetz" si un consum bun. Singura lui problema e vibratia pronuntata.

                      Decat sa dai 12K pe o masina semi cheala, mai bine mai stai si dai 16K pe una dotata decent.

                      Comment


                      • #41
                        Eu unul nu mai iau Logan din 2 motive:
                        - motoarele lor nu mai satisfac necesitatile mele;
                        - nicio modificare fata de L1 in afara de aspect. Aceeasi barca, tabla mai proasta, pret dublu. Eu am dat 7000 pe un Prestige, acum un Prestige e 13keuro.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by t0rquemada View Post
                          Iar batem câmpii.

                          Întâmplător sau nu, am acces la un Seat Toledo model 2016(fabricat după septembrie 2015* pentru cunoscători) 1,2TSI(CJZC curea) 90CP, nivel de echipare Referance(=Ambiance+AC) care a fost doar vreo 12690euro.

                          Acum pentru cine nu știe Skoda Rapid=Seat Toledo=Polo Sedan(RU) dar Toledo dă mai multe dotări la aceeași bani.

                          Față de un X52 Laureate sau Prestige ce primești (sau nu):
                          -gardă la sol mult mai mică
                          -anvelope standard 185/60R15 H
                          -baterie de 36Ah 175CCA
                          -servodirecție electrică nevariabilă cu viteza
                          -ai ecran monocrom de 5inch 2DIN(multimedia + funcțiile mașinii(drl,deschidere selectivă,semnalizare cu implus, hsa, și asr off, și meniu eco coach(eco drive de la Medianav))
                          -ai 4 boxe pe față(fără posibilitate de activare pe spate( fader)
                          -geamuri electrice față
                          -aercondiționat
                          -nu are proiectoare de ceață
                          -nu are bec ceață dreapta spate și nici nu se poate pune, trebuie găurită oglinda
                          -nu ai Bluetooth și nici nu se poate pune/activa
                          -nu ai ce să mai activezi(cam totul se poate activa dezactiva via sistem multimedia) Cornering sau Follow me home
                          -nu ai tempomat și nici nu se poate activa(aici e ok denumirea la Dacia e Regulator de viteza sau Cruisecontrol!)
                          -nu ai Stop&start, la Seat se plătește ca opțional
                          Nai bine nu mai ziceai nimic de stop-start ca deja incepe sa ma enerveze conceptul. Sunt pe punctul sa renunt la garantie ) Si apropo, nici cu senzorul de capota scos nu se dezactiveaza..

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Archangel80 View Post
                            Eu unul nu mai iau Logan din 2 motive:
                            - motoarele lor nu mai satisfac necesitatile mele;
                            - nicio modificare fata de L1 in afara de aspect. Aceeasi barca, tabla mai proasta, pret dublu. Eu am dat 7000 pe un Prestige, acum un Prestige e 13keuro.
                            Eu am dat 8200, ramane de vazut cu tabla cum sta, dar e sigur ceva putred cand masina are 1060 de kg.

                            Celalta masina pe care o am e cam aceasi dimensiune ca loganul si are 1700 de KG.

                            Comment


                            • #44
                              Incet incet va departati de subiect sau mai corect, o luati larga.

                              Concentrati-va discutiile avand ca reper primul post al topicului; nu se "premiaza" posturile; doar off topicul.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #45
                                Uite o Lista de pret la Toledo.

                                Se incanta unii la proiectoare si SS, insa uitati-va ce elemente de siguranta sunt la Toledo. Airbaguri cortina. Unii se umezesc la dotari dar nu se gandesc si la siguranta. Discuri frana si pe spate, nu tamburi. Motor mai decent de 1,2 nu de drujba 0,9. Portbagaj de 550 litri, peste Logan. Carati 3 porci. Toledo are haion. Deci poti baga bicicleta in spate, nu mergi cu roata iesind din portbagaj, daca nu iti permiti sistem de carat biciclete. Sa nu mai vorbim de calitatea tablei si feelingul de a conduce o masina ce sta pe asfalt.


                                PS: Dacia merita cumparata din plin. Insa modelul ce depaseste 8k euro nu isi mai merita banii.
                                Last edited by Archangel80; 19 August 2016, 10:35.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google