Achizitie Logan Din Afara!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie Logan Din Afara!

    Salutari tuturor ! Sunt nou pe aici,nu prea eram fan logan ,dar am zis sa incerc.Mi-am vandut masina si doresc achizitia unui logan nou!Am vazut noul logan,e frumusel fata de ce era odata
    Intrebarea este acum ce motor ? 1.2 prea mic 0.9 si mai mic ramane 1.5 ,acum ...1.5 (75) sau 1.5 (90).Rezolvand partea cu motorul mai ramane o intrebare : Eu locuiesc in Bruxelles ,daca este cineva calificat si in masura sa imi raspunda daca loganul din romania este acelasi cu loganul din afara (aceeas calitate a pieselor acelasi logan ) Treaba care e ... in momentul de fata pe Dacia.be nu exista logan 1.5 90cp,asta ce inseamna e mai bun cel de 75 sau cum ? vreau un logan laureate alb si-a pus cineva piele pe el ?obtiunea costa cam 600euro,e de calitate ? Multumesc pentru raspunsurile voastre in avans Doresc un raspuns de la oameni avizati la treaba cu logan din afara sau din romania ...diferenta?

  • #2
    Diferente exista fata de modelele Ro, mai ales la echipare; posibil si o calitate mai buna a materialelor. Pacat ca nu exista dci de 90 cp. Iti recomand varianta aniversara, vine cu o noua consola centrala, iluminarea ceasurilor stilizata, tamburi ventilati pe spate si multe altele. Am vazut in configurator ca este disponibil medianav 2, pe care ti-l recomand.
    Cat despre tapiteria piele, personal nu as alege. Am condus duster cu piele, este un discomfort destul de mare. Pielea nu este de cea mai buna calitate (nici nu era posibil la pretul asta); fara incalzire in scaune (de preferat si ventilare) nu recomand piele. Nu cred sa difere calitatea tapiteriei din piele intre ro si be
    My Ride sigpic

    Comment


    • #3
      Mie imi pare rau ca nu am mai prins tapiterie de piele pe loganul meu 1 ph2, era ultima serie de fabricatie inainte de introducerea seriei Logan 2... chiar daca pielea de la Logan nu e chiar piele, e mai mult vinilin, piele naturala e decit pe spatarele scaunului si la sezut, in rest musama naturala, asa zisa piele ecologica...
      Dar sa stii ca nici la marci mai scumpe ( VW, skoda etc ) nu este piele peste tot, decit tot asa, spatar si sezut piele naturala, restul ecologica, TEP de altfel cum scrie si la site-ul oficial .
      Eu urmatoarea masina va fi cu tapiterie piele fara discutie.

      Comment


      • #4
        @madutu ... varianta aniversara sl10 e disponibila doar in romania.

        By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • #5
          Pe configuratorul dacia.be apare nivelul de echipare aniversar. E posibil sa fie doar nivel de echipare si nu modelul aniversar. Desi din poze asa reiese http://www.dacia.be/fr/gamme-dacia/l...userPriceType=
          My Ride sigpic

          Comment


          • #6
            E aniversar-ul de la Geneva nu SL10, adică are de toate mai puțin AC automat.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Si e disponibil in culoarea aniversara ... albastru commet ( parca asa ii spune)

              By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • #8
                pe site la belgieni nu apare nici culoarea asta (nici macar optionala) si nici ca ar avea medianav inclus.
                e ceva ca si cum ... dar nu tocmai. un fel de... dar nu chiar.

                Comment


                • #9
                  E Bleu cosmos, nici SL10 nu are medianav inclus, dar are geamuri electrice spate.
                  Attached Files
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 66Edw View Post
                    Salutari tuturor ! Sunt nou pe aici,nu prea eram fan logan ,dar am zis sa incerc.Mi-am vandut masina si doresc achizitia unui logan nou!Am vazut noul logan,e frumusel fata de ce era odata
                    Intrebarea este acum ce motor ? 1.2 prea mic 0.9 si mai mic ramane 1.5 ,acum ...1.5 (75) sau 1.5 (90).Rezolvand partea cu motorul mai ramane o intrebare : Eu locuiesc in Bruxelles ,daca este cineva calificat si in masura sa imi raspunda daca loganul din romania este acelasi cu loganul din afara (aceeas calitate a pieselor acelasi logan ) Treaba care e ... in momentul de fata pe Dacia.be nu exista logan 1.5 90cp,asta ce inseamna e mai bun cel de 75 sau cum ? vreau un logan laureate alb si-a pus cineva piele pe el ?obtiunea costa cam 600euro,e de calitate ? Multumesc pentru raspunsurile voastre in avans Doresc un raspuns de la oameni avizati la treaba cu logan din afara sau din romania ...diferenta?
                    Salut.
                    Pot sa iti zic parerea proprie si personala la un Stepway II adus din afara, deoarece si eu vroiam sa cumpar fie un Logan II fie Stepway II, asa ca m-am uitat, testat si interesat de amandoua ( varianta 1.5 dCI 90CP ). Am ramas la Stepway deoarece mi s-a parut mai "tinereasca" ( mai pentru mine ).
                    Am facut test drive cu cel din Romania ( reprezentanta ) si cu inca unul ( al unei persoane ), pentru a-mi face o parere de cum ar trebui sa se comporte "cel putin!" unul facut pentru afara de cei de la Mioveni ( cam asta-i conceptia romanului - masina pentru straini, e mai buna decat cea facuta pentru romani ).
                    Pot sa iti zic, cel putin pentru inceput, ca Dacia vanduta in afara ( Germania,Polonia,Italia etc. ) are alta carte tehnica sau cum s-o numi in fabrica, decat cea autohtona ( afara - verde, autohtona - galbena sau invers, nu mai tin bine minte ). Deci, presupun ca sunt alte "standarde" care trebuiesc indeplinite.
                    In al doilea rand, insonorizarea este mult mai buna, atat la motor, cat si in interior. Calitatea plasticelor pare aceeasi.
                    In privinta optiunilor, pentru straini sunt mult mai multe optiuni pe care ti le poti pune, fata de Romania ( in cazul la Stepway, optional aveai doar tapiteria de piele si harta Europei ). Puteai sa iti montezi ulterior altele, insa te costa mult mai mult decat daca venea direct din fabrica. Deci, configuratorul de la voi, e "mai bogat" decat cel de la noi, ceea ce zic eu ca-i un plus. De exemplu, la Stepway II, pentru afara, se pot monta geamuri electrice spate, monta senzori de parcare spate, direct din fabrica ( nu stiu sigur daca senzorii nu au fost montati ulterior de catre reprezentanta, dar asta am eu pe masina ), pe cand in Romania, nu.
                    Masina pe care o am, am cumparat-o din afara ( Italia ), nu este noua, ci avea 28.000 km ( fabricata 2013, cumparata in ianuarie 2015 ) si pot sa iti zic, ca se aude mult, dar mult mai bine decat cea de test de la reprezentanta ( 3000+ km ) si cea de la persoana ( 4000+ km ), ambele fabricate in 2014.
                    M-am uitat pe net, la ce probleme au aparut la cele din Romania, pana in numarul de km pe care ii avea masina sau pe aproape ( pana in 35.000 km ), si pot sa zic, ca nici macar una, nu s-a reprodus pe masina ( acum am 31.000 km ). Ma refer aici, la piesele ce intra in garantie si defectelor din fabrica, gen garnitura slaba de la un furtun, pe unde va curge ulei etc. Dar bineinteles, ca orice masina, a avut alte probleme minore ( cred ca datorita vechiului proprietar, la maneta de semnalizare si cele de pe volan, fiind inlocuite pe garantie ). Spun asta, deoarece am vazut intregul istoric, in baza de date din Romania, pe baza VIN-ului.
                    In concluzie, eu unul am observat ca masinile trimise pentru export sunt "altfel" facute sau poate asta a tinut doar de noroc. Sau poate e doar o chestie psihologica. Insa eu unul, am observat si mi s-a confirmat ( atat de o cunostinta, daca i se poate spune astfel, care lucreaza la uzina Dacia ), faptul ca, momentan, "s-au strans suruburile mai bine" pe masina mea ( fiind facuta initial pentru strainatate).
                    Motorul de 0.9 TCe mi s-a parut mai "puturos", desi il consider si pe cel de 1.5 dCI 90 CP la fel, eu conducand inainte un VW 1.9 TDI de 101 CP. Nu am condus, insa am mers cu un Logan ce il avea, de la reprezentanta. Insa repet, asta este doar o parere subiectiva.
                    Si un sfat, atat pentru tine, cat si ceilalti ce au (sau vor detine) Dacia cu modulul ECO. Nu il folositi in oras, decat daca sunteti absolut, dar absolut siguri de cum reactioneaza masina cu si fara el activ ( demarajul cu si fara el, este ENORM de diferit ), doar pentru o economie de 1-1.5L / 100km ( mers fara ECO am scos intre 5.1 - 6L in oras, mers doar la orele de varf )...

                    Comment


                    • #11
                      Ma bucur foarte mult pentru ca niste oamneni mi.au raspuns postului . cu pareri impresii mi.ati raspuns unor intrebari puse .Stiu ca aici sunt alte norme de productie,stiu ca sunt benzi diferite import/export ca la toate produsele de altfel ...doar ca nu stiam sigur.
                      Acum mai am o intrebare...daca o iau de aici nu am de ales doar 1,5 75 nu exista 90.Sambata ma duc la reprezentanta sa vad ce stock au ...
                      Intrebarea ar fi daca o cumpar de aici ...garantia este valabila in toata europa ?mai nou am vazut ca dacia a sarit la 5 ani garantie...
                      Cineva a cumparat masina din stock ?ceva reduceri cumva? trebuie sa trag de astia sa imi dea ceva...sunt zgarca astia

                      Multumiri tuturor!

                      Comment


                      • #12
                        Greșit ai 3 ani sau 100.000km + 1 sau 2 ani garanție extinsă dar tot 100.000km per total.

                        Garanția extinsă o dau bonus din când în când.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Eram sigur ca asta fac nemernici ...iti da 100 de ani garantie...dar 100 mii...aici se fac multi km,si degeaba ai 5 ani garantie daca faci 50 mii in cateva luni ..acum sper sa nu fac o greseala cu loganasu ...sper sa ma tina ceva...doar e nou...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 66Edw View Post
                            Ma bucur foarte mult pentru ca niste oamneni mi.au raspuns postului . cu pareri impresii mi.ati raspuns unor intrebari puse .Stiu ca aici sunt alte norme de productie,stiu ca sunt benzi diferite import/export ca la toate produsele de altfel ...doar ca nu stiam sigur.
                            Acum mai am o intrebare...daca o iau de aici nu am de ales doar 1,5 75 nu exista 90.Sambata ma duc la reprezentanta sa vad ce stock au ...
                            Intrebarea ar fi daca o cumpar de aici ...garantia este valabila in toata europa ?mai nou am vazut ca dacia a sarit la 5 ani garantie...
                            Cineva a cumparat masina din stock ?ceva reduceri cumva? trebuie sa trag de astia sa imi dea ceva...sunt zgarca astia

                            Multumiri tuturor!
                            Vorbesti la dealer si iti vor face discount, la un discount deja existent . Trebuie doar sa "tragi" de el...
                            Garantie ai 3 ani sau 100.000 km ( sigur oriunde in UE + cateva tari care nu fac parte, conditia fiind sa existe o reprezentanta ), dar poti sa iti cumperi pachet de prelungire ( in Romania ). Sunt 5 pachete :
                            1) 12 luni sau 100.000 km
                            2) 12 luni sau 200.000 km
                            3) 24 luni sau 100.000 km
                            4) 24 luni sau 120.000 km
                            5) 24 luni sau 200.000 km
                            Problema este ca nu sunt disponibile toate pachetele pentru toate marcile Dacia ( de exemplu, pachetul 5) nu e disponibil pentru Duster ). O alta problema este ca acest "pachet" trebuie cumparat la inceput, altfel nu poti achizitiona pe urma, garantie. Am incercat si eu sa-mi cumpar Dacia Extenso ( asa se cheama pachetul de extindere a garantiei ), insa mi s-a spus ca nu se poate, asta fiind la aproximativ 1 an si 4 luni de cand a fost cumparata de noua.
                            Si mai ai garantie 6 ani anticoroziune ( la vopsea ).
                            De ce nu te duci in alta tara sa iti cumperi masina cu 1.5 dCI 90CP ? Banu-i ban peste tot . ( in Franta, vad ca inca se gaseste varianta cu 90 )
                            Singura problema pe care as vedea-o ar fi inmatricularea, insa se face usor, cu traduceri la documente, undeva la 50 euro in plus ( asta in cel mai nefericit caz, daca nu mai trebuie nimic facut, fiind deja documentele in franceza )
                            Sfatul meu este sa nu iti iei versiunea de 75 CP, fiind prea putina putere...
                            Vad ca cei de la Dacia incep sa retraga modelul de Logan II 2012 ( in alte state gen Germania, Italia, Elvetia etc. nu se mai gasesc Logan ), fiind pregatiti pentru lansarea urmatoare ( stiu ca s-au auzit vorbe ca ar fi in vara asta sau spre sfarsitul anului ). Asa ca fie cumperi din alt stat, fie astepti, poate o sa apara noul Logan
                            Last edited by Midnighte; 20 March 2015, 01:18.

                            Comment


                            • #15
                              Noul logan? Sa fim seriosi, nici vw nu face arogante din astea, sa schimbe modelul la 3 ani, d'apoi dacia.
                              Mk1 a tinut din 2005 pana in 2012, logan mk3 o sa vedem cel mai devreme prin 2018.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google