Activarea Diferitelor Functii Secrete Ale Masinii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    suna-ma te pot ajuta,sau suna-l pe luas

    Comment


    • #17
      Martorul de proiectoare este pe + plinul 6 mufa neagra de la ceasurile de bord

      Comment


      • #18
        multumesc, oricum aflasem, dar e bine ca s.a postat ca sa afle si altcineva, deci multumiri
        sigpic

        Comment


        • #19
          Pai de la tine am aflat si eu si dasta am postat.Poate mai este cineva interesat si va gasi raspunsul aici

          Comment


          • #20
            Super tare ,felicitari domnilor.Mai invatam cate ceva.

            Comment


            • #21
              Sper ca atasamentul acesta sa fie cuiva de ajutor.Tot de pe acest forum l-am luat si eu
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Multumim ma bucur de colaborare,tino tot asa.

                Comment


                • #23
                  Iar asta este pentru cei care vor sa se apuce singuri de treaba
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    nicu_rcn: partea cu franarea brusca si aprinderea de avarii se poate rezolva cu un accelerometru, doar ca ala este fix pix. daca franezi si treci printr-o denivelare/groapa mai mare, se activeaza functia.
                    reglajul se face prin inclinarea accelerometrului, daca vrei sa fie mai sensibil sau nu.
                    daca-l reglezi sa ti se aprinda de cate ori franezi brusc, se va aprinde aproape la orice groapa sau denivelare dac aesti si cu piciorul pe frana.
                    daca il reglezi sa nu se mai aprinda asa de usor la gropi, apai nu se mai aprinde deloc la franare brusca.
                    ori cum o dai, oricum o invarti, nu este deloc ceea ce ti-ai dorit.
                    Vlad a avut 2 luni montat modulul pentu franarea de urgenta, a fost foarte fericit cand l-a dat jos.

                    o chestie interesanta in schimb, ar fi citirea vitezei si raportarea la timp. daca viteza scade cu mai mult de 7m/s, sa activeze avariile.
                    viteza se poate citi de la ceasuri, mai ai nevoie de un ceva care va sti sa citeasca respectivele valori. banuiesc ca asta presupune programarea unui chip, deci mai greu de realizat home made.

                    ar mai fi si alte modificari care le poti face cat de cat singur:

                    ===================

                    Functii suplimentare ale UCH-ului, dar dezactivate din fabrica
                    - activarea nu se face cu calculatorul/programul de diagnosticare din service (CLIP sau NXR)
                    - activarea se face cu software-ul DDT - D3E Diagnostic Tool, actualizat pentru UCH-ul Logan-ului

                    1. Pornire stergatoare la comanda de spalare a parbrizului
                    Aceasta functie ESTE activata din fabrica, dar legatura dintre comanda de spalare (+12V din maneta) si UCH (EHI - A7) nu este facuta.
                    Mod de functionare:
                    - daca se comanda spalarea pentru mai putin de o secunda, UCH comanda stergatoarele pentru o sigura baleiere, dupa ce trece un timp prestabilit.
                    - daca se comanda spalarea pentru mai mult de 1 secunda, UCH comanda stergatoarele sa baleieze de 3 ori parbrizul, dupa ce trece un timp prestabilit.
                    - daca se comanda spalarea pentru mai mult de perioada de baleiere de 3 ori a stergatoarelor, UCH comanda stergatoarele sa opreasca baleierea
                    dupa incetarea comenzii de spalare.
                    - timpul prestabilit (intarzierea) este fixat din fabrica la 2 secunde si poate fi configurat de la 0 la 5 secunde.
                    exista tutorial Pornirea ştergătoarelor la acţionarea şpriţuitoarei


                    2. Alarma interna (din fabrica alarma este setata pe "external alarm")
                    - claxonul suna din 2 in 2 secunde, timp de 30 de secunde
                    - simultan cu claxonul semnalizatoarele intra in functie pe avarie
                    - se pot adauga senzori de volum, perimetru sau soc (se inseriaza cu senzorii de la usi)
                    - pentru a actiona claxonul se adauga pe placa UCH-ului un tranzistor si 2 rezistente, plus un releu extern
                    - se poate monta o sirena in loc de claxon (nu mai este nevoie de releul extern)
                    nu am auzit pe cineva sa faca aceasta modificare

                    3. Deschiderea portbagajului din telecomanda
                    - practic UCH-ul nu are o iesire de comanda speciala pentru portbagaj, dar se foloseste
                    a doua iesire de comanda pentru usi (PI-B1), cu care se alimenteaza actuatorul
                    deschiderii electrice a portbagajului, care se monteaza separat
                    - portbagajul se va deschide la a 2-a apasare a butonului de dezarmare de pe
                    telecomanda. Intervalul de timp in care UCH-ul asteapta a 2-a apasare se seteaza
                    in UCH odata cu activarea acestei functii (standard e 2 secunde).
                    - din interiorul masinii portbagajul se va putea deschide la apasarea butonului
                    de deblocare usi, de pe consola centrala. Optional, pentru a nu se deschide (din interior) portbagajul
                    odata cu usile se mai monteaza un releu care blocheaza comanda catre portbagaj atunci
                    cand este pus contactul. In acest caz, cu contactul pus portbagajul se poate deschide din telecomanda.
                    exista tutorial Deschidere Porbagaj Din Cheia Originala LOW COST
                    din pacate nu functioneaza la toate.


                    4. Martorul de bord pentru centura de siguranta - avertizeaza ca centura nu este cuplata
                    - dupa activarea functiei sunt necesare:
                    - o cupla de centura cu senzor
                    - tras fir de la cupla centura la UCH (pinul EHI-A1)
                    - montarea unui LED SMD si a unei rezistente pentru el in placa bordului
                    - martorul se aprinde cu contactul pus si cand masina atinge aproximativ 10Km/h iar centura soferului nu e cuplata

                    5. Speed alarm - alarma la depasirea vitezei - destinata pentru tarile arabe
                    - pragul este de obicei 120Km/ora (ajustabil) gresit, nu este ajustabil!
                    - alarma se declanseaza la atingerea pragului si apoi din 10 in 10 Km parcursi (?) te avertizeaza cate 8 secunde buzz-erul din UCH(cel cand uiti farurile aprinse) la fiecare km parcurs.
                    - alarma este emisa de buzzer-ul din UCH
                    - trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH
                    - nu este recomandabila activarea acestei functii, nu este suficient de flexibila:
                    - alarma nu se poate opri decat prin incetinire
                    - pragul de declansare este unul singur
                    - pentru orice modificare este necesara o noua operatiune de rescriere a soft-ului din UCH
                    am avut activata aceasta functie si la un drum mai lung te inebuneste. imaginativa Timisoara-Munchen-Timisoara, 2000km pe autostrada la viteza de 140-150km/h si la fiecare kilometru parcurs sa porneasca acel buzz-er. dai muzica mai tare ca sa nu-l mai auzi. NU RECOMAND

                    6. Incuierea usilor la atingerea unei anumite viteze (C.A.R.)
                    - pragul de declansare al incuierii se seteaza la activarea functiei
                    - trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH
                    (la unele variante/generatii de Logan semnalul de viteza este deja cablat si conectat)

                    7. Activare/dezactivare a functiei C.A.R.
                    - incuierea usilor la atingerea unei anumite viteze poate fi activata prin mentinerea apasata
                    timp de 5 secunde a butonului de blocare usi, la activare se va auzi un beep bi-tonal.
                    - dezactivarea se face prin apasarea timp de 5 secunde a butonului de deblocare a usilor,
                    la dezactivare se va auzi tot un beep bi-tonal.
                    - aceasta functie se activeaza separat de C.A.R.
                    am activata aceasta functie si sunt foarte multumit de ea. singurul dezavantaj e ca trebuie sa deschizi manual usile, aceasta functie nu le si deschide. viteza la care se inchid usile se poate seta din DDT2000
                    Last edited by crististreulea; 1 February 2011, 17:21.
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #25
                      ,,2. Alarma interna (din fabrica alarma este setata pe "external alarm")
                      - claxonul suna din 2 in 2 secunde, timp de 30 de secunde
                      - simultan cu claxonul semnalizatoarele intra in functie pe avarie
                      - se pot adauga senzori de volum, perimetru sau soc (se inseriaza cu senzorii de la usi)
                      - pentru a actiona claxonul se adauga pe placa UCH-ului un tranzistor si 2 rezistente, plus un releu extern
                      - se poate monta o sirena in loc de claxon (nu mai este nevoie de releul extern)
                      nu am auzit pe cineva sa faca aceasta modificare**

                      Face userul lion.forte, are pe masina userul costeld

                      Comment


                      • #26
                        modificarea asta merge si la ambiance, care nu are inchidere centralizata, insa am alarma, si se face cu ddt? in rest functiile care nu necesita ddt le.am activat si au mers
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Imi cer scuze daca am postat ceva gresit.Am gasit acestea pe forum logan club si am zis sa le postez si pe aceasta sectiune pentru cei interesati.

                          Comment


                          • #28
                            Nu ai nici o vina,stai linistit.

                            Comment


                            • #29
                              Stiti cumva daca se poate activa o functie pe care o au masinile Renault? Functia consta in stingerea farurilor daca motorul este oprit si se deschide usa soferului.

                              Comment


                              • #30
                                da, se poate face, insa cu montarea unui drl (un fel de releu) uite aici cum a facut streulea, mai greu e cu gasitul drl.ului pe la noi
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google