Aditivi benzina, aditivi ulei. Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ...EFIX de rompetrol(C.O. 95) de vreo 3 plinuri...Parca s-a mai inviorat putin...Ca si cum ar fi baut o cafea dimineata

    Comment


    • #47
      Numai bagati porcarii de astea din reclame,de ce credeti ca le face atata reclama....Ca nu se vand.
      Daca ar fi asa bune nu ar mai avea nevoie de atata reclama.

      Comment


      • #48
        Originally posted by santo View Post
        dar de ce nu ai scos si pe cei care lauda DURALUBE?
        eu am un prieten care si-a adus o autoutilitara Ford din OLANDA si la primul schim de ulei a bagat un flacon de duralube si ulei valvoline cu care a mers 26000 km fiind si diesel.In prezent masina are 240000 de km,merge perfect si atrwecut noxele cu brio,dar nu a bagat niciodata motorina SH.Multumit a bagat si la al 2-lea schimb
        Atata timp cat exista pagubiti, nu pot lauda un aditiv ulei/motor.
        Daca NU ar face rau si ar face numai bine (sau macar sa nu faca nimic!) n-as comenta.
        Pt exemplul tau: tata-meu are un Mercedes vechi ca istoria (W124 200dizal) are 300000 km reali la bord, n-a vazut decat ulei de calitate (castrol si in ultimul timp Mobil). E Euro2, la test (acum una sapt) valorile au iesit mult sub limitele admise.
        Un test facut pe un banc de lucru NU va evidentia niciodata ceea ce se petrece cu adevarat intr-un motor aflat in exploatare.

        Uiti ca DuraLube nu mai are nici un drept in USA (de unde a aparaut) si a pierdut numeroase procese.

        Pt mine ideea e simpla, daca nu face rau e ok, daca face macar 1% bine la motor e si mai ok. DAR daca se intampla cazuri unde face rau, la revedere, poate am noroc, dar nu ma risc.

        Comment


        • #49
          Salut
          La vechea Nova GTI, tata a bagat aditiv pentru curatat injectoarele LIQUI MOLY, acu cativa ani. El zice ca a fost multumit de rezultat.
          Ma batea si pe mine gandul sa ii pun asa ceva la loganash, mai ales ca nu'i prea scump... undeva in jur de 20 ron...
          Dar ne mai gandim, ne mai sfatuim.
          I don't ride low, I fly high...

          Comment


          • #50
            Folositi uleiuri bune si mergeti cu masina normal...nu schimbari la 2200RPM cum fac altii sau masini care nu vad in viata lor mai mult de 3000 RPM ca d-aia se infunda injectoarele, catallizator, etc...ulei bun, folosire corecta a masinii si combustibil macar de la statiile de firma...restul nu conteaza
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #51
              sal !

              E clar...ma batea gandul sa ii bag si eu loganului meu 1.4 mpi cu 75.000 km o solutie de curatat injectoarele,dar dupa ce am citit topicul asta m-am razgandit. Cu asa ceva nu e de mers la risc.

              Respect All !!!

              Comment


              • #52
                ce aditivi frate?? cati km ai rulati ?? gandeste-te ca un motor cu 273.000 km toarce ca nou si nu a vazut in viata lui aditivi in benzina sau ulei...deci parerea mea e ca cei care pun aditivi nu au ce face cu banii.....
                TAXI M2O

                Comment


                • #53
                  sal


                  am 48.000 si am bagat de vreo 4 ori solutii de curatat injectoare ...carburator si niciodata nu am avut probleme ...+ ca odata am avut impresia ca mi-a consumat si mai putin . Eu la 44.000 am bagat si aditiv ulei motor si la fel nici o problema ...prefer sa bag preventiv decit sa fiu nevoit.

                  Comment


                  • #54
                    Eu zic ca singurul aditiv necesar ar fi o data pe an unul care sa elimine apa din benzina. In rest nu vad rostul altor aditivi. Cei pentru ulei cred ca sunt total neindicati pentru ca uleiurile de la marci cunoscute sunt destul de bune in ziua de azi.
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • #55
                      singurul aditiv care l-am bagat este dura lube si nu se simte diferenta cel putin la mine .

                      Comment


                      • #56
                        buna ziua am bagat si eu duralube in benzina si sincer nu prea am simtit nimic. Parerile sunt impartite

                        ce uleiuri folositi voi la masini? eu am 5-30 si am 90 de mii. Imi recomandati alceva?

                        va multumesc
                        Last edited by tacciudaniel; 7 December 2010, 15:55. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #57
                          salut!poate ca sunt off topic si atunci va cer scuze...dar poare ca mai face cineva ca mine si as vrea sa cunosc o parere...este adevarat ca iarna e bine ca la un plin sa bagi pe post de aditiv 1 litru de benzina sau gaz lampant? cica sa nu se congeleze. am un diesel 2007 70cai si am facut asa de vreo 3 ori si parca e si mai sprintena chiar. este bine?multumesc.

                          Comment


                          • #58
                            Salutare,
                            Am si eu un loganel, 1.4mpi, 97.000 km. Niciodata nu a vazut aditivi, doar castrol 10w40, schimbat la 10.000km. De la 67.000km a vazut doar benzina 98+ sau 100 sau 101, nici nu conteaza, cea mai scumpa.
                            Schimb in 2500rpm cu motorul rece, si in minim 3000rpm cand e cald. Nu se supara si frecvent vede "a 3a" de la 80-120km/h, si in general in depasiri ajung cu turatii peste 5000rpm=> nu e infundata nicaieri.

                            Nu bate, nu troncane, de ce as pune aditivi?

                            (schimbat:contrabasculanta, capat bara dreapta, senzor volanta, galeria de admisie-ultima din urma din cauza ploilor)
                            Laureate,1.4MPI

                            Comment


                            • #59
                              Eu schimb in 2500 frecvent, 3000 maxim chiar cu motorul cald,peste cifrele astea chiar nu vad rostul,accelerez lin pana ajung la turatia dorita si pe urma schimb,mentin o viteza constanta indiferent de cine e in spate,ca se grabeste sau nu sa ma depaseasca.Unii coboara obositi din masina dupa un drum lung,5000 turatii rar vede,in depasiri unde chiar trebuie.

                              Nu folosesc aditivi,acelasi ulei Aral hg 5w40 la fiecare schimb de care sunt multumit.
                              Last edited by john Q; 6 July 2013, 12:20. Reason: Automerged Doublepost
                              "light up the darkness" Bob Marley

                              Comment


                              • #60
                                Producatorii de motoare recomanda o anumita clasa de ulei in functie de putere,carburantul folosit si clasa Euro.In Romania suntem setati pe Mobil,Castrol si Aral,dar sunt si alti producatori consacrati care folosesc aditivi speciali care rezista la turatii mari si uzura in conditii extreme de exploatare.Pot da exemple:BARDAHL,CITGO,ENEOS etc.http://www.xoil.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google