Da Wynn's High Presure 3 , Aditiv pt motoarele comon rail am pus la fiecare 10000 recomand
Aditivi in motorina...
Collapse
X
-
Originally posted by constantin_padure View PostEu am o problema mai speciala.Aici in Danemarca motorina in genere este de calitate f buna, dar le diferentiaza ceva... culoarea.Legislatia de aici subventioneaza motorina pentru persoane juridice.Asa ca motorina asta subventionata are culoarea verde.Cea pentru muritorul de rand are culoarea rosie sau asa un del de albastru dar nu e verde.M-am gandit ca un aditiv ar rezolva problema culorii pentru ca vreau sa dorm linistit.Ce aditivi sunt pe piata in tara?Aici nu gasesc dar pot lua din tara sau poate din Germania dar macar sa imi dati o sugestie.Idei ceva???
Comment
-
pana acum nu am inteles cine stie ce...unii zic ca nu este bine sa pui aditivi altii ca nu ar avea vre-un efect iar altii ca isi mai pun...pana la urma trebuie sa iti pui aditivi sau nu?... "stiti cumva daca e bine sa pun duralup in motorina cand alimentez?e bine pt injectoare?" am un prieten care ma intreaba si nu este membru al forumului... asa am inceput si eu sa ma interesez dar am ramas doar cu o mica durere de cap dupa cat am citit...in concluzie vreau sa stiu daca trebuie sa iti pui sau nu
Comment
-
Ii poti trage la raspundere doar daca ai pastrat bonul de casa , si ai facut reclamatie intr-un timp relativ scurt de la alimentare . Desi ca sa fiu sincer nu cred ca ai sa rezolvi mare chestie daca mergi la statia respectiva si faci scandal. Doar sa-i ameninti cu OPC-ul., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
serios...ce anume ai simtit?
nu mai indu lumea in eroare.
daca ar trebui bagat...nu crede-ti ca ar fi specificat lucrul acesta in carte...hai sa fim seriosi...sunt produse care trebuiesc vandute PUNCT. duralube...metabond...si alte produse minune...sunt doar fantezii.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
sautare!
dupa aproape 3 ani si 70.000 de km. am inceput sa bag aditiv in motorina respectiv 2+2 si se vede diferenta cel putin dimineata la pornire motorul merge perfect si nu se mai aud pacanituri de la injectoare,mentionez ca pana la 30.000 de km am mers numai cu motorina de la MOL si dupa aceea de la ROMPETROL si asta se vede ca motorul merge foarte bine am facut o combinatie cu cineva si mi-a dat doua bonuri valorice de la petrom si bine inteles am alimentat de la petrom se cunoaste diferenta de abia trage si se tureaza.
Comment
-
Fiecare e liber sa faca ce doreste cu masina sa si implicit cu motorul. Eu nu incerc sa conving pe nimeni sa foloseasca Metabond sau nu, doar am sa expun avantajele aditivului METABOND MEGASEL pentru motorina.
METABOND MEGASEL este un aditiv cu caracter de hidrocarbură pentru tratarea motorinelor şi a combustibilului Diesel, care are la bază un distilat petrolier stabil, fara componente solide. METABOND MEGASEL rezolvă numeroase probleme ce apar în timpul depozitării, transportului sau arderii combustibilelor. În practică se amestecă motorine de diverse tipuri şi provenienţe, ceea ce influenţează în mod negativ stabilitatea acestora, ducând la descompunerea lor, la formarea de nămoluri, la înmulţirea bacteriilor şi la scăderea capacităţii calorice a acestor combustibili. Duzele de injecţie colmatate, conducte infectate, filtrele şi pompele murdare - scad randamentul şi cresc cheltuielile de întreţinere. La motoarele Diesel sunt frecvente şi problemele cauzate de coroziune, de formarea ruginii ţi a acizilor precum şi de apa din combustibil. METABOND MEGASEL conţine componenţi valoroşi necesari pentru soluţionarea eficientă a problemelor enumerate.
Caracteristici
METABOND, agentul de reducere a frecării, se leagă chimic de atomii metalelor formând un strat tratat de penetraţie microscopică pe suprafeţele metalelor supuse frecării. Datorită efectului de superfinisare cu produsul METABOND fără piedere de material, suprafeţele care sunt în contact vor asigura o etanşare foarte bună, şi în acest fel puterea motoarelor creşte considerabil. În acelaşi timp creşte şi durata lor de viaţă. Prin realizarea unui regim de pulverizare-dozare adecvat creşte de asemenea eficienţa duzelor de injecţie.
Chiuloasa este curăţată de calamine iar urmele de apă sunt îndepărtate din sistem. METABOND MEGASEL arde practic fără cenuşă (nu conţine metale şi substanţe anorganice), este compatibil cu toate felurile de combustibil pe bază de hidrocarburi şi nu se poate extrage din amestec. METABOND MEGASEL împiedică formarea de calamine, scade procentul de gaze arse incomplet (fumul de Diesel) şi celelalte gaze nocive emise.
Mod de utilizare: La început, pentru primii 200 l de combustibil se adaugă 20ml la 40 l motorină. După aceea se adaugă 10ml la 40 l de motorină. Pentru motorine industriale se va dubla sau se va tripla această cantitate, după necesitate. METABOND MEGASEL se poate amesteca cu combustibilul înainte de introducerea lui în rezervor, dar se poate introduce cantitatea recomandată şi direct în rezervor, înaintea alimentării cu combustibil.
Atenţie! METABOND MEGASEL este inflamabil, de aceea trebuie evitat contactul direct al produsului cu focul deschis.
Domenii de utilizare: Turbine, pompe de combustibil, arzătoare cu motorină, motoare Diesel.
Curăţă şi protejează pompele de injecţie.
Împiedică depunerea calaminei.
Este anticoroziv, împiedică formarea ruginei.
Scade cantitatea de gaze nocive emise.
Îmbunătăţeşte arderea şi măreşte puterea motorului.
Dizolvă depunerile de pe supape.
Împiedică formarea de bacterii.
Neutralizează acizii.
Aduce o economie de combustibil de 10-30%.
Împiedică formarea gheţei.
Împiedică diluţia cu aer fals.
Scade uzura motoarelor şi le lungeşte viaţa.
Decoxează segmenţii pistoanelor.
Menţine combustibilul în stare curată.
Scade formarea nămolului.
Înlătură condensul.
Uşurează pornirea la rece.
Scad cheltuielile de întreţinere.
Componenţii din METABOND MEGASEL corespund prescripţiilor Agenţiei de Protecţia Mediului din SUA (EPA-DUR/365).
Produsul este verificat şi certificat RAR.Attached Files
Comment
Comment