-Admisie Megane 1.6 Pe Logan..mici Probleme Dacia Logan Phase Deux (ph2) Logan facelift Admisie Megane 1.6 Pe Logan..mici Probleme - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan Phase Deux (ph2)

Dacia Logan Phase Deux (ph2) Logan facelift

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Admisie Megane 1.6 Pe Logan..mici Probleme

Dacia Logan Phase Deux (ph2)


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 8th July 2017   #1
robb08
Incepator
 
Data inscrierii: 21-03-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Varsta: 29
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit Admisie Megane 1.6 Pe Logan..mici Probleme

Salut! Recent mi-am montat o adimisie de megane 1.6 pe loganul meu 1.4 si am intampinat cateva probleme.Cand pornesc motorul relantiul imi da undeva la ~1500 rpm dupa ce las masina 1-2 minute coboara la 900 si cea de a doua problema cand pornesc AC-ul masina imi sta turata la ~2000 rpm.Stie cineva cum pot rezolva aceste probleme?
Attached Images
File Type: jpg IMG_20170708_110206.jpg (110.5 KB, 255 views)
File Type: jpg IMG_20170708_110216.jpg (104.1 KB, 256 views)
robb08 e online acum   Reply With Quote
Vechi 10th July 2017   #2
andrei_mircea
Loganist de 5 stele
 
andrei_mircea's Avatar
 
Data inscrierii: 19-03-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5 dCi
Posturi: 1,715
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ai calibrat motorasul pas cu pas ?
__________________
My turbo lag, give your MPI, a chance
andrei_mircea e offline   Reply With Quote
Vechi 10th July 2017   #3
robb08
Incepator
 
Data inscrierii: 21-03-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Varsta: 29
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Da, l-am calibrat.
robb08 e online acum   Reply With Quote
Vechi 11th July 2017   #4
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 39
Posturi: 13,316
Membru :
[sofer amator]
Implicit

senzorul de vacuum e ok? exista o corelatie intre pozitia mpp si vacuum-ul din galerie, probabail cu galeria asta nu mai "pusca" ceva si ecu se fenteaza. sau mpp se misca "dubios", are uzura la cuiul pontou...sau trage aer fals pe undeva la imbinarile galeriei, corp clapeta, o-ring-uri. zic si eu, nu-i musai sa am dreptate.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi 1st August 2017   #5
suchea
Incepator
 
Data inscrierii: 06-11-2009
Locatie: galati
Motorizare : 1.4
Varsta: 29
Posturi: 22
Membru :
[Incepator]
Implicit

Eu am avut aceeasi problema......era de la senzorul de pozitie clapeta acceleratie. La Megane cele 3 fire sunt numerotate A B C, iar la Logan 1 2 3. Te uiti in Autodata si vezi care e corespondenta firelor. spor
suchea e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #6
robb08
Incepator
 
Data inscrierii: 21-03-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Varsta: 29
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Scuze ca raspund asa greu, dar am rezolvat treaba cu senzorul de pozitie clapeta. Acum am alta problema cu motorasul de relanti am orice motoras as pune de pe logan sta turatata am incercat si cu cel de megane care vine admisia (am schimbat firele intre ele) si tot nimic.
robb08 e online acum   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #7
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 39
Posturi: 13,316
Membru :
[sofer amator]
Implicit

schimbarea firelor la un motor pas cu pas poate da peste cap functionarea motorului. pe admisie de megane merge mpp de pe 1.6_16v. cel putin de pe o admisie de-aia I-am dat eu mpp unui prieten cu 1.6_16v si a mers perfect.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #8
robb08
Incepator
 
Data inscrierii: 21-03-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Varsta: 29
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Deci sa pun firele inapoi cum vin cele de logan si sa pun mpp de 1.6 16v si ar trebui sa fie ok..?
robb08 e online acum   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #9
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 39
Posturi: 13,316
Membru :
[sofer amator]
Implicit

pffff...cred ca da. ce nu mai retin e daca am schimbat capul conic sau nu. dar ca fizare, mufe, e plug and play.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #10
robb08
Incepator
 
Data inscrierii: 21-03-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Varsta: 29
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am inteles, voi incerca cu un mpp 1.6 16v si revin cu o parere. Multumesc
robb08 e online acum   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #11
robb08
Incepator
 
Data inscrierii: 21-03-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Varsta: 29
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am incercat si cu mpp de 1.6 16v este fix la fel ca si pana acum sta turata. Ma cam depaseste problema asta.
robb08 e online acum   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #12
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 39
Posturi: 13,316
Membru :
[sofer amator]
Implicit

nu-ti trage aer fals de pe undeva? ori nici un mpp nu functioneaza bine, ori intra aer aiurea in galerie si oricat ar incerca mpp sa compenseze, motorul primeste mai mult aer, sau senzorul de vacuum "vede" aiurea mai mult aer. putin probabila ultima. ai incercat sa reglezi ralanti-ul din surubul clapetei de aer? apropos, clapeta de megane are acelasi diametru ca si clapeta de logan? daca aia e mai mare decat originala, la acelasi unghi de deschidere, lasa sa intre mai mult aer decat aia "originala".
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #13
robb08
Incepator
 
Data inscrierii: 21-03-2012
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Varsta: 29
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Este marita la diametrul de 48mm. Problema este alta mpp in loc sa stea pe pozitie adica iesit, cand opresc motorul se trage inapoi si asa ramane tras, iar cand o pornesc ramane turata la 3000rpm.S-a verificat tot aer fals nu trage mai bine o dau jos si o pun pe cea originala...
robb08 e online acum   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #14
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 39
Posturi: 13,316
Membru :
[sofer amator]
Implicit

ai utea face o "tiganie", in sensul ca sa tragi cu mana cuiul obturator mai in afara cu cativa mm si vezi cum se comporta. asta a trebui sa fac si dupa ce am imprumutat unui amic mpp meu si mi-a stat si mie ralanti-ul la 2200rpm cu motorul cald, 4 linii pe bord.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #15
Dani G
Avansat
 
Data inscrierii: 09-02-2014
Locatie: Buzau/Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 127
Membru :
[Avansat]
Implicit

Si la mine are aceleasi toane... dupa ce ii curatam mpp-ul mergea bine 2 zile, apoi aceeasi poveste. Cred ca un mpp nou ar ajuta. Firele le-am avut eu puse initial gresit si statea intradevar mai turata, dar constant la 3000 rot/min.
Dani G e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
admisie, loganmici, megane, probleme

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 18:59.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google