Aer Conditionat

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aer Conditionat

    S-a spart o conducta de aer conditionat, cea care merge de la compresor la filtru, am intrebat de pret in doua locuri si am aflat ca pretul este aproximativ 560 - 600 lei. Nu stiu din ce este fabricata dar mi se pare foarte mult.Se pare ca cei de la Dacia vor sa se scoata pe criza cu pretul la piesele de schimb.150Euro pentru o conducta + montaj si reumplere instalatie = 200 euro ( un salariu brut de 1100 lei )

  • #2
    n-are nici o legatura cu criza , astea sunt preturile de cand e loganul , au fost scumpe intotdeauna piesele de origine.
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #3
      Teava e facuta din aluminiu. Un sudor meserias ar putea incerca sa ti-o sudeze dar ii trebuie un aparat numit TIG si o mana de lucru adevarata. Nu ai nici o garantie ca va tine dar poti incerca pt ca oricum teava o arunci.

      Sau poti incerca sa o cumperi de la cineva care dezmembreaza loganuri cu AC.
      Last edited by Serghey; 15 June 2010, 14:57. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Aceiasi problema am avuto si eu .. dar mi-au schimbat-o pe garantie .. din fericire ..

        Comment


        • #5
          la dezmembrari nu se gaseste?poate ai noroc.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #6
            Scoate conducta de pe masina si mergi cu ea la ateleliere care executa furtune de presiune.O va taia de acolo de unde este sparta apoi se bercuieste iar cu ajutorul a 2 piulite ,garnituri si un niplu o va etansa din nou.Am cateva cunostinte care au facut treaba asta si de mai bine de 2 ani merge AC ul fara probleme, una din masini este matiz iar cealalata o skoda dar conductele au aproximativ aceeasi grosime.Iar de pret in jur de 30-50 lei functie de atelier.

            Comment


            • #7
              la mine se rup cam odata pe an ... daca nu se rupe aia groasa se rupe aia subtire .
              Mai ieri ce am reparat`o aia groasa , m-a costat 3.2 mil cu tot cu freon si mana de lucru , dar am primit garantie 12 luni , macar atat )
              toata chestia e ca partea noua unde se sudeaza sa ti-o faca mai groasa , ca pe viitor sa nu se mai rupa .
              Parerea mea personala cu ruptul conductelor , din proprie experienta pot sa zic ca are legatura cu faptul ca motorul are un pic de joc mai mare , tampoane suporti motor rupti sau slabiti ,bieleta anticuplu slabita etc etc etc .
              Last edited by Cristi_Xp; 29 June 2010, 20:34.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Buna ideea cu taiatul conductei si sertizarea ei....e ok. Si e foarte ieftin..

                Comment


                • #9
                  problema e ca se rupe exact la baza , unde intra in compresor , deci nu prea ai ce sertiza .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Daca se rupe vreo conducta intr-o zona unde nu se poate sertiza se poate suda fara probleme.
                    Dar nu la service. Cautati la cei care repara frigidere. Doar ei sudeaza cu aluminiu sau cupru. Garantat. Eu asa am rezolvat.

                    Comment


                    • #11
                      Acest topic se inchide aici.
                      Continuarea pe topicul dedicat: Probleme Aer Conditionat
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google