Aer Pe Conductele De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by onciu_mircea View Post
    off bai fratilor daca nu aveti cunostinte minime de mecanica nu va mai luati logan; treceti la bmw, audi, opel, ford, volkswagen sau mercedez. hai sa te ajut si pe tine sa scapi de belea. cu cheia fixa de 17(nu sunt sigur da aia cred ca e)si cu motorul pornit desfaci usor; da usor cand zic usor desfaci; orice conducta de presiune ce vine in injector(cu precadere foloseste cele 2 injectoare din dreapta cum te uiti la ele asta ca sa ai acces mai usor). ai inteles ce trebuie sa desfaci?? USOR?? stii cum se desface?? rotesti cheia de la stanga la dreapta) iti spun si asta ca cine stie poate le strangi mai tare). deci desfaci usor conducta ce alimenteaza injectorul cu motorina sub presiune, pana incepe sa iasa motorina; lasi sa curga cam juma de rezervor)(glumeam)lasi si tu sa curga 10 secunde si strangi la loc.asta e tot si scapi de belea. daca o sa mai observi bule de aer pe retur nui nicio problema. important e sa nai bule de aer pe tur. prin ce ti-am descris mai sus scapi de bulele de aer pe tur. de alea pe retur nu te intereseaza. dupa care te duci la mecanicul care ti-a schimbat filtrul de motorina si il inveti si pe el)

    pentru yanys78 in legatura cu segmentarea motorului 1.5 dci. daca doar vrei sa schimbi segmentii o poti face in 2 insi(bine stiu ca deja te gandesti la prostii), in fata blocului; in parcare; sau in curtea casei; ori pe trotuar. ideea e ca nu-ti trebuie un service doar pentru segmentare. dar daca vrei sa schimbi cuzineti vrei sa rectifici vibrochen si chiuloasa iti cam trebuie un service. doar pentru segmentare se da chiuloasa jos si atat. bine trebuie sa scoti si distributia da aia se pune usor. bagi un cric sub motor il ridici desfaci tamponul din stanga cum te uiti la motor, scoti distributia, scoti injectoarele, desfaci capacu de la culbutori si desfaci chiuloasa. trebuie neaparat sa ai o cheie dinamometrica ; o garnitura noua de chiuloasa; ulei de motor; antigel si suruburile care prind chiuloasa de blocul motor. toate astea trebuie sa fie noi. nu mai baga suruburile vechi ca alea sunt mai lungi si risti sa le rupi ca ele au fost odata torsionate. ele se strang cu cheia dinamometrica pana se torsioneaza cu alte cuvinte ai grija de fapt trebuie sa setezi cheia cum spune la carte. si cam asta e tot. dar daca vrei sa umbli la vibrochen e putin mai complicat.trebuie sa pui motorul pe masa) adica sa-l dai jos de pe masina.
    daca umbli la vibrochen ai grija de toate reperele(cele mai importante de fapt toate sunt importante); sa ti cont de fulia ce vine prinsa in capul vibrochenului care angreneaza si face parte din distributie. acolo ai mare GRIJA. dupa ce dai jos vibrochenul dai fuga la o firma ca sa-l rectifici impreuna cu chiuloasa (asta numai daca e nevoie) costul rectificarii unei piese nu are voie sa depaseasca 250 ron. rectificat vibrochen+chiuloasa=500 ron. segmentii te costa cam 150 de ron pe piston=600ron toti. cuzinetii pana in 300ron toti; distributia cam 350 ron; garnitura de chiuloasa 150ron; semeringuri oringuri+suruburi chiuloasa=300ron. verifica si ambreiajul daca tot esti cu pacientul desfacut. ulei+antigel=200 ron. ia sa vedem totalul)
    tragem linie si la prima strigare=2500 ron!! ieftin ) da dupa operatie poti sa te lauzi ca esti in rodaj)multa bafta si indemanare ca de aia ai nevoie!!
    Frate lasane ca se vede ca esti nou pe forum numai aberatii debitezi.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Flipper View Post
      Frate lasane ca se vede ca esti nou pe forum numai aberatii debitezi.
      stii ca ai dreptate!! ia rezolvati-va singuri problemele nu va mai spun absolut nimic. dute la mecanic sa te jumuleasca de bani ca bine iti face. hai paa!!
      uite din cauza la unu ca tine cu cap de stiuca nu o sa aflati lucruri utile. tu in loc sa-mi multumesti pentru sfaturi si ca mi-am rupt din timpul meu liber sa postez lucruri utile pentru tine si pentru altii care se uita la un motor ca bou la poarta noua; ma critici!!! ia hai paaa. gata adio forum!!

      Comment


      • #33
        Originally posted by Flipper View Post
        Frate lasane ca se vede ca esti nou pe forum numai aberatii debitezi.
        ti se pare tie ca ar conta data inscrierii,daca omul da o mina de ajutor,daca ai probleme ai un buton de raportare ,sunt altii desemnati sa critice,tu,eu,altii hai sa ne vedem de treaba noastra,intradevar onciu_mirce are un mod mai ironic de a explica ce trebuie facut si cum,dar eu cred ca spune lucrurilor pe nume si din cate vad are si cunostinte...daca te-as intreba pe tine ce trebuie facut intr-o anumita situatie,as stii sa imi explici?...nu trebuie sa mi-o iei in nume de rau,dar hai sa lasam pe cei abilitati sa isi faca treaba pt care sunt pusi,moderatori administrator si altii,noi cu albastru,usurel
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #34
          Chia mi-a placut descrierea facuta de onciu_mircea , si cam are dreptate.
          Cred ca in trecut si nu numai a lucrat la dieselurile astea mari de prin romania.

          Comment


          • #35
            Originally posted by AGENTUL NYT View Post
            ti se pare tie ca ar conta data inscrierii,daca omul da o mina de ajutor,daca ai probleme ai un buton de raportare ,sunt altii desemnati sa critice,tu,eu,altii hai sa ne vedem de treaba noastra,intradevar onciu_mirce are un mod mai ironic de a explica ce trebuie facut si cum,dar eu cred ca spune lucrurilor pe nume si din cate vad are si cunostinte...daca te-as intreba pe tine ce trebuie facut intr-o anumita situatie,as stii sa imi explici?...nu trebuie sa mi-o iei in nume de rau,dar hai sa lasam pe cei abilitati sa isi faca treaba pt care sunt pusi,moderatori administrator si altii,noi cu albastru,usurel
            multumesc!! off!! am reusit si eu sa ma fac inteles macar de tine nu stiu ce se intampla da parca dau de "gigi contra") eu le vreau binele si ei ma critica explic fir in par cum sta treaba si ei rad de mine domane ce-mi place smileul asta seamana cu base))

            Originally posted by cri307 View Post
            Chia mi-a placut descrierea facuta de onciu_mircea , si cam are dreptate.
            Cred ca in trecut si nu numai a lucrat la dieselurile astea mari de prin romania.
            am lucrat pe draq) sunt electronist de meserie) dar de cand am un clio 1.5 dci ; parca am renascut) masina asta m-a invatat mecanica daca am desfacut singur motorul(am dat chiuloasa jos in parcare) am un an de atunci si culmea mergenevoia te invata!! am dat cu bani in stanga si in dreapta dar degeaba. pana nu am pus eu mana nu am rezolvat problema. da sa stii ca este foarte complicat acest motor!! si cand iti spun ca este complicat este pe cat de banal pare pe atat de complicat e). dar asa-i frumos ; sa fie complicat
            Last edited by onciu_mircea; 24 August 2010, 22:16. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              Aer pe furtunul de motorina(tur/retur)

              Imbinarile furtunelor de combustibil au o anumita perioada de viata(in functie de cat de des sunt montate si remontate la schimbarea filtrului de motorina) isi pierd elasticitatea si pot trage aer in instalatie.Pompa de inalta daca prinde gol de aer inainte de pornire va functiona in gol pana isi va trage motorina(pornire greoaie) iar daca se intampla in mers (in functie de cat de mult aer intra in instalatie)se poate ca motorul sa mearga aproape in parametri,sa dea suturi sau sa se opreasca...
              Am schimbat filtru de motorina,pompa de amorsare si am montat pe tur o supapa de sens(19lei) din comert dar problema persista si voi fi nevoit sa localizez furtunul sau imbinarea lor pana detectez defectul.Intentionez sa schimb furtunele de motorina(la indicatia unui mecanic specialist in domeniu injectoare si pompe de inalta) cu unele din comert pt ca cele produse de Dacia au un pret nejustificat de mare.Aveti idee cat costa metru de furtun,unde se gasesc si daca a mai experimentat cineva acest lucru?Ma intereseaza si acele imbinari cu filtru de motorina,pompa de inalta daca a mai improvizat cineva...Pt orice sfat sunt bucuros sa va ascult iar pt o conversatie mai rpd adaugati id-ul axel_zuzu pt a discuta pe messenger.

              Comment


              • #37
                MULTUMESC DE SFATURI MIRCEA..MAINE DESFAC MOTORUL IN SERVIS SI ATUNCI VAD CAREI PROBLEMA... A TRECUT MULT TIMP DE CAND MA CHINUI CU EA..AM CEVA CUNOSTINTE DE MECANICA DAR NU UMBLU IN MOTOR PT CA NU AM UMBLAT NICIODATA AM DESFACUT TURBINA E CURATA IN AFARA DE CEVA FUNIGINA PE PALETE NU ARE NIMIK ...MAI AM O BELEA [cred eu] VANA EGR LUCREAZA CU INTRERUPERI ACUM MERGE BRICI FUGE NU SCOATE FUM SI DUPA 2 TRECERI DE PIETONI GATA NU MAI BAGA AER NU MI FUGE SCOATE FUM CA LA TRACTOR SI SE AUDE CUM BATE IN GOL LA 2000-2300 SE AUDE UN SUERAT SI NU URCA IN TURE....DE CE CRED CA E EGR-ul ...PT CA IN URMA CU UN AN INAINTE SA CURAT EGR-ul IN SERVIS DE CALAMINA [ca nu stiam cum se curata] AM BAGAT SURUBELNITA PE TEAVA CARE DUCE LA CHILOASA SI AM RACAIT INAUNTRU DUPA MONTARE LA RELANTI MERGEA BINE DAR CAND AM BAGATO IN SARCINA SA MAI TRAGA IOC...UN PRIETEN CU UN RENO MEGAN LA FEL MERGEA INTRERUPT DAR NU SCOTEA FUM ...A SCHIMBAT PARTEA ELECTRICA A VANEI EGR SI CEA MECANICA A CURATAT-O..ACUM BERGE BRICI...
                ACUM O SAPTAMANA AM PLECAT LA MARE LA 650 KM AM BAGAT 8 LITRI ULEI...IAR MOTORINA MI-A CONSUMAT 4,7LA 100 KM SI O VITEZA DE 110-130 KM\ORA

                Comment


                • #38
                  da...trebuie aerisit neaparat ...asa am auzit de la majoritatea prietenilor care au avut acceasi problema...

                  Acelasi lucru se intampla si la Loganul pe benzina?
                  Last edited by Ovyd; 5 September 2010, 08:07. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Ovyd View Post
                    da...trebuie aerisit neaparat ...asa am auzit de la majoritatea prietenilor care au avut acceasi problema...

                    Acelasi lucru se intampla si la Loganul pe benzina?
                    idem.cica mesajul e prea scurt sa mai bag ceva
                    cred ca ajunge!!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Ovyd View Post
                      da...trebuie aerisit neaparat ...asa am auzit de la majoritatea prietenilor care au avut acceasi problema...

                      Acelasi lucru se intampla si la Loganul pe benzina?
                      eu am schimbat filtrul de motorina cca acum 9 zile,cam 100 km parcursi,am pus filtrul nou,am amorsat din popita pina s-a intarit,am pornit am tinut putin turat in vreo 3500 rot/min,mi-a murit motorul,am mai dat la automat de 2 ori si scurt dar a pornit,fara bule de aer pe retur,inainte de a pune mufele pe tevile filtrului nou au fost sterse sa nu ramina pic de grasime(motorina e un pic unsuroasa) pe garnituri,pt ca si asta poate fi o cauza,a tragerii aerului fals
                      la benzina dupa schimbare filtrului se tine contactul pus pina sunetul pompei de benzina se schimba(sunet care orice al poate deduce) atunci ai instalatia plina,pt mai multa siguranta ca ai benzina pina in rampa injectoarelo,desfa furtunul din capatul rampei),se poate sa dai de vreo 2-3 ori la automat dar scurt
                      Last edited by AGENTUL NYT; 6 September 2010, 09:21.
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #41
                        Am desfacut motorul.....belea mare..pistonul 1 de langa cutie topit si cel mai curios este biela de piston indoita....dat comanda de piese ...mmmmm cam 1400 lei ...manopera sa vedem...ati mai auzit de asa ceva....turbina e curata..

                        Comment


                        • #42
                          sa va spun si de la ce va mai poate da pe retur acele bule de aer?...am descoperit cu stupoare la un logan diesel al unui amic care m-a rugat sa ma uit de ce ai porneste greu,aerisita umblat foarte putin la surubul care mareste sau micsoreaza presiunea in pompa,desfacut injectoare,si puse pe rand in cate o sticla,doar 1 sprituia,restul de 3 pur si simplu scz de expresie,pisau ca pistolul cu apa,schimbat cele 3 injectoare,mers cu masina pe calculator sa fie introduse codurile de pe fiecare injector in calculator...DE RETINUT!!!,a pornit si porneste la sfert de cheie au disparut si bulele de aer de pe retur,scapat de fumul negru(motorina nearsa) care al scotea la relanti,asa ca ce ziceti,va vine sa credeti? va spun eu ca nu isi au rostul minciunile cand e vorba de asa ceva...stima all !!!
                          Last edited by AGENTUL NYT; 7 September 2010, 08:57.
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #43
                            Bule aer pe conductele de motorina

                            Eu am avut probleme cu injectoarele dar am fost la un service autorizat si le-am reconditionat(piese originale 15mil) si acum sunt ca noi.Am observat ca daca amorsez pompita dupa oprirea motorului,instalatia ramane amorsata si porneste la sfert.Daca nu o amorsez dupa oprirea motorului se fac bule de aer pe conducte(tur ,retur).Cand dau la pompita de amorsare aud cum iese aerul pe undeva dar nu imi dau seama pe unde...pare a fi spre rezervor.Nu a mai intalnit nimeni astfel de probleme?

                            Comment


                            • #44
                              Scapa motorina inapoi pe tur !
                              Nu are voie sa aiba bule de aer !
                              Se pare ca e supapa de sens din pompita.
                              Monteaza o supapa de sens dupa pompita, e cel mai ieftin lucru pe care il poti face.
                              Last edited by lau; 8 September 2010, 00:10.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by lau View Post
                                Scapa motorina inapoi pe tur !
                                .................................................. ...
                                Monteaza o supapa de sens dupa pompita, e cel mai ieftin lucru pe care il poti face.
                                ai montat tu asa ceva,suna interesant,pune niste poze daca ai posibilitate si da cateva detalii ....stima
                                sigpic
                                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google