Ajutor in a alege un Logan pana in suma de 1500 euro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor in a alege un Logan pana in suma de 1500 euro

    Buna ziua , as avea si eu nevoie de ajutor , ca sofer sunt incepator deabia luna aceasta o sa scap de semnul de incepator si urmeaza sa ma angajez si in acelasi timp sa-mi achizitionez o masina (Second Hand ) bineinteles...si m-am gandit la masina romanului Dacia Logan , asa ca as avea nevoie de cateva pareri despre ce model sa aleg pana in 1500 euro in sensul motorizare tinand cont ca voi face undeva la 40-50 km pe zi minim datorita locului de munca care o sa-l ocup ! As prefera sa-mi lasati si argumente la propunerile dumneavoastra ! Multumesc si o zi buna in continuare !
    Last edited by Niki; 4 November 2015, 17:34.

  • #2
    Logan pana in 1500 de euro cumperi un cazan, fara timbru de mediu platit.
    Ia un Matiz.

    Comment


    • #3
      900 de euro este timbrul de mediu pt Matiz E3, daca gasesti unu la pret de fier vechi, poate iesi pe plus cand ai sa-l dai pe un tichet rabla.

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
      Last edited by Oti; 4 November 2015, 15:18.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • #4
        Uite o masina cu piese ieftine.
        Last edited by mr.K; 4 November 2015, 15:22.

        Comment


        • #5
          Am vazut si Tico,
          Merita vazuta masin de mai sus (Opelul) pt 2, 3 ani te poti folosi de ea, inveti soferie.
          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
          Last edited by Oti; 4 November 2015, 15:27.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • #6
            Deci sa inteleg ca nu se merita niciun logan second hand ?
            Last edited by IancuMIC; 4 November 2015, 20:54. Reason: corectare font

            Comment


            • #7