alarme auto informatii preturi.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alarme auto informatii preturi.

    aveti intrebari despre alarme si echipanente auto audio punetile aici si va voi raspunde . sunt electrician si montez alarme casetofoane boxe

  • #2
    ce zici se merita sa-mi montez un matt 7500? sau sa raman la ceva cu telecomanda dar cu mai multe functii cum ar fi avarii la marche-alier , am inteles ca matt 7500 nu stie asa ceva...
    ce parere ai de modulul ridicare geamuri am inteles ca forteaza motorasele

    sigpic

    Comment


    • #3
      buna,in cateva zile imi vine masina nu are alarma si m-am gandit sa cumpar de la dacia ei cer 450 lei pentru o alarma fara telecomanda asa cum imi trebuie mie+150 lei montarea .va rog sa imi spuneti daca fac bine sau nu.va multumesc cu respect marcel

      Comment


      • #4
        Originally posted by SoNyKeL
        ce zici se merita sa-mi montez un matt 7500? sau sa raman la ceva cu telecomanda dar cu mai multe functii cum ar fi avarii la marche-alier , am inteles ca matt 7500 nu stie asa ceva...
        ce parere ai de modulul ridicare geamuri am inteles ca forteaza motorasele
        mat 7500 este buna te costa cam 500 cu tot cu montat . la alarma cu pager poti pune ridicare de geam dar nu are pentru masalier. Mai ai un avantaj la alarma cu pager, te anunta cand masina suna in parcare.
        Singura problema la maat este reglarea senzorului de soc.
        in afara de mat mai exista si: Securitech , Discovary , Astra 777.
        Nici una nu are pentru masalier.

        In legatura cu modulul de ridicare de geam trebuie sa sti urmatoarele :
        1- de fiecare data cand pui alarma acesta va comanda inchiderea geamurilor.
        2 -daca sunt inchise el sesizeaza un consum de curent mai mare decat in mod normal si se opreste .
        3-modulul pentru doua geamuri te costa pentru un logan 80 lei cu tot cu montaj.