Alegere Modalitate Instalare CB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alegere Modalitate Instalare CB

    Buna ziua!

    Vreau sa instalez CB pe loganul meu (2005) chelios.
    am gasit cam pe la 70 RON kit.
    Am observat ca trebuie sa schimb un chip de la ceasurile din bord si se gasesc si ceasuri bord cu CB la 50 ron.

    Sa cumpar acel kit ? Sau sa cumpar ceasurile cu tot cu acel CB si sa trag doar un fir la un buton pe care vad eu pe unde il prind.

    Am experienta cu microcontrollere deci cred ca dupa cateva ore descopar cum sa editez km din ceasurile pe care le cumpar sa ii pastrez pe cei reali ( interesu meu e sa schimb uleiu la timp nu in intineresc masina in mod imaginar )
    Cum credeti ca ar fii mai eficient si mai ieftin.
    Multumesc pentru timpul acordat.

    Fara hate plox.

  • #2
    Daca crezi ca stii si ai cu ce rescrie ( + clema 8 pini pentru conectica) un eeprom ATMEL 93c56 (depinde de CB dar asta vezi la fata locului ce fel de eeprom ai pe PCB) atunci e mai simplu cu un tablou de bord ce are CB (nu mai trebuie sa dezlipesti/lipesti) + adaugare buton de comanda.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • #3
      Poate fii si alt eeprom decat cel mentionat mai sus ?
      Am un arduino printe altele . Cred ca pot accesa eepromu sa il citesc pe al meu si sa vad datele apoi sa identific unde sunt km si sa modific chipul de pe ceasurile noi.

      Este posibila teoria mea?

      Comment


      • #4
        Da este posibila varianta ta. Eventual poti verifica pe noul TdB daca functioneaza metoda (citesti si de la aceeasi adresa si offset citesti, transformi si vezi daca valoarea corespunde cu kilometrii afisati).
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #5
          eepromul este 93c56 (256 biti) si este la fel la toate ceasurile de logan 1,indiferent de motorizare,deci chiar si la ph 2 merg.merg programate cu diferite programe dar trebuie sa respecti varianta de soft a ceasului,respectiv 6001 (cum ai tu)devine 6002 si e singurul soft care are consum instant,mai sunt 7101,7111,81111. dupa programarea cipului trebuie sa-l scoti pe cel vechi si sa-l lipesti pe asta nou care la scriere treci si nr de km care-i are masina,pinul 1 este in stanga sus pe placa,pe urma ai de tras 2 fire-1 este debit carburant care-l tragi din mufa gri pinul 19 in cutia de la motor,situata in dreapta fata cum stai in fata masinii si aici trebuie sa sti firul debit carburant care difera in functie de anul fabricatiei si mai ai de tras un fir din mufa neagra pinul 23 ,buton derulare functii care-l duci la un buton valet care il montezi unde vrei tu,de obicei sub maneata de stergatoare,firul care pleaca din buton il duci la o masa,de obicei se pune la surubul care tine masca de la ceasuri,ala din stanga sau iti iei maneta cu cb si atunci firul din pinul 23 il duci direct in maneta la B7. Deci o sa ai nevoie si de pinii care intra in mufele de la ceasuri. daca vrei pot sa te ajut cu tot kitul undeva la 50 de lei ,adica cipul cu varianta de soft al ceasului tau cu km masinii,si cele 2 fire gata facute,doar le introduci.daca vrei sa bricolezi tu citesti bine ce am scris mai sus si te mai invat ce ai de facut

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google