Am Mostenit 1.4, 2006, 39k Km Facuti In Primii Doi Ani, Nepornit De 3 Ani, Ce Fac?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    aia e cea mai mica problema, rugina e superficiala chiar si dupa atata timp si se curata la primele franari mai insistente.
    probleme apar daca e vreun etrier blocat sau saboti lipiti de tambur.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Kojak View Post
      probleme apar daca e vreun etrier blocat sau saboti lipiti de tambur.
      Corect colegu'!

      Comment


      • #18
        si o verificare vizuala a integritatii (ptr. ca rozatoare ) racordurilor de cauciuc din compartimentu' motor, e binevenita.

        oricum cred ca initiatoru' topicului a dat deja deja prima cheie.

        Comment


        • #19
          Plus că acele racorduri de cauciuc, maşina nefiind folosită deloc timp de 3 ani, mai au obiceiul să se fisureze sau mai rău, chiar să şi crape (3 veri şi 3 ierni petrecute static îşi pot pune amprenta pe "integritatea" lor).

          Comment


          • #20
            Am Mostenit 1.4, 2006, 39k Km Facuti In Primii Doi Ani, Nepornit De 3 Ani, Ce Fac?
            O inscrii pe numele tau. Altfel, faci RCA pe o persoana inscrisa in talon ce probabil nu se mai afla printre noi. Fals, uz de fals si asigurare nevalabila.

            A, si te declari multumit ca s-a pus exceptie la plata timbrului d emediu pentru autovehiculele dobandite prin mostenire, ca altfel, aveai un soc daca aflai ca trebuie sa scoti din buzunar ~1300 de euro.

            Dupa aia ai sa vezi ca restul cheltuielilor sunt mizilicuri, niste curele, lichide, baterie si ceva manopera sunt fleacuri fata de 1300 de euro pe care ii dadea oricum in vant.
            Last edited by mr.K; 29 January 2015, 10:48.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Ampt View Post
              Plus că acele racorduri de cauciuc, maşina nefiind folosită deloc timp de 3 ani, mai au obiceiul să se fisureze sau mai rău, chiar să şi crape (3 veri şi 3 ierni petrecute static îşi pot pune amprenta pe "integritatea" lor).

              Posibil ca aparent, la prima inspectia vizuala sa se prezinte ok...dar pot crapa usor dupa primele utilizari ale masinii (rigiditatea cauciucului dupa atata vreme "de stat" + variatiile de temperatura = posibil "love" ).
              Deci treaba e de tinut sub observatie un timp.

              Comment


              • #22
                va multumesc pentru sfaturi, o sa va raspund la gramada

                nu am dat prima cheie ca bateria vine pe la ora 14

                am verificat lichidele si sunt in grafic, chiar si uleiul e pe minim la rece, mai am prin casa niste Mobil sa completez dupa ce il verific cald dar si asta are vreo 4 ani

                am fost baiat destept si nu am lasat frana de mana trasa cand am parcat-o atunci, n-ar trebui sa fie probleme la saboti

                ca zona stau langa Obor, pe Calea Mosilor daca stiti vreun service prin zona

                daca trebuie sa cumpar baterie sa iau de 55 sau de 60?

                cu actele e ok, e pe numele mamei mele si traieste cuplul de incepatori era frate-meu cu sotia, inainte de divort, am zis sa nu intru in amanunte ;)

                l-am gasit pe un nene langa pt schimbul de ulei, vrea 50 de lei si imi cumpar eu ce ulei si filtru vreau dar oare ce ulei ar fii cel mai bine dupa atata pauza?
                Last edited by filip3; 29 January 2015, 12:35.

                Comment


                • #23
                  5W40 e ok, nu are a face timpul cat a stat. Nici nu te dau banii afara din casa sa pui un ulei 10W40 acum si sa-l schimbi in 2000 de km.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #24
                    e mult 50 de lei... vezi ca te-a vazut probabil "mic si necunoscator" si a zis sa-si incerce norocul.

                    Comment


                    • #25
                      e chiar foarte mult 50 lei ptr. ulei si filtru, cat vrea nenea ala.
                      daca o ia putin la puricat pe elevator sau canal, e ok 50lei, dar doar strict ptr. ulei + filtru, e scump.

                      ca fapt divers, ultimul schimb de ulei + filtru pe care l-am facut la reprezentanta m-a costat 42lei pe factura, TVA inclus, nov. 2014.

                      mai mult de 20-30lei nu face un schimb de ulei.

                      bateria e sufficienta de 50 Ah
                      la aia de 60Ah, diferenta e de de cativa zeci le lei (pana in 50lei)

                      sorry, in zona mosilor - obor, nu cunosc mecanic sau service. nici macar in berceni, pe unde stau eu.
                      insa cunosc niste baieti de nota 10 undeva pe T. Pallady.
                      un ulei 5w30 sau 5w40, e ok.

                      sincer, io as face si un engine flush (20-25lei) inainte de a schimba cu un ulei nou.
                      Last edited by Kojak; 29 January 2015, 14:59.

                      Comment


                      • #26
                        ca sa faci engine flush tre sa faci 80 de grade cu uleiul asta vechi apoi 10 minute la ralanti cu solutia minune
                        mare lucru nu are ce sa curete si mai si uNfla garniturile aiurea, nu prea e nevoie de asa ceva, ulei proaspat si talpa
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #27
                          la temp. de 80gr oricum ajunge, oriunde s-ar deplasa, chiar si pana la obor.
                          doar in paracare daca-l schimba, oarecum la rece nu ajunge la temp. optima...ceea ce zic io ca nu e chiar ok, ala tre' sa fie cat mai fluid, sa iasa tot, nu marmelada.

                          sammo, ce garnituri uNfla mah engine flushu? io am bagat si nu s-a uNflat nimic, decat burta mea...da' aia nu e de la engine flush.
                          oricum merge si doar ulei proaspat, schimbat cu motor' cald.

                          Comment


                          • #28
                            schimbul de ulei si filtru ulei poti sa il faci la intersectie la diham cu 20 lei. e super ok si lucreaza si curat.

                            Comment


                            • #29
                              E departe de obor si eu am dat 40 daca zici de motor service SCA. daca zici de altiii, tot e departe.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • #30
                                La motor service e scump. Asa daca vrei aproape si ieftin fati timp o ora si schimbal singur....nu e greu deloc. In 20 min nu ai ce face....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google