Am Mostenit 1.4, 2006, 39k Km Facuti In Primii Doi Ani, Nepornit De 3 Ani, Ce Fac?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    mda, bateria cea veche si incarcata a invartit o secunda si a decedat, mi-a adus un prieten care cica e mecanic o baterie mare de 80 cadou, am fost cam sceptic sa nu-mi prajeasca ceva dar pana la urma am montat-o, am dat de 5 ori la cheie maxim cate 5-6 secunde, invarte perfect dar nu porneste, am lasat-o asa.. sfaturi??

    mi-am luat ulei mobil 4l, filtru si antigel, 130 de lei, in grafic zic eu

    maine vine alt nene sa se uite la bujii ca n-aveam cheie, m-am imbatat de suparare va mai scriu maine, ms tuturor

    Comment


    • #32
      Cauze pot fi multe. Uitate la sigurante ca daca sa ars cea de la pompa poti sa ii dai cate chei vrei.

      Cel mai bine strange bani si duo la un service ca asa daca o iei batraneste mai trece un an si tot nepornita ramane
      Last edited by gabitzu_boss; 30 January 2015, 01:27. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        benzina...ia o canistra cu 20L si baga in rezervor.

        Comment


        • #34
          benzina...ia o canistra cu 20L si baga in rezervor.
          Corect. In 3 ani din benzina aia s-au evaporat aproape toate fractiile volatile, ce sa mai faca explozie?
          Problema e ca tot traseul pana la motor e plin deja cu benzina veche.
          Daca pui benzina proaspata si tot porneste, incerci cu un spray de pornire.
          Last edited by mr.K; 30 January 2015, 09:16.

          Comment


          • #35
            Daca nu merge cu sprayul de pornire schimba benzina.
            Scoti furtunul din rampa de injectoare si-l bagi intr-o sticla/bidon. Pui contactyul, pompa scoate benzina 10 secunde si se opreste parca (vezi ca are presiune). iei contactu si repeti pana nu mai iese benzina (nu lasa contactul pus ca arzi pompa). Pui penzina proaspata si repui furtunul in rampa.
            Scoate bujiile si vezi sa nu fie ude de benzina.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #36
              a venit omu cu bujiile, sunt uscate, ok si mi-a zis ca cel mai probabil e pompa de benzina ca nu face sunetula ala cand pui contactul deci nu ii vine benzina. mi-a zis sa caut un electrician sa verifice daca pompa daca are curent ca poate fi siguranta sau releul ca el nu se pricepe la electrica. si ca daca e pompa am pus-o ca e 400-600 lei

              iar am ramas in pom, aveti vreun nr de electrician care sa se deplaseze? zona Obor-Mosilor

              Comment


              • #37
                Verifica siguranta F2, 5A, alocata releului de injectie; pompa de carburant are o referinta legata de acest releu.
                Daca nu este arsa, acea siguranta, atunci probabil lipsa masa; pinul C2 din mufa de alimentare.
                In cutia cu sigurante din habitaclu, in stanga plansei de bord. Ai indicatiile cu notatiile sigurantelor pe partea interioara a capacului.
                copy/paste IancuMIC printr-un simplu search. Sau citeste acest thread poate incerci si reusesti pana vine electricianu http://www.loganclub.ro/forum/alimen...na-t40174.html

                Comment


                • #38
                  Probabil e siguranta, cum zice si colegul.

                  Eu te sfatuiesc in primul rand sa schimbi uleiul, iar primul pas ar fi sa vizitezi cateva magazine de piese auto, cu ocazia asta mai demontezi cateva preturi de-astea bomba, cum e ala pentru pompa de benzina. Si te convingi care e realitatea cu piesele si la ce pret trebuie sa se invarta ca sa nu te sperie "meseriasii".
                  Aproape cred ca ti-ar fi cele 3-4 magazine grupate de pe Pantelimon, cum te duci la Cora dupa intersectia cu Morarilor pe dreapta la vreo 200m. Iar daca vrei sa fii domn si sa faci schimbul la service (desi uleiul e usor de schimbat si de catre tine) ai Auto Leader in spate la Cora sau Norauto langa Auchan (la astia am vazut filtru ulei cu 7 lei si de aer 15 lei). Si parca aveau si pachete cu ulei si manopera daca nu ma-nsel.
                  Iar bateria o sa spuna singura daca se vrea schimbata. Daca dupa ce o incarci si incepi sa circuli cu ea nu o sa mai ai probleme la pornire la rece, mai merge, mai ales ca mai e un pic si e martie. Si o poti schimba la toamna dupa aia.

                  Comment


                  • #39
                    daca te duci pe Pantelimon cel mai bun magazin e COMAUTOGLOB. au cele mai mici preturi dintre toti si piese de calitate nu tepe....

                    Comment


                    • #40
                      gata colegi, l-am pus la punct! l-am dus intr-un service la basarab si sunt multumit: baterie, ulei, filtru, inlocuit antigel, un releu ca din cauza lui nu pornea, kit distributie am cumparat separat cu 120 lei , au inlocuit si cureaua de agregate, CB nu mergea l-au reparat, inlocuit instalatia de spalat parbrizul ca erau mancate firele plus ITP si RCA a fot exact 1300 de lei cum ati zis si voi

                      mi-au zis ca pompa de apa nu trebuie schimbata ca e in stare buna, e cea originala a masinii si ca pot sa iau una noua mai proasta

                      mi-au recomandat sa schimb discurile si placutele ca era rugina de un deget pe acolo dar ca pot sa merg linistit inca vreo 2-3000 km ca sa vedem pana atunci ce mai cedeaza pe la roti sa le fac deodata

                      nu am inlocuit lichidul de frana si de servo, mi-au zis ca e in grafic si oricum eram in ultimii banuti dar o sa tin minte sa le fac in viitorul apropiat

                      aaa benzina a fost ok, adica a pornit cu cea veche si am pus 15l de benzina 99 peste si merge perfect, m-am plimbat 40km azi. o sa merg sambata pana la Giurgiu sau Ploiesti ca sa isi faca "mersul"

                      va multumesc tuturor pentru sfaturi, cand gasesc cablul de date pun si doua poze cu before and after
                      Last edited by filip3; 3 February 2015, 19:34.

                      Comment


                      • #41
                        Felicitari !
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • #42
                          Felicitari pentru reusita. Doar sa fi atent cu ea , sa nu o fortezi in excursia ta pentru ca e stata si nu sti ce poate ceda. Iao mai usor pana vezi ca totul e in regula. Numai bine!

                          Comment


                          • #43
                            am facut aproape 1000 km pana acum, mers lejer fara graba, maxim 110 pe afara, consum bunicel 7,8-9,2 in oras in functie de ore si trafic, 7 pe afara cu 4 oameni, sunt multumit. de cateva zile a inceput sa se auda un "carait-croncanit" la plecarea de pe loc dar si putin intr-a doua si putin chiar inaninte de oprire la liber. si dreapta-fatza face un "chitz-chitz" care in functie de viteza devine un fel de fluierat continuu. sper sa nu coste mult, ajung la service saptamana viitoare

                            Comment


                            • #44
                              si poze cu starea de epava in care era, bineinteles julituri noi pe bara fatza care era noua si bara spate se cam misca dar a se observa macar senzorii de parcare care chiar functioneaza )
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                N-arata rau, exceptand juliturile de pe bara, ciudat de curata ptr. o masina asa statuta.

                                Unde e facuta poza, in spate la sc. g-rala (nr. 23) Sf. Silvestru?

                                Cum merge acum dupa ce ai pus-o la punct, niste impresii, ceva?
                                Vad ca are si senzori de parcare, mai sunt functionali?
                                Si la rugina sta bine ptr. anul ei, comparativ cu a mea care e din acela si an.
                                Last edited by Kojak; 19 February 2015, 19:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google