Am Mostenit 1.4, 2006, 39k Km Facuti In Primii Doi Ani, Nepornit De 3 Ani, Ce Fac?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Aici colegu chiar are dreptate. In special primele modele de logan au fost facute sa reziste . Tata are una identica din 2005 si pana acum inafara de consumabile nu a bagat 1 leu in altceva. Masina are 90 miii jn prezent. Toate cele bune!

    Comment


    • #62
      90000 e putin, abia si-a facut rodajul ))

      Orice altceva se poate spune de benzinarele astea vechi de la Dacia/Reno, dar ca nu sunt fiabile nu se poate spune.
      A fost (si este) cel mai mare atuu in fata astora straineze, inafara de consumabile nu iti da batai de cap. Un pivot, un capat de bara e ceva normal sa mai schimbi, dar in rest nu prea ai treaba.

      Multi m-au condamnat ca di ce am luat Logan de nou, dar uita sa spuna cati bani in piese au bagat la SH-urile germane.
      Eu in 7 ani (135000 km) am schimbat 2 pivoti si 2 capeti de bara...in rest dat cheie si plecat la drum oriunde.
      Masina simpla, fara o mie de senzori si alte giumbuslucuri.

      La frate-eu la Haudi i-a picat un senzor (mic 3/4 cm, undeva sub capota pus la panou) 300 lei [...]
      Pai cu 300 lei imi iau distributia la utilaju meu...bine ca el poate ca are cu ce, eu n-am si d-aia nici nu am Haudi )))
      Last edited by IancuMIC; 22 February 2015, 13:56. Reason: stergere injurii

      Comment


      • #63
        Motorul e exagerat de fiabil. Am vazut la service cand am fost sa fac revizia acum o luna un taxi tot 2005 cu 690 000 km aproape reali si mergea ceas. Fara a fi segmentat sau ceva. Singura problema e rugina...dar cam atat

        Comment


        • #64
          Peste 5-6 ani asemenea km (450-500000 km) vor fi istorie la motoarele de generatie noua, nu vorbesc numai de Reno, ci in general ( 0,9 tce, 1,0 Ford, 1,2 vw etc).

          Comment


          • #65
            Astea mici se dau repede la ulei nu?

            Comment


            • #66
              Fiabilitatea se vede in timp. Trebuie sa treaca 10 ani de la aparitia unui motor pentru a strange suficiente masini cu kilometri multi ca sa poti face o apreciere. Conteaza si cat de bine este vandut respectivul motor (din intrega gama). Cand a aparut prima data Logan-ul, prin 2003 parca, nimeni nu vorbea de 500 000 Km - fiabilitate. Iar revizia trebuia facuta la 10 000 Km pentru 1.4 l ca sa nu pierzi garantia. Motorul de 1.2 l pare ok si el, chiar daca este mai mic. In prezent motorul de 0.9 l se vinde mai putin din cauza pretului. Cand o sa se renunte la 1.2 l, la sfarsitul acestui an, vom alege intre 0.9 l si 1 l (70 CP).

              Comment


              • #67
                Cand a aparut Loganu', motoarele facuse deja majoratul pe Renault, ce fiabilitate mai aveau de dovedit, nu stiu.

                Cand o sa se renunte la 1.2 l, la sfarsitul acestui an, vom alege intre 0.9 l si 1 l (70 CP).
                Asta cine e capos si vrea musai Dacia.

                Eu urmaresc topicul asta sa vad ce se intampla, prin cate trece o masina nefolosita.

                Comment


                • #68
                  heii, ce surpriza, topicul meu de acum9 luni

                  sa va tin la curent, am facut 12000 de atunci si merge bine masina, n-am probleme cu dansa desi o cam alerg des ca am ghetele grele si viata scurta

                  cand am inviat loganul am schimbat ulei, filtre, ulei cutie, baterie si distributie si mi-am facut treaba cu el, weekend-uri la mare, zi de zi bucuresti, am si lucrat livrator cu el 2 luni

                  i-am cumparat si niste incaltari fine, BF Goodrich si acum doua saptamani discuri si placute ATE si bielete de directie + geometrie

                  sunt nemultumit ca am mers cu ELF Competition 700 10w40 doua schimburi dar eram necunoscator si m-am luat dupa mecanicii vietii daaar azi am luat salariu si maine cumpar Mobil1 New Life 0w40 ca winter is coming si din ce am citit e cam bun

                  si la urmatorii bani o sa schimb fisele si bujiile, parca NGK Iridium Faliment le spune

                  Comment


                  • #69
                    Frumoasa masina, se prezinta bine!

                    eu as opta pentru ulei motul 8100 x-cess 5w40.

                    nu cumva ieseai mai ieftin cu placute ferodo premier FDB845?
                    am dat vreo 65 lei pe set.
                    la mine vad ca se impaca bine cu discurile ATE.

                    eu am optat pentru bujii denso cu iridiu VK20T.
                    bine, a mea e pe gaz. in cazul tau ar merge IK20 (vreo 35-40 lei bucata).

                    Tine-o tot asa!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by filip3 View Post
                      heii, ce surpriza, topicul meu de acum9 luni

                      sa va tin la curent, am facut 12000 de atunci si merge bine masina, n-am probleme cu dansa desi o cam alerg des ca am ghetele grele si viata scurta

                      cand am inviat loganul am schimbat ulei, filtre, ulei cutie, baterie si distributie si mi-am facut treaba cu el, weekend-uri la mare, zi de zi bucuresti, am si lucrat livrator cu el 2 luni

                      i-am cumparat si niste incaltari fine, BF Goodrich si acum doua saptamani discuri si placute ATE si bielete de directie + geometrie

                      sunt nemultumit ca am mers cu ELF Competition 700 10w40 doua schimburi dar eram necunoscator si m-am luat dupa mecanicii vietii daaar azi am luat salariu si maine cumpar Mobil1 New Life 0w40 ca winter is coming si din ce am citit e cam bun

                      si la urmatorii bani o sa schimb fisele si bujiile, parca NGK Iridium Faliment le spune
                      Recomand si eu Denso Iridium din ce am mai citit, dar la ulei as ramane la Mobil 1 0w40 pentru ca e cel mai bun.
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #71
                        Și de ce, ma rog, e cel mai bun? Pentru ca asa spui tu?

                        Eu sunt de parere ca motul e mai bun pentru ca e complet sintetic (grupa IV - PAO) si are certificarile RN0700 și RN0710. Nu ca ar conta prea mult, aste 2 cetrificari sunt destul de relax. E bine ca motoarele noastre nu sunt pretentioase la uleiuri.

                        La capitolul fise eu as evita tesla. Opteaza pentru Beru. Nu are rost sa arunci cu bani pe fise sport / racing / performance (magnecor sau alte alea)

                        Comment


                        • #72
                          ....
                          Eu sunt de parere ca motul e mai bun pentru ca e complet sintetic (grupa IV - PAO) si are certificarile RN0700 și RN0710. Nu ca ar conta prea mult, aste 2 cetrificari sunt destul de relax. E bine ca motoarele noastre nu sunt pretentioase la uleiuri.
                          ............
                          eu as opta pentru ulei motul 8100 x-cess 5w40
                          E sintetic de nu se mai poate Motul X Cess, e un ulei semisintetic care a provocat numai nemultumiri pe forumul Logan, pur si simplu nu se pupa cu tehnologia Renault.
                          Poate te referi la gama superioara, Chrono.
                          Last edited by mr.K; 10 November 2015, 10:04.

                          Comment


                          • #73
                            ai un link la indemana care sa sustina ce zici? nu de alta dar sa ma luminez si eu. nu doresc sa propag informatii false.

                            Comment


                            • #74
                              mikey_gtx, zis și dan_viteza?

                              Toamna clonelor ce-i p-aici...

                              Comment


                              • #75
                                da, am asteptat 5 ani jumate sa folosesc contul asta.

                                alt bagator de seama.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google