Aici colegu chiar are dreptate. In special primele modele de logan au fost facute sa reziste . Tata are una identica din 2005 si pana acum inafara de consumabile nu a bagat 1 leu in altceva. Masina are 90 miii jn prezent. Toate cele bune!
Am Mostenit 1.4, 2006, 39k Km Facuti In Primii Doi Ani, Nepornit De 3 Ani, Ce Fac?
Collapse
X
-
90000 e putin, abia si-a facut rodajul ))
Orice altceva se poate spune de benzinarele astea vechi de la Dacia/Reno, dar ca nu sunt fiabile nu se poate spune.
A fost (si este) cel mai mare atuu in fata astora straineze, inafara de consumabile nu iti da batai de cap. Un pivot, un capat de bara e ceva normal sa mai schimbi, dar in rest nu prea ai treaba.
Multi m-au condamnat ca di ce am luat Logan de nou, dar uita sa spuna cati bani in piese au bagat la SH-urile germane.
Eu in 7 ani (135000 km) am schimbat 2 pivoti si 2 capeti de bara...in rest dat cheie si plecat la drum oriunde.
Masina simpla, fara o mie de senzori si alte giumbuslucuri.
La frate-eu la Haudi i-a picat un senzor (mic 3/4 cm, undeva sub capota pus la panou) 300 lei [...]
Pai cu 300 lei imi iau distributia la utilaju meu...bine ca el poate ca are cu ce, eu n-am si d-aia nici nu am Haudi )))
Comment
-
Fiabilitatea se vede in timp. Trebuie sa treaca 10 ani de la aparitia unui motor pentru a strange suficiente masini cu kilometri multi ca sa poti face o apreciere. Conteaza si cat de bine este vandut respectivul motor (din intrega gama). Cand a aparut prima data Logan-ul, prin 2003 parca, nimeni nu vorbea de 500 000 Km - fiabilitate. Iar revizia trebuia facuta la 10 000 Km pentru 1.4 l ca sa nu pierzi garantia. Motorul de 1.2 l pare ok si el, chiar daca este mai mic. In prezent motorul de 0.9 l se vinde mai putin din cauza pretului. Cand o sa se renunte la 1.2 l, la sfarsitul acestui an, vom alege intre 0.9 l si 1 l (70 CP).
Comment
-
Cand a aparut Loganu', motoarele facuse deja majoratul pe Renault, ce fiabilitate mai aveau de dovedit, nu stiu.
Cand o sa se renunte la 1.2 l, la sfarsitul acestui an, vom alege intre 0.9 l si 1 l (70 CP).
Eu urmaresc topicul asta sa vad ce se intampla, prin cate trece o masina nefolosita.
Comment
-
heii, ce surpriza, topicul meu de acum9 luni
sa va tin la curent, am facut 12000 de atunci si merge bine masina, n-am probleme cu dansa desi o cam alerg des ca am ghetele grele si viata scurta
cand am inviat loganul am schimbat ulei, filtre, ulei cutie, baterie si distributie si mi-am facut treaba cu el, weekend-uri la mare, zi de zi bucuresti, am si lucrat livrator cu el 2 luni
i-am cumparat si niste incaltari fine, BF Goodrich si acum doua saptamani discuri si placute ATE si bielete de directie + geometrie
sunt nemultumit ca am mers cu ELF Competition 700 10w40 doua schimburi dar eram necunoscator si m-am luat dupa mecanicii vietii daaar azi am luat salariu si maine cumpar Mobil1 New Life 0w40 ca winter is coming si din ce am citit e cam bun
si la urmatorii bani o sa schimb fisele si bujiile, parca NGK Iridium Faliment le spune
Comment
-
Frumoasa masina, se prezinta bine!
eu as opta pentru ulei motul 8100 x-cess 5w40.
nu cumva ieseai mai ieftin cu placute ferodo premier FDB845?
am dat vreo 65 lei pe set.
la mine vad ca se impaca bine cu discurile ATE.
eu am optat pentru bujii denso cu iridiu VK20T.
bine, a mea e pe gaz. in cazul tau ar merge IK20 (vreo 35-40 lei bucata).
Tine-o tot asa!
Comment
-
Originally posted by filip3 View Postheii, ce surpriza, topicul meu de acum9 luni
sa va tin la curent, am facut 12000 de atunci si merge bine masina, n-am probleme cu dansa desi o cam alerg des ca am ghetele grele si viata scurta
cand am inviat loganul am schimbat ulei, filtre, ulei cutie, baterie si distributie si mi-am facut treaba cu el, weekend-uri la mare, zi de zi bucuresti, am si lucrat livrator cu el 2 luni
i-am cumparat si niste incaltari fine, BF Goodrich si acum doua saptamani discuri si placute ATE si bielete de directie + geometrie
sunt nemultumit ca am mers cu ELF Competition 700 10w40 doua schimburi dar eram necunoscator si m-am luat dupa mecanicii vietii daaar azi am luat salariu si maine cumpar Mobil1 New Life 0w40 ca winter is coming si din ce am citit e cam bun
si la urmatorii bani o sa schimb fisele si bujiile, parca NGK Iridium Faliment le spuneLogan GPL 1.4
Comment
-
Și de ce, ma rog, e cel mai bun? Pentru ca asa spui tu?
Eu sunt de parere ca motul e mai bun pentru ca e complet sintetic (grupa IV - PAO) si are certificarile RN0700 și RN0710. Nu ca ar conta prea mult, aste 2 cetrificari sunt destul de relax. E bine ca motoarele noastre nu sunt pretentioase la uleiuri.
La capitolul fise eu as evita tesla. Opteaza pentru Beru. Nu are rost sa arunci cu bani pe fise sport / racing / performance (magnecor sau alte alea)
Comment
-
....
Eu sunt de parere ca motul e mai bun pentru ca e complet sintetic (grupa IV - PAO) si are certificarile RN0700 și RN0710. Nu ca ar conta prea mult, aste 2 cetrificari sunt destul de relax. E bine ca motoarele noastre nu sunt pretentioase la uleiuri.
............eu as opta pentru ulei motul 8100 x-cess 5w40
Poate te referi la gama superioara, Chrono.Last edited by mr.K; 10 November 2015, 10:04.
Comment
Comment