Am probleme grave cu caldura la 1,4 benz+gpl va rog ajutati-ma.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am probleme grave cu caldura la 1,4 benz+gpl va rog ajutati-ma.

    Va rog mult sa ma ajutati sau macar poate aveti alte idei in urmatoarea problema: am un Log 1,4 benz +GPL si de o saptamana a luat-o razna,nu mai baga caldura decat cand vrea ea si atunci nu baga decat la 80%din cat ar trebui.Temperatura la bord este normala(4-5 linii) baga cald si cand ti-e lumea mai draga incepe sa bage aer rece ,va dati seama ce senzatie placuta e pe timpul asta.Am verificat conductele care intra in calorifer si in momentul cand baga rece turul este cald si returul se raceste.Am fost pe la mecanici (culmea cand am ajuns baga caldura ,nu mai facea figuri)si nu mi-au dat o explicatie concreta si sincer nu stiu ce sa mai fac.Macar nu se strica de tot sa stiu o treaba. Am facut aerisirea,am verificat sa fie totul etans,am verificat clapetele,A.C. functioneaza normal,mai ramane termostatul de ver. dar nu cred ca are nimic ca functioneaza nomal(se incalzeste ,porneste ventil,nu se incinge si nici nu ramane lichidul la temp mica,furtunele sunt fierbinti),v-am spus baga cald 5 min apoi nu mai baga ,iar i-si revine 10 min. iar baga rece.....m-a disperat.Si mai nou acum nu mai baga la ralanti,trebuie sa stau cu ea turata sa prind alea 10 min de caldura.
    Va rog dati-mi ceva idei .Multumesc de intelegere.

  • #2
    eu unul nu iti pot da decat un sfat: mergi la dealer cu ea, daca mai e in garantie sa vezi ce se intampla... intr-adevar e ciudat, parca face voo-doo... cam asa pateam si eu cu masina mea mai veche; nu imi mergea, aveam probleme, iar cand mergeam la mecanic, mergea brici si nu isi putea da seama ce era cu ea, credea ca aberez eu ....
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

    Comment


    • #3
      mai si io am un golan de 1.4 pe Gpl dar nu mi-a facut figura pana acuma cu caldura asa cum iti face ti-e, eu zic sa apelezi la un service bun si sa-ti spuna ce are....ca mecanici in ziua de azi gasesti pe toate drumurile....
      sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

      Comment


      • #4
        daca nu se misca cablul din bord pana la calorifer ar fi dat mereu rece si problema sar fi remediat usor.. sau ai fi observat ca merge mult mai usor comutatorul.. dar in cazul tau chiar nu stiu.
        turbo makes torque and torque makes fun

        LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

        Comment


        • #5
          Cand nu merge caldura ai incercat sa dai pe treapta 4 sa vezi?
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            asa e,mergi la dealer,dar ce zici tu 4-5 linii,a urcat temperatura pana la 5 linii? La mine nu a urcat niciodata! Poate ai probleme cu termocupla...
            niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

            Comment


            • #7
              [QUOTE=vampyru;64041]Va rog mult sa ma ajutati sau macar poate aveti alte idei in urmatoarea problema: am un Log 1,4 benz +GPL si de o saptamana a luat-o razna,nu mai baga caldura decat cand vrea ea si atunci nu baga decat la 80%din cat ar trebui.QUOTE]


              ai probleme cu termostatul.....cand deschide cand nu........schimba-l nu e greu......poti sa faci singur asta......dupa ce il schimbi iti garantez ca o sa ai caldura


              cat despre incins.......pe gpl e normal sa se incinga mai mult motorul ca pe benzina.....

              Comment


              • #8
                Aceasta problema o am si eu. Intradevar, e frig afara si am cand 2 cand 4 linii pe bord la indicatorul de temperatura al apei, dar.. dar..furtunul prin care intra apa in calorifer e fierbinte iar cel de retur e mai putin fierbinte.Deci apa fierbinte ar ajunge pana la intrarea in calorifer. Totusi caldura care vine prin tuBulatura lasa de dorit. am demontat si panoul central si am verificat cablul care antreneaza piesa de plastic care antreneaza robinetul si functioneaza. Spun asta pentru ca daca dau la rece vine intradevar aer rece iar daca dau la cald(maxim), vine cald doar cateva secunde si asta la treapta 1 de viteza a ventilatorului caci a treapta 2 se raceste in cateva secunde, desii nu e acel rece de afara, e putin caldut dar nu suficient. Stie careva cum pot ajunge la robinet? Sau trebuie sa demontez toata plansa de bord?!

                Comment


                • #9
                  Posibil sa veti amandoi probleme cu garnitura de chiuloasa.

                  Comment


                  • #10
                    eu din cate stiu loganul nu are nici un robinet , radiatorul din habitaclu e incalzit permanent la fel ca si cel al motorului . cand actionezi comanda cald-rece de fapt actionezi o clapeta de aer pe deschis - inchis ca radiatorul oricum e cald (sau ar trebui sa fie ) . Eu zic sa incerci cu un termostat nou , original de preferat si in functie de rezultat continui cu investigatiile
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #11
                      poate ne arata si noua cineva care are vreo plansa fotografica, cum arata sistemul de incalzire la logan.

                      eu nu pot banui decat ca exista un radiator care face in permanenta caldura de cand pornesti masina, si schimband clapeta inchizi sau deschizi canalul de pe care vine aerul.
                      deci nu vad ce legatura are chestia asta cu faptul ca masina are GPL, sau ce legatura are cu termostatul din compartimentul motor a carui functie e sa dea drumul la apa sa raceasca motoru.

                      desi multa lume mi-a zis ca masinile cu GPL se incalzesc mai greu, sau dau mai putina caldura n-am crezut. ei bine, a venit frigul. masina pana acum pe benzina mi se incalzea la 2 linii in 500 m si pana in un km se faceau 4. acum ca sa ajung la 4 linii fac vreo 3 km cel putin. alte ierni lasam aeratorul pe treapta 1 si se facea caldura de nu puteam sta imbracat. acum sta aeratorul pe treapta 2-3 si dupa vreo 10 km de mers incepe sa se incalzeasca in masina.

                      care o fi explicatia si ce legatura are cu GPL-ul?


                      ps: am schimbat antigelu recent, si acu o luna am schimbat si temostatu.

                      Comment


                      • #12
                        problema colegului nostru nu are legatura cu termostatul,a spus ca liniutele sunt 4-5,problemele lui sunt din cate am intalnit eu,2 : 1. ori se infunda radiatorul din habitaclu si la hopuri sare dopul iar el circula prin instalatie - 2.robinetul care inchide si deschide caldura face fite in interiorul lui,sau cablul care actioneaza sare din locas...verfica si revino cu amanunte....si cauta manuale service pe aici ca il gasesti sigur si asa ai si tu idee de instalatia de climatizare si altele,daca vrei sa vezi tu ce are...eu iti pun un thread al unui coleg referitor la manual sau daca e lasa-mi in PM id-ul tau sa iti dau eu unul de logan
                        e de diesel dar interesul tau e caldura,in afara de motor restul seamana
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #13
                          In primul rand liniutele de la apa urca din 2 in 2. Daca ai 4 linii pe bord inseamna ca termostatul lucreaza bine. La motoarele cu gpl este o mica problema cu incalzirea in sensul ca vapotizatorul de gpl este montat in paralel cu radiatorul de incalzire, automat numai circula atata lichid de racire prin radiator, dar nu ar avea voie sa nu inclazesca habitaclu. Cum a spus Agentul s-ar putea sa ai un dop in radiator si sa nu isi poate face circuitul cum trebuie. Nu exista nici un robinet la logan doar o clapeta care dirijeaza aerul de afara pe langa radiator cind e setat pe rece si pe masura ce muti butonul pe cald trimite tot mai mult aer prin radiator.

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Si eu am gpl si baga caldura ca in prima zi
                            Numai bine.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • #15
                              salut, eu la vechea dacie 1310 cu gpl cand incepea sa faca figuri din astea cand baga caldura cand nu, era de la garnitura de culasa care era arsa. Sper ca la tine sa fie alta problema mai putin grava.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google