Ambreiaj Logan 1.5 dci 85 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj Logan 1.5 dci 85 cp

    Salut, sunt foarte incepator si totodata postez pentru prima oara pe loganclub.

    Ma intereseaza parerile, posesorilor de 1.5 dci 85 cp pe Logan despre ambreiajul acestui motor.

    Mie mi se pare ca, cupleaza sus, si mai deranjant (poate pt ca sunt incepator) pozitia in care este eliberat total e inalta, incomoda pt piciorul stang pt a face miscarea de la suprafata de sprijin a piciorului stang la ambreiaj.

    In conditiile in care sprijin varful piciorului pe ambreiaj este incomod, dar mai important vreu sa stiu daca in acest fel (simt ca ambreiajul se lasa un pic chiar daca incerc sa las cat mai putina greutate, inceputul cursei acestuia, foarte scurt, fiind slab) , stric ambreiajul ?

  • #2
    Eu nu am 85cp,dar sunt sigur ca daca sprijini piciorul pe pedala de la ambreiaj risti sa uzezi prematur discul...dar se mai lasa cu timpul.Si la mine era la fel la inceput.

    Comment


    • #3
      Si la mine este la fel(1.5 de 68)...si sa stii ca am mai condus si altele...si la inceput sunt toate cam la fel(tin mai sus putin)
      O metoda prin care poti sa mai scapi putin din acel zvac(cupleaza brutal) este sa schimbi putin mai sus(2500)....dar iti sugerez asta numai daca ai iesit din rodaj

      Comment


      • #4
        Adevarul e ca la cel de 85 CP prinde chiar sus de tot ambreiajul. Em avut un dCi de 70 Cp inainte si mi s-a parut ok, plus ca se putea regla.

        La inceput, am fost cu asta in service sa-mi regleze ambreiajul dar au zis ca e hidraulic si nu se poate. Acum m-am obisnuit asa dar intr-adevar prinde chiar sus de tot.

        Asta este, o sa te obisnuiesti si tu cu el. Nu mai tine piciorul deasupra lui, o sa-l strici repede, probabil.

        Comment


        • #5
          va multumesc pt sfaturi si astept in continuare impresiile voastre, ...o sa revin in scurt timp

          Comment


          • #6
            Masina nu are nimica,doar tu esti devina ..zii mersi k nu ai o dacie 1300 :p

            Comment


            • #7
              @santi39: Ambreiajul cupleaza sus ca e hidraulic, ceea ce e bine.
              Daca sprijini piciorul pe pedala de ambreiaj nu se intampla nimic, ca nu apuca sa culpeze.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                adevarul e ca nu prea ai ce-i face...daca te enerveaza prea tare i-a un baros si sari calare pe el...daca iti iese ne zici si noua,sa facem si noi la fel...

                Comment


                • #9
                  salutare,

                  si eu am 1.5 dci 85 cp, dar la mine nu tine deloc sus ambreiajul; am citit si eu inainte sa primesc masina, ca tine sus, dar...am rams placut surprins ca e bine reglat, la fel si cursa la frana (cel putin asa e la mine );
                  tin sa precizez ca am condus si 1.4 mpi si 1.5 dci 70 cp si mie mi s-a parut ca ambreiajul acestora tin mai sus decat la cel de 85 cp....repet, asta e parerea mea.
                  am deja 2500 km cu ea si deocamdata nu mi-a facut nici o problema de nici o natura, sunt multumit de cum merge
                  "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !!"

                  Comment


                  • #10
                    Asa face toate astea de 85 de CP - e hidraulic si nu se poatea face nimic. Gresit. Se poate, dar e ceva mai dificil pentru cei din service. Si de asta se spune ca nu se poate. In acelasi timp, am primit o detaliere foarte exacta, cu desene si altele de la gurul meu, v-am mai povestit de el - tota viata lui a lucrat numai cu masini. Ei bine, daca prinde prea sus, este un timp mort degeaba de uzura a discului atunci cand se duce pedala de ambreiaj pana la capat. Poate spuneti ca nu e cine stie ce, dar daca stati si va ganditi, cel putin in oras, se ajunge la secunde bune, pe urma la minute si tot asa . Rezultatul ? se freaca aiurea - se strica mult mai repede. Ei bine, de atunci, apas ambreiajul numai pana la jumatate, sau na, mi-am format piciorul. Cupleaza exact cum trebuie si tralalauri din astea. Sunt pornit sa rezolv ambreiajul cand merg la revizie, trebuie doar luat deoparte meseriasul si convins. Ca daca nu, ma duc la unchiu-meu si rezolv acolo .
                    Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                    Comment


                    • #11
                      Salut la toata lumea .
                      Am si eu dci 85 cp acum am 800 Km si ambreajul tine la 75-80% din cursa (ceea ce mi se pare extrem de sus) pana la 3-400 de km imi tinea undeva la 60-65% , mi se parea ok , sa imi fac griji ? ,chiar nu se paote face nimic in privinta asta ... nu mai stiu pe unde am citit ca daca tine foarte sus pe la 30000 trebuie sa schimb tot kitul de ambreaj !?. Chiar ma streseaza aces aspect la masina si ma gandesc ca in stilul asta la 5000 o sa imi tina la 90% . Cei de la service lafel mi-au spus si mie ca e hiraulic si nu se paote regla .

                      P.S. Nu stau cu piciorul pe el in trafic ... il folosesc doar cand trebuie .
                      Cu respect ,

                      Comment


                      • #12
                        La 800 km nu are ce sa se strice. Iti garantez eu.
                        Mai mult ca sigur e o impresie falsa. Totusi, uita-te daca nivelul lichidului de frana e normal, daca e asa, n-ai de ce sa-ti faci griji.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Mersi andrei , m-ai mai linistit , am gasit si postul in care tu spui ca la 30000 risc probleme . Lichidul de frana este pana'n dop de cand am luat-o .

                          Comment


                          • #14
                            Deci, nu sunt probleme, doar niste impresii false.
                            Oricum, daca nu mergi cu el patinat, te tine peste 40.000-50.000 km.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Am auzit prin serviceuri ca un ambreiaj tine in mod normal in jur de 60-70 000 km. Mai mult reziste cele de la masinile care merg mult in afara oraselor(normal-schimbi mai rar vitezele)
                              1.5 dc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google