-Ambreiaj Logan 1.5 dci 85 cp logan 1.5 dci 85CP Ambreiaj Logan 1.5 dci 85 cp - Pagina 3 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel > logan 1.5 dci 85CP

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Ambreiaj Logan 1.5 dci 85 cp

logan 1.5 dci 85CP


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 20th October 2009   #41
caius29
Incepator
 
caius29's Avatar
 
Data inscrierii: 04-01-2009
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.5 dci 85 CP dus la 105 CP
Posturi: 18
Membru :
[Incepator]
Implicit

eu parca in loc sa ma obisnuiesc cu ambreiajul, ma transform in incepator. DCI -ul meu de 85 CP este luat second la 16000 km si acum am 30000 km, din februarie. Ma confrunt cu 3 situatii, bineinteles nu in permanenta, si incep sa-mi pun intrebari ??? Cand ma grabesc si accelerez brus, ceea ce presupune si trecerea din treapta injerioara in treapta superioara supraturez motorul pana prinde ambreiajul. La pornire de pe loc, in treapta 1, cateodata simt o trepidatie a intregii directii, de parca actioneaza ABS-ul (ma scuzati ca nu am un limbaj tehnic, dar incerc sa ma fac inteles). Si nu in ultimul rand, am monete cand masina primeste socuri daca nu ma sincronizez cu atentie la schimbarea vitezelor. Am 11 ani de permis si am condus multe masini cu motor diesel si nu sunt multumit de ceea ce sesizez la ambreiajul meu. Sa am o problema mai grava de fapt?
caius29 e offline   Reply With Quote
Vechi 20th October 2009   #42
costin158
Junior
 
costin158's Avatar
 
Data inscrierii: 20-07-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 89
Membru :
[Junior]
Implicit

Am un dci de 70 si are cutie jr5 ,deci si ambreiaj hidraulic.Intradevar tin foarte sus acest sistem dar totul e din obijnuinta.Iar din ce spui Caius29 cred ca dai drumul prea tarziu la ambreiaj pentru ca e foarte putin probabil sa patineze la km astia.

Last edited by costin158; 20th October 2009 at 01:41.
costin158 e offline   Reply With Quote
Vechi 20th October 2009   #43
Silviu_MM
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 04-05-2008
Locatie: Oradea
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 31
Posturi: 1,013
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

si eu am dci de 70 si totul este sa te obisnuiesti cu ambreiajul.prinde nu sus..ci foarte sus si daca nu il stapanesti iti mai face figuri...si eu m-am obisnuit destul de greu cu el dar cu timpul te inveti cum sa-l manevrezi
__________________
Click the image to open in full size.
Silviu_MM e offline   Reply With Quote
Vechi 9th November 2009   #44
armadylo
Avansat
 
armadylo's Avatar
 
Data inscrierii: 19-01-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16V
Varsta: 31
Posturi: 136
Membru :
[Avansat]
Implicit

Da se pare ca si eu am problema cu ambreiajul aseara mi-a facut si mie figuri cum explica caius29 se pare ca mi-a patinat ambreiajul si pur si simplu topaia discu si nu isi revenea m-a smucit de vreo 4 ori si desigur am vrut sa plec mai repede.
Masina e un prestige din 2008 aveti idee ambreiajul e hidraulic?
__________________
Motto: Mai bine ai un Logan si faci un BMW, decat sa ai un BMW sa te faca un Logan!!!
armadylo e offline   Reply With Quote
Vechi 9th November 2009   #45
Nimeni
Loganist de 5 stele
 
Nimeni's Avatar
 
Data inscrierii: 09-09-2008
Locatie: Ilfov-Aproape de Snagov
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 26
Posturi: 929
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca masina dvs este pe benzina , nu are ambreiaj hidraulic , este dotat cu cutia de viteze jh3 , ambreiaj pe cablu . Daca este diesel atunci are ambreiaj hidraulic (cutie de viteze jr5)
Nimeni e offline   Reply With Quote
Vechi 9th November 2009   #46
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v
Varsta: 38
Posturi: 12,602
Membru :
[sofer amator]
Implicit

nu e hidraulic. e tot pe cablu...cablu care se poate sa agate uneori. vezi sa nu aiba "mustati" si sa nu alunece usor in teaca, sau sa aibe mizerie...da-i cu spray de vaselina sau ulei de motor pe cablu si n-ai probleme.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi 10th November 2009   #47
armadylo
Avansat
 
armadylo's Avatar
 
Data inscrierii: 19-01-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16V
Varsta: 31
Posturi: 136
Membru :
[Avansat]
Implicit

Prima gresala: Da scuze, gresala mea am dat "serci pe goagle" (cum zice "Maran" Vanghelie) si nu am fost atent la topic.
A doua gresala: A fost una de incepator aveam scaunu prea in spate si m-a aruncat pe scaun daia imi facea urat masina
M-am invartit pe langa ea aseara si tine normal (pleaca inainte sa ajunga la jumatatea cursei) ceea ce cred ca e bine
Si cum zic moderatorii gandeste-te bine inainte sa postezi ceva ca nu esti in piata si aveau dreptate !!!

P.S. Promit pe onoarea mea de cercetas ca o sa fiu mai atent , nu vreau de la moderatori
__________________
Motto: Mai bine ai un Logan si faci un BMW, decat sa ai un BMW sa te faca un Logan!!!
armadylo e offline   Reply With Quote
Vechi 11th November 2009   #48
mae
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 28-05-2008
Locatie: pierdut in bucuresti
Motorizare : 1.5dci
Varsta: 33
Posturi: 343
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

sigur aveti pe motorizare de 70 cp cutie jr5????? din ce stiu eu jr5 se pune doar pe 85 cp si pe 1.6 16 v.

caz exceptional pe pikup la motorizarea de 70 diesel se mai pune jr5 pt ca masina e gandita sa care si sa fie chinuita.

jr5 are comanda cu calburi si ambreiajul hidraulic. jh are comanda cu bara si ambreiaj mecanic.
__________________
1.5 dci

Last edited by mae; 11th November 2009 at 11:02.
mae e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2009   #49
costin158
Junior
 
costin158's Avatar
 
Data inscrierii: 20-07-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 89
Membru :
[Junior]
Implicit

Cu siguranta nu toate, dar sunt si dci-uri de 70 care au fost dotate cu jr5.
costin158 e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2009   #50
CRISX
Loganist de 5 stele
 
CRISX's Avatar
 
Data inscrierii: 02-10-2007
Locatie: BUCURESTI
Motorizare : 1.5 dci 85cp
Posturi: 279
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

De unde le scoateti , loganlovers ?
Numai DCI are JR5.
CRISX e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2009   #51
SUPERCAR
Loganist de 5 stele
 
SUPERCAR's Avatar
 
Data inscrierii: 25-12-2006
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.5 dCI 90CP
Varsta: 34
Posturi: 4,644
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Constanta]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de mae Vezi Post
jr5 are comanda cu calburi si ambreiajul hidraulic. jh are comanda cu bara si ambreiaj mecanic.
Si vrei sa spui ca dci-urile de 70cp nu au cutie cu comanda pe cabluri si ambreiaj hidraulic?
SUPERCAR e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2009   #52
logabidci
Avansat
 
Data inscrierii: 14-02-2009
Locatie: constanta
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 110
Membru :
[Avansat]
Implicit

Exact,dci de 70 nu au asa ceva.
logabidci e offline   Reply With Quote
Vechi 12th November 2009   #53
SUPERCAR
Loganist de 5 stele
 
SUPERCAR's Avatar
 
Data inscrierii: 25-12-2006
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.5 dCI 90CP
Varsta: 34
Posturi: 4,644
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Constanta]
Implicit

Singurul dci din gama logan care nu are cutie cu comanda pe cabluri si ambreiaj hidraulic este dci-ul de 65cp ala vechi euro3.
E diferenta mare cand apesi ambreiajul unui dci de 65cp(e mult mai tare) sau cand schimbi vitezele la el(se schimba mai greu,opune rezistenta mai mare) fata de un dci de 70cp sau 85cp, va zic din experienta ca le-am condus pe toate.
SUPERCAR e offline   Reply With Quote
Vechi 9th April 2010   #54
adrloc
Initiat
 
Data inscrierii: 03-04-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : dci
Varsta: 47
Posturi: 26
Membru :
[Initiat]
Implicit

eu mi-am luat ieri logan dci de 85 cp si am intrebat si la dealer cu e comanda. cablu!
sunt curios daca si acceleratia e pe cablu
adrloc e offline   Reply With Quote
Vechi 9th April 2010   #55
CLAUDIU_PYS
Fidel ;)
 
CLAUDIU_PYS's Avatar
 
Data inscrierii: 21-02-2009
Locatie: braila
Motorizare : DIESEL
Varsta: 38
Posturi: 195
Membru :
[Fidel ;)]
[LoganClub Braila]
Implicit

diferenta dintre 65 si 70 sau 85 este ca la 65 se lipeste mai repede discul de placa la plecare sau in mers la schimbarea treptelor.Si e normal ,pana circula lichidul ala inainte si inapoi in pompa dureaza .
CLAUDIU_PYS e offline   Reply With Quote
Vechi 10th April 2010   #56
lau
Loganist de 5 stele
 
lau's Avatar
 
Data inscrierii: 11-11-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.5 DCi / 85 cai
Varsta: 39
Posturi: 647
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Arad]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de adrloc Vezi Post
eu mi-am luat ieri logan dci de 85 cp si am intrebat si la dealer cu e comanda. cablu!
sunt curios daca si acceleratia e pe cablu
Esti sigur pe ce a spus dealerul. De obicei spun orice numai sa fie pe placul clientului.
Toate Loganurile cu diesel de 85 CP au ambreiaj cu comanda hidraulica si potentiometru la pedala de acceleratie (nu are cablu).
lau e offline   Reply With Quote
Vechi 16th April 2010   #57
john87
Incepator
 
john87's Avatar
 
Data inscrierii: 07-07-2008
Locatie: bacau
Motorizare : 1.5DCI 85cp
Varsta: 29
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
[LoganClub Bacau ]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de mae Vezi Post
Am auzit prin serviceuri ca un ambreiaj tine in mod normal in jur de 60-70 000 km. Mai mult reziste cele de la masinile care merg mult in afara oraselor(normal-schimbi mai rar vitezele)
cine va minte in halu asta am 90 mii cu ea si condus mai sportiv si nu sa dus ambreiajul asa ca nu va faceti griji
john87 e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd June 2010   #58
petronel
Fidel ;)
 
petronel's Avatar
 
Data inscrierii: 06-11-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5,Ir-85cp
Varsta: 47
Posturi: 163
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

SALUT.Fratilor va rog frumos AJUTATIMA .CHIAR NU STIE NIMENI CUM SA REGLEZ CURSA PEDALEI AMBREIAJ HIDRAULIC?Nu mai pot conduce in stilul asata .Doar apas putin pedala si intra in viteza la revenire se tureaza si abia cupleaza .VA MULTUMESC DIN SUFLET .POATE ,POATE A FACUT CINEVA SA SE ELIMINE SI ACEASTA PROBLEMA ?.SA LAS PAEDALA ,CURSA MAI JOS.MULTUMESC
petronel e offline   Reply With Quote
Vechi 26th June 2010   #59
petronel
Fidel ;)
 
petronel's Avatar
 
Data inscrierii: 06-11-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5,Ir-85cp
Varsta: 47
Posturi: 163
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Stie cineva cum se aeriseste instalatia ambreiajului hidraulic?
Sunt super recunoscator daca ne ati impartasi si noua {la cei ce nu stiu}cu sigur sa fac si eu o aerisire a ambreiajului.Va multumesc din suflet anticipat.
petronel e offline   Reply With Quote
Vechi 24th September 2010   #60
petronel
Fidel ;)
 
petronel's Avatar
 
Data inscrierii: 06-11-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5,Ir-85cp
Varsta: 47
Posturi: 163
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit Cursa pedala

Salut .Am desfacut cilindrul de la pedala ambreiaj hidraulic .Am pus distantier intre tija si pistonas {de 10mm}si sa lasat pedala la jumatatea cursei.Este aproape de punte.Am facut bine?CE ZICETI?
petronel e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
ambreiaj, dci, logan

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 15:06.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google