-Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele Jante si anvelope logan Jante dacia logan OZ,BBS,AEZ,ALLESIO,BORBET,DEZENT,DOTZ,ENZO,EXCITE,WOLFRACE Tires PIRELLI,MICHELIN. Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele - Pagina 426 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Lucruri generale > Jante si anvelope logan

Jante si anvelope logan Jante dacia logan OZ,BBS,AEZ,ALLESIO,BORBET,DEZENT,DOTZ,ENZO,EXCITE,WOLFRACE Tires PIRELLI,MICHELIN.

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Jante si anvelope logan


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi Saptamana trecuta   #8501
bogdan_1984
Loganist de 5 stele
 
bogdan_1984's Avatar
 
Data inscrierii: 12-06-2008
Locatie: Brăila
Motorizare : 1.4 MPI/75 CP
Varsta: 33
Posturi: 5,674
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati, LoganClub Braila]
Implicit

anul trecut faceam presiunea foarte des la rotile de iarna. pun seama pe lipsa vaselinei de pe marginea gumelor. aia nu are rol de etansare?
__________________

bogdan_1984 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8502
B997NDL
Loganist de 5 stele
 
B997NDL's Avatar
 
Data inscrierii: 19-05-2011
Locatie: BUCURESTI
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 52
Posturi: 7,819
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

eu am de sase ani jante de aliaj pt vara si jante pt iarna si n-am mai umblat niciodata la ele, nici macar pentru reechilibrare. n-au trepidat nici la 120 km/h, nici la 140-150. ar fi cazul sa mai umblu la ele ?
B997NDL e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8503
mr.K
Loganist de 5 stele
 
mr.K's Avatar
 
Data inscrierii: 19-02-2008
Locatie: IASI
Motorizare : kerosen
Posturi: 20,764
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de bogdan_1984 Vezi Post
anul trecut faceam presiunea foarte des la rotile de iarna. pun seama pe lipsa vaselinei de pe marginea gumelor. aia nu are rol de etansare?
Are rol de etansare, dar posibil ca jantele sa fie putin deformate pe margini, de aia sa scape presiune.
__________________

Nu adevarul conteaza, ci aparentele.
mr.K e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8504
bogdan_1984
Loganist de 5 stele
 
bogdan_1984's Avatar
 
Data inscrierii: 12-06-2008
Locatie: Brăila
Motorizare : 1.4 MPI/75 CP
Varsta: 33
Posturi: 5,674
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati, LoganClub Braila]
Implicit

nu am mai facut operatiunea asta de cativa ani, 3-4 zic eu. inainte de montaj trebuie sa merg cu ele la vulcanizare pentru aceste operatiuni.
B997NDL ale mele imi fac probleme, de aceea le gadil anul asta.
__________________

bogdan_1984 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8505
gecmc94
Banned
 
Data inscrierii: 10-04-2017
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dCi
Posturi: 301
Membru :
[Banned]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de liviunvl Vezi Post
costa 60 de lei(schimbare anvelope + echilibrare roti), iar hotelul pt. anvelope e gratis
60 de lei pentru R15 găsești și în București la vulcanizările de cartier limitrof. Găzduirea anvelopelor gratuită este însă mare lucru. Chiar dacă într-un oraș mic, să găsești 500 mp într-o grădină unde să ții cauciucurile clienților nu este mare lucru. Îți asiguri clientela. 3 seturi / mp x 350 mp utili (restul căi de acces) = 1050 clienți x 120 lei/an. O cifră de afaceri de 126 000 lei / an. Plătește doi mecanici cu 1000 lei / lună la negru. Patronul rămâne cu cel puțin 90 000 lei profit pe an.


Cred că sigilantul pentru baza talonului (sau în engleză tire bead) este un cauciuc dizolvat. Înțeleg că rolul lui este de a uniformiza eventuale neregularități dintre baza talonului și marginea jantei. De exemplu, în cazul anvelopelor scoase de multe ori de pe jantă sau în cazul jantelor mai ruginite la care apar asperități pe zona pe care se așează talonul anvelopei. În cazul unor anvelope noi pe jante noi, chiar dacă se pune acel sigilant este inutil. Cauciucul își face treaba prin forța dată de presiunea aerului. Cum zice și NDL, le pui, nu le lovești și nu ai treabă ani de zile.

Citat:
Original a fost postat de bogdan_1984 Vezi Post
ale mele imi fac probleme, de aceea le gadil anul asta.
Atenție să nu ai imperfecțiuni la baza talonului sau pe jante.


O să îmi înfrumusețez comentariul, în caz că nu a fost corect, cu o imagine de la o ședință de vulcanizare, ca să nu îl criticați prea rău.
Click the image to open in full size.
gecmc94 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8506
77sky
The Man
 
77sky's Avatar
 
Data inscrierii: 29-02-2008
Locatie: Buzau
Motorizare : 1.5 dCi_70 Asini
Varsta: 42
Posturi: 3,360
Membru :
[The Man]
Implicit

Sa astern si eu patanii... Cred ca am mai scris, primele modele de Logan au avut jantele prost gandite. Foarte prost! Suruburile acelea erau simple, fara saiba conica precum la modelele urmatoare. Datorita acestei deficente, frecvent m-am chinuit la demontarea lor. Saiba aceea isi are un rol bine gandit. La a mea, le strang cu cheia dinamometrica, 105 Nm, la desfacere se simte ca sunt stranse corect.
In primavara i-am schimbat rotile, le-am strans tot cu cheia dedicata (ma refer la a doua masina din familie, a tatalui meu). Dupa cateva luni...problem: se slabisera in mers, rau!
Acum...a venit momentul sa-i schimb iar setul. Nu aveam la mine pistolul pneumatic. Am ramas uimit cat de tare stransese la vulcanizare suruburile pe o janta de tabla (pana intre timp). Restul erau din aliaj. Aveam cheie in cruce careia i-am taiat capetele originale si sudate unele tubulare (profil patrat la polizor, sa fie teapana).
In cele din urma au fost applicate lovituri de ciocan (cred ca avea cca 2 kg) printr-o bara de bronz in capetele suruburilor.
Asa au cedat! Toate, imediat. Pana in schema asta, reusisem sa indoi cheia aceea, usor (pusesem o teava pe ea)
Cheia masinii mi se pare de plastelina, usor o pot indoi.
Ce mai buna solutie pentru schimabarile frecvente sunt prezoanale. Adica tija filetata pe care o fixezi in butuc si strangi prin intermediul piulitei.
Acela este prezonul, ce e in dotarea loganului se numeste surub ( frecvent observ eroarea asta)
De aceea sunt f eficiente pistoalele pneumatic, aplica lovituri concomitent cu miscarea de rasucire.
__________________
Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

Last edited by 77sky; Saptamana trecuta at 19:44.
77sky e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8507
alexsd20
Incepator
 
Data inscrierii: 10-04-2017
Locatie: bragadiru
Motorizare : 1.6
Posturi: 7
Membru :
[Incepator]
Implicit Anvelope

Salut, ce pareri aveti de anvelopele de iarna Kama?
alexsd20 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8508
mr.K
Loganist de 5 stele
 
mr.K's Avatar
 
Data inscrierii: 19-02-2008
Locatie: IASI
Motorizare : kerosen
Posturi: 20,764
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Despre ....ce?

De Karma am auzit, de Kama, niciodata.
Pe net scrie ca sunt fabricate in Rusia, iar rusii n-au excelat in viata lor la ceva, decat la vodca.
F pe umed la cele de iarna, probabil ca-s jalnice la franare si pe curbe, ca si Debica Frigo 2, care au tot F.
__________________

Nu adevarul conteaza, ci aparentele.

Last edited by mr.K; Saptamana trecuta at 21:58.
mr.K e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8509
Costi-bc
Loganist de 5 stele
 
Costi-bc's Avatar
 
Data inscrierii: 01-03-2010
Locatie: bacau
Motorizare : 1.6mpi/1.8tddi/1.9tdi
Varsta: 35
Posturi: 4,970
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Si-a cumparat un coleg 195/65/16 kama (de vara) asta primavara . Fac zgomot si se uzeaza neuniform. Deabia au prins toamna si au abia 12.000 km. Pretul spune tot ...
Astea de iarna cred ca te tin 2 sezoane maxim.
__________________
o/____\o
(Oo\=i=/oO)
U.........U
Costi-bc e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8510
alexsd20
Incepator
 
Data inscrierii: 10-04-2017
Locatie: bragadiru
Motorizare : 1.6
Posturi: 7
Membru :
[Incepator]
Implicit

https://www.emag.ro/anvelopa-iarna-k.../pd/D0SVFNBBM/
Despre astea e vorba..
alexsd20 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8511
mr.K
Loganist de 5 stele
 
mr.K's Avatar
 
Data inscrierii: 19-02-2008
Locatie: IASI
Motorizare : kerosen
Posturi: 20,764
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca scopul tau e doar sa ai niste anvelope de iarna pentru a nu fi amendat, imi inchipui ca-s bune prin prisma pretului.

Citat:
Foarte buna anvelopa si au si pret bun


Review adaugat de Alexis
27 Sep 2017


Exemplu de comentariu fara valoare. Asta isi ia anvelopele de iarna la final de septembrie si i se par excelente cand afara erau peste 20 de grade.
__________________

Nu adevarul conteaza, ci aparentele.

Last edited by mr.K; Saptamana trecuta at 22:26. Motiv: Automerged Doublepost
mr.K e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8512
827sam
Loganist de 5 stele
 
827sam's Avatar
 
Data inscrierii: 22-03-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 29
Posturi: 4,182
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de 77sky Vezi Post
Aveam cheie in cruce careia i-am taiat capetele originale si sudate unele tubulare (profil patrat la polizor, sa fie teapana).
.
Eu folosesc o cheie de tip L, d-alea care se lungesc, costa vreo 30 de lei una, imperecheata cu o tubulara lunga de impact. N-am gasit inca prezon/surub pe care sa nu-l pot desface ...
__________________
~85,178% din forumisti sunt ...
827sam e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8513
bogdan_1984
Loganist de 5 stele
 
bogdan_1984's Avatar
 
Data inscrierii: 12-06-2008
Locatie: Brăila
Motorizare : 1.4 MPI/75 CP
Varsta: 33
Posturi: 5,674
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati, LoganClub Braila]
Implicit

exact! tot cheie "telescopica" folosesc si eu. am moment bun pe ea si nu mai spun de parghie, ma las cu toata greutatea la nevoie
__________________

bogdan_1984 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8514
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,263
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu din 2004, cand am luat Solenza prima mea masina, numai baieitii de la vulcanizare au umblat la suruburi/prezoane. Aveam 22 de ani. Ce vremuri. Nu am avut niciodata vreo problema. Asta mai imi lipsea sa mai stau sa si insurubez la roti cu tot felul de chei.
Singura problema avuta a fost o singura data la o pana. M-am chinuit la un surub de mi-a iesit acru. De atunci pe toti "vulcanistii" i-am rugat sa le stranga manuela. De acum incolo oricum voi ajunge mai rar pe la ei avand doar un singur set de anvelope. Am sa mai trec totusi o data pe an la o vulcanizare sa le slabeasca putin iar apoi sa le stranga, pentru a nu ramane intepenite.

Last edited by Archangel80; Saptamana trecuta at 12:33.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #8515
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,129
Membru :
[Moderator]
Implicit

Pentru cei cu anvelope all season e chiar indicat sa ungi initial prezoanele cu foarte putina vaselina pe baza de cupru de cupru. In alta ordine de idei, e usor de imaginat ce se intampla la demontarea acestora dupa 4-5 ani de utilizare.
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 2 Zile in Urma   #8516
mr.K
Loganist de 5 stele
 
mr.K's Avatar
 
Data inscrierii: 19-02-2008
Locatie: IASI
Motorizare : kerosen
Posturi: 20,764
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

2017 All Season Tyre Test

Test Summary
Best tyre for dry roads Michelin CrossClimate
Best tyre for wet roads Continental AllSeasonContact
Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
Best tyre for snow Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
Continental AllSeasonContact
Kleber Quadraxer 2
The lowest fuel use Continental AllSeasonContact
The most comfortable Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
BFGoodrich g Grip All Season 2
Pirelli Cinturato AllSeason
The lowest wear Kleber Quadraxer 2
BFGoodrich g Grip All Season 2
The quietest tyre Nexen N Blue 4 Season
The best value tyre Kleber Quadraxer 2
BFGoodrich g Grip All Season 2
The 2017 Auto Bild all season tyre test placed ten 205/55 R16 all season tyres through dry, wet and snow testing using a VW Golf. Auto Bild are one of the most thorough tyre testers in the world, and as usual they've included a summer and winter tyre for reference. While Auto Bild sadly haven't published which summer and winter tyres they've used in this all season tyre test, they're certain to be well regarded premium offerings.

This is also the first test to include the new Continental AllSeasonContact tyre. The AllSeasonContact is Continentals first attempt at an all season tyre, and will be interesting to see how the German tyre performs against the established winter-bias Goodyear Vector 4Season Gen-2, and the UK favourite, summer-bias Michelin CrossClimate.
Dry

There are no prizes for guessing the best all season tyre in the dry. As the only summer-bias all season tyre on test, the Michelin CrossClimate wins


https://www.tyrereviews.co.uk/Articl...-Tyre-Test.htm

CC-urile sunt cele mai bune pe uscat, pe umed Conti Allseason, iar pe zapada-Goodyear Vector.

Clasament global:

1st: Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2
2nd: Michelin CrossClimate
3rd: Continental AllSeasonContact
4th: Kleber Quadraxer 2
5th: BFGoodrich g Grip All Season 2
__________________

Nu adevarul conteaza, ci aparentele.

Last edited by mr.K; 2 Zile in Urma at 11:01.
mr.K e offline   Reply With Quote
Vechi O zi in urma   #8517
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 39
Posturi: 13,277
Membru :
[sofer amator]
Implicit

mi se pare aiurea sa pui pe primul loc goodyear cand spui ca cel mai bun compromis e michelin, iar conti care imparte locurile cu goodyear sa fie pe 3. din pct meu de vedere, conti&gy pe 1, michelin pe 2. daca nu cumva locuim in sahara, sa avem ierni uscate...
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi O zi in urma   #8518
mr.K
Loganist de 5 stele
 
mr.K's Avatar
 
Data inscrierii: 19-02-2008
Locatie: IASI
Motorizare : kerosen
Posturi: 20,764
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca as vrea all season si:
-as sta in zona cu putina zapada (spre deloc) iarna, as lua CC.
-as sta in zona cu ceva zapada, as lua GY Vector/Conti AllSeas.
__________________

Nu adevarul conteaza, ci aparentele.
mr.K e offline   Reply With Quote
Vechi O zi in urma   #8519
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 39
Posturi: 13,277
Membru :
[sofer amator]
Implicit

... exact !
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi O zi in urma   #8520
B997NDL
Loganist de 5 stele
 
B997NDL's Avatar
 
Data inscrierii: 19-05-2011
Locatie: BUCURESTI
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 52
Posturi: 7,819
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

eu prefer CC-urile, oricum intr-un an sunt putine zile cu zapada. de obicei se baga plugurile si nu prea fac drumuri in afara orasului. prefer sa stea bine pe uscat si decent pe ud.
B997NDL e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
anvelope, ele, iarna or vara, tine, tot

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 14:15.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google