Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cred ca cele care conteaza sunt caractweristicile referitoare la dimensiuni.
    nu cred ca zice cineva ceva ca ai o anvelopa mai calitativa.

    Comment


    • ...si la incarcare? daca pun de ex. 82T in loc de 88T, broblem?

      Comment


      • Originally posted by Kojak View Post
        Am dat acum de curiozitate o cautare sumara pe gogu cu dimensiunile din configuratorul de pe site-ul ofical Dunlop (185/65/r15 88H) si la prima rasfoire n-am gasit nicaieri la noi oferta ptr. anvelopele astea, cu dimensiunile mentionate.
        Oricum, cred ca sar de 310-320lei / anvelopa.
        dai de baut. ca nu mai am prea mult... max. 1,2 l de vin.
        norocul tau ca n-am chef de munca. am de tradus un film, dar nu-mi ajunge vinul.

        VerificaÈ›i si Dvs ofertele magazinelor online de pe Compari.ro! Compararea preturilor, produselor, magazinelor si păreri de la cumparatori reali într-un loc.


        Originally posted by Kojak View Post
        ...si la incarcare? daca pun de ex. 82T in loc de 88T, broblem?
        acolo ar putea fi o problema...
        Last edited by B997NDL; 16 April 2014, 22:36. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Dau bre, da' pana cand o sa (daca) le iau...mai trece apa pe garla, garla.
          Mai am de bagat minim vara asta cu Michelin-urile

          Am zis io bine ca sare o guma d-aia de 320lei.

          Cum dracu ai ramas in prag de sarbatori cu un kil si ceva de vin??!
          Io zic sa-ti revii si maine dimineata sa refaci stocu' la damijene.


          La astia e aproape 4 meloane anvelopa, diferenta mare, aproape 60lei / per anvelopa fata de ceilalti.
          Last edited by Kojak; 16 April 2014, 22:47.

          Comment


          • multi cred ca sunt smecheri si pe urma fac promotii.
            ps: aprovizionarea se face zilnica, fiindca altfel nu rezista pana a doua zi, si o luam de la capat.

            Comment


            • Pai vezi ca minim doo zile-e-nchis la alimentara...tre' sa umpli cada sambata sa ai pe duminica si luni minim.

              Ce dracu la 400lei anvelopa premium, in 2 ani, 4 buc. de anvelope o sa aibe valoarea loganului, cu tot cu caucioacele existente.

              Comment


              • daca nu ajunge rca-ul mai repede la valoarea loganului.
                macar anvelopele le ai min. 4-5 ani.

                Comment


                • Da, masina cu 10ani vechime, probabil o sa-mi intre pumnu' prin lonjeron de rujinit ce-o sa fie...da' cu anvelope premium nene, pe care le mai tin pe masina inca 5-6 ani.

                  Comment


                  • Eu mi-am luat SportBlu Respons-uri pentru Logan anu' trecut. Si anul trecut Dunlop nu fabrica modelul pe 185/65 R15 indiferent de alti indici.

                    Asa ca am luat 195/60 R15 ceva cu ceva. Si in toamna am facut si ITP-ul cu ele pe masina.

                    Atentie: se echilibreaza mai greu. Habar nu am de ce. Poate pentru ca din seria Polonia si pentru ca Logan.

                    Comment


                    • Ce gramaj de plumb a intrat per roata?

                      Cum...nu mai scrie "made in germany" pe ele?

                      Comment


                      • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                        Asa ca am luat 195/60 R15 ceva cu ceva. Si in toamna am facut si ITP-ul cu ele pe masina.
                        siii ??!! cum e cu ele ? se invart ? ceva impresii...

                        Comment


                        • Drogas, ca nu stii tu cum franeaza masina cu pneuri de vara bune pe caldura e una, nu ca franeaza la fel de bine cu alea de iarna ca si cu alea de vara. Eu am franat la 25 de grade cu barum polaris de la 60 la 0 in oras si senzatia a fost de " da Doamne sa se opreasca pietonul ala odata ca nu stiu daca ma opresc inainte de trecere". Cu alea de vara nu aveam probleme. La 30 de grade sau peste nu vreau sa aflu.
                          Recunosc frane din astea ajung sa pun poate odata pe an, dar odata in viata e de ajuns sa nu opreasca cum trebuie.
                          Fiecare merge cu ce are bani (range rover de 5 ani cu gume de vara in decembrie), dar eu unul dau banii ca sa ma stiu cat de cat in siguranta. Urmatorul set de gume posibil sa fie niste all season care sa fi iesit bine in teste (Falken AS 200 parca) insa depinde daca nu schimb masina.

                          Critix, eu as lua Bridgestone, profilul ala e folosit ca prim montaj pe BMWuri.
                          Last edited by einstein1984; 17 April 2014, 08:48. Reason: Automerged Doublepost
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Originally posted by Kojak View Post
                            Ce gramaj de plumb a intrat per roata?

                            Cum...nu mai scrie "made in germany" pe ele?
                            "Meid in Poland". "Meid in Germany" sunt doar dimensiuni mari: >= 215. La 205 nu sunt sigur.

                            Pe jante de aliaj:
                            - la Autosoft vreo 15g cu 25g maxim interior exterior per roata plumbi lipiti => vibrau la 120-130
                            - la un baiat recomandat tot cam asa, dar asta a zis ca face smecherie si pe interior a pus plumbi batuti (pe exterior nu putea) => vibrau la 145+
                            - la un nene pe care mi-l recomand eu, 65g pe fiecare roata de pe fata (spatele nu l-am mai facut) pusi doar pe banda din interior unde se pun plumbii la janta respectiva (nu a mai pus interior exterior ci doar intr-un loc) => nu stiu daca mai vibreaza la viteze de 145+ ca nu am mai iesit pe autostrada. Pana la 100 - 105 sunt ok.

                            Ce mi-a mai placut (si stiam asta mai demult) e ca la ultimul nene fixarea jantei pe aparat se face pe prezoane cu piulite, nu pe con pe gaura centrala a jantei.
                            Cica pe con daca e uzat si se grabesc baietii nu se fixeaza perfect vertical janta => echilibrare defectuoasa. Pe undeva se confirma: echilibrat la 0 la autosoft, mers 500km fara gropi, pus janta pe acelasi aparat => 10-15g dezechilibru pe 2 jante testate.

                            Originally posted by B997NDL View Post
                            siii ??!! cum e cu ele ? se invart ? ceva impresii...
                            Sper ca acum dupa ~10.000km sa se invarta in sfarsit bine. Cum ziceam trebuie sa ies pe autostrada sa verific.
                            Ca aderenta in curbe si franare pe drept mi se par mai bune comparativ cu Conti EcoContact 3 si Michelin Energy E3A ambele pe 185/65 R15.
                            De Conti chiar eram incantat. ;)
                            Acum poate sa fie si de la 195 vs. 185.
                            O alta impresie: mi se par mai grele Blu SportResponse 195/60 comparativ cu Conti EcoContact 3 185/65, desi cred ca e oarecum normal. Cu jante pe 15" 6.5J de 7.9kg mi-e mai greu sa rup aderenta la plecarile de pe loc. Poate fi de la greutate, poate fi de la aderenta crescuta.

                            Mi-as mai lua a doua oara:
                            - daca i-a iesit lu' nenea echilibrarea: cu siguranta DA.
                            - daca nu: cu siguranta NU. Degeaba ai excelenta pe aderenta daca nu poti face un cauciuc care sa poata fi echilibrat. Al doilea baiat mi-a zis ca mai venisera vreo 4 tot cu Dunlop-uri tot cu probleme de echilibrare. Nu neaparat dimensiunea asta.

                            Originally posted by einstein1984 View Post
                            Drogas, ca nu stii tu cum franeaza masina cu pneuri de vara bune pe caldura e una, nu ca franeaza la fel de bine cu alea de iarna ca si cu alea de vara. Eu am franat la 25 de grade cu barum polaris de la 60 la 0 in oras si senzatia a fost de " da Doamne sa se opreasca pietonul ala odata ca nu stiu daca ma opresc inainte de trecere". Cu alea de vara nu aveam probleme. La 30 de grade sau peste nu vreau sa aflu.
                            Cam cat mai trebuie repetata pe forumuri treaba asta?

                            Comment


                            • Pana nu mai zice lumea "merge si asa"? Sau zice "mergi asa dar sa stii ca nu e ok si risti?"
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Merge si asa si riscurile nu sunt atat de mari cum le faceti voi sa para.
                                Spre ex fac pariu ca daca unu din voi va suiti la mine in "sareta" va speriati de cum se opreste masina.... si va spun dupa aia ca anvelopele sunt de iarna

                                Sa nu uitam si alte aspecte:

                                -discuri fata spate, pe fata sunt de 288 fata de 259 la logan, sau tambur pe spate de aici si franele de logan nu sunt cele mai ok
                                -anvelopele sunt 205 nu 185 deci contact mai mare cu asfaltul

                                Asadar NU cosider ca daca ai anvelope de iarna ai sanse mai mari sa faci un accident din cauza acestui aspect...

                                Ma rog fiecare face ce face pe barba lui, asadar nu e obligatoriu sa faceti ca mine.
                                Last edited by Drogas; 17 April 2014, 12:09.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google