Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bre, ma-nerveaza clonele astea...parca imi zisesesi la un moment dat, nu mai retin exact
    ce dracu, suferi de personalitati multiple, ce atatea clone, aveam pretentii de la tine.

    Comment


    • probleme cu parola/reactivarea contului. nu-s eu de vina

      Comment


      • lasa vrajala...zi mai bine ca te-au banat astia.

        cand montezi gumele noi?

        Comment


        • sfarsitul lui martie, inceputul lui aprilie, in functie si de vreme bineinteles dar judecand dupa prognoza, vremea e pe un curs ascendent; nu ar mai trebui sa revina iarna de acum incolo cu precipitatii sub forma de ninsoare

          Comment


          • zici tu?
            io m-am ars anu' trecut cand am schimbat gumele cu o sapt. si ceva inainte de paste si cu o zi inainte de paste a trebuit sa le schimb inapoi...ptr. 3 zile cat am mers la munte.
            asa ca nu le mai schimb inainte de 1 aprilie, mai ales ca ies des din B.
            au fost ani in care le-am schimbat si la inceputul lui martie, dar pobabil ca am avut nororc de vreme cu temp. cu tendinta ascendenta, cum spui tu.

            Comment


            • eu am urmarit prognoza pe urmatoarele 45 de zile ca sa-mi fac o idee cu privire la tendinta valorilor temperaturilor...evident, prognoza asta e doar o estimare; dar judecand pe baza ei, pe la sf lui martie, inceputul lui aprilie ar trebui sa fie ok...

              oricum, le pun cand temp maxime se vor apropia de 15-18 grade mai multe zile la rand

              pana acum, le-am pus in aprilie in fiecare an, din 2009 incoace. ca a fost inceputul lunii sau mijlocul ei, asta e alta poveste. oricum, din observatiile mele personale, remarc faptul ca in ultima vreme in interiorul arcului carpatic temp tind sa se mentina mai ridicate decat in sudul tarii de ex sau prin alte parti, exceptie facand partea de vest (ma refer la ultimele 2 ierni)

              de ex am vazut ca sunt 3 zile la rand cu temp de 10-14 grade si dupa aia cade iar la 5-6 grade temp pt 2-3 zile , apoi iar urca...
              Last edited by cristi....; 16 February 2015, 21:55.

              Comment


              • tu oricum o arzi in g-ral pe dn1 BV-SB si retur, care e bine intretinut.

                in int. arcului carpatic temp. sunt mai ridicate in timpul zilei, dar uneori mult mai scazute pe timpul noptii / diminetii, decat la campie, unde sa zicem ca sunt oarecum mai constante ziua - noaptea, sau cu variatii de 3-5gr.

                Comment


                • sb-bv e relativ bine intretinut, la fel si bv-campina (ca mai nou si pe aici am drum), insa in Fagaras city, my friend, e crima si pedeapsa! sper sa-l peticeasca, nu am mai trecut de vreo luna pe acolo, am zis ca mai merg cu masina mea pe acolo numai din aprilie incolo, cand se vor fi apucat astia de reabilitat drumurile. pana atunci imi las masina in parcare si merg cu masinile altora, sa dea ei in gropile alea )

                  da, ai dreptate, acum e pojghita de gheata pe masini)

                  cel mai bine la infrastructura drumurilor mi se pare ca sta sb-u pana acum. macar atat sa fi ramas de pe urma fostului primar insa se simte plecarea lui (drumurile nu mai sunt dezapezite ca in trecut, intr-un fel e bine ca nu mai ies drumarii asa des la dezapezit ca nu mai arunca cu sare si nisip-> uzura mai mica pt asfalt
                  Last edited by cristi....; 16 February 2015, 22:07.

                  Comment


                  • Pana pe 10-15 aprilie nu ma obosesc sa pun gumele de vara, dimineata si seara e destul de rece in perioada aia, in martie chiar mai si ninge.

                    Comment


                    • vin tare din urma cei din campina, foarte placut impresionat cum intr-un timp relativ scurt au reusit sa asfalteze o portiune insemnata de la intrare de pe dn1 pana aproape de centru. asta iarna au fost inchise cateva stradute, am vazut ca le-au reasfaltat si pe alea. daca reusesc sa mai asfalteze si portiunea ramasa de la reabilitarea dinspre dn1 pana in centru e giugiuc orasu, sta mai bine ca sb-u )

                      oricum, iarna asta ne-a lovit tare, pe noi cei din int arcului carpatic: -30 de grade!! niciodata n-a fost asa frig, de cand ma aflu eu aici, din 2001

                      scuze de offtopic ca iar primesc avertisment!
                      Last edited by cristi....; 16 February 2015, 22:14.

                      Comment


                      • @mr.K,
                        La Iasi e rece si vara.

                        Acu' vreo 2 ani, pe la un inceput de septembrie, cand umblam inca-n bermude-n Bucale, la Iasi, la prima ora, dimineata, la 7 era un soi de chiciura pe masina (nu era condens). La aceasi ora, la bucale era doau un pic chilly.
                        Brrrr...


                        @e.t.,
                        pana nu trece iarna, respectiv temp. negative, precipitatii etc, tot ce se face in materie de asfaltari e superficial si de scurta durata.
                        Last edited by Kojak; 16 February 2015, 22:16.

                        Comment


                        • imp e sa nu stai cu crateru 4 luni sa-ti faci varza articulatia-suspensia. pana la reabilitarea generala de primavara se foloseste mixtura asfaltica la rece care merge pusa si la cateva grade si care rezista cateva luni. mi se pare inuman sa stai cu gropi asa mari cum au fost in fagaras si sa nu faci nimic pe motiv ca e rece afara

                          ce crezi ca am facut eu acu 1 luna cand am avut drum prin fagaras?! am dat peste un clip postat cu 3 zile in urma si am stat sa memorez toate gropile si ce solutie pot adopta ca sa le ocolesc pe toate!! metoda a functionat la dus iar la intors m-am invartit pe niste stradute, pe o centura ocolitoare cica care m-a scos la iesire din fagaras, macar pe drumu ala nu am dat de gropi )
                          adica pe stradute de la sensul giratoriu de la inceputul clipului

                          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                          Last edited by cristi....; 16 February 2015, 22:25.

                          Comment


                          • rezista o laie cateva luni, la primele cicluri zdravene de inghet-dezghet si precipitatii se duce dracu...sau procesu' de deteriorare continua pe langa plomba pusa.
                            ce dracu mah, nu-mi povesti mie de-astea.

                            Comment


                            • salutare...as vrea sa imi cumpar 4 anvelope Hankook Optimo K415 185/65/15 88H..ideea ca au indicele de viteza mai mare..fata de anvelopele obisnuite de logan care au 88T..are vreo importanta?..e posibil sa am probleme la ITP sau la un control ?

                              Comment


                              • ce probleme ?! ca nu explodeaza nici la viteze mai mari ?! ideea e ca sunt mai scumpe, in rest nicio problema.
                                si ai fost vreodata la itp si ala s-a holbat la indicele de viteza ?!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google