Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post
    m-ati omorat cu marketingul. ;) daca alea obtin omologare pentru iarna, o obti si in "doiciland" si in intreg ue-ul. nu cred ca la noi e mai nasol decat la nemti, la cehi sau la polonezi.
    Nici la Arad nu ninge serios, comparativ cu Suceava.

    Eu il am pe fratemiu care vine Danemarca-Romania de sarbatori de cativa ani si-mi zice ca daca nu ar fi zapada la noi, ar putea veni cu gume de vara.
    Cel putin in Danemarca, zice ca schimba degeaba cu gumele de iarna.

    Comment


    • Danemarca e recunoscuta cu o clima in g-ral blanda, veri racoroase si ierni ploioase slabe in precipitatii solide. Seamana cu clima din UK.
      nfluenta Atlanticului prin Marea Nordului, isi spune cuvantu'.
      Noi avem ierni zdravene comparativ cu ei.
      Last edited by Kojak; 2 March 2015, 19:18.

      Comment


      • Da, dar din Danemarca pana in Romania strabati si alte tari.
        Zapada este in vestul Europei de obicei in zona de munte, in rest, ocazional, le asterne juma' de metru de zapada ca sa-i dea peste cap.

        Sa vedem ce pret vor avea gumele alea minune de la Michelin.

        Comment


        • Corect, cand le-o da, le-o da zdravan.

          Comment


          • pai, e de asteptat, avand in vedere ca in loc de doua seturi de anvelope iei doar unul si scapi de depozitari, schimbari, jante aditionale...

            Comment


            • Iti dai seama ce galagie vor face alea pe timp de vara? Eu cu allseason-ul nu m-am impacat niciodata. Mai ca preferam gume de vara 12 luni pe an, daca nu erau ilegale, decat all season.
              Cu alea de vara, macar eram 8 luni pe an linistit, cu astea allseason nici de liniste nu te mai poti bucura.

              Spune lumea ca Vredestein Quatrac 5 ar fi cele mai bune dintre all season.
              Last edited by mr.K; 2 March 2015, 20:02.

              Comment


              • Originally posted by cristi.... View Post
                michelin ne-a scapat de grija anvelopelor iarna/vara

                a facut o anvelopa de vara care are omologare si de iarna si nu este all season !

                http://www.automarket.ro/stiri/inova...tru-60887.html
                Asta da stire despre anvelope; un eveniment ce se anunta interesant.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • "Noua gamă de anvelope CrossClimate va intra în oferta Michelin alături de actualele anvelope de vară şi de iarnă. Michelin recomandă în continuare utilizarea de anvelope de iarnă dacă condiţiile de utilizare cer acest lucru. În ceea ce priveşte preţul, oficialii Michelin au spus că acesta se va situa între preţul unei anvelope de vară Michelin şi una de iarnă. Începând cu 1 mai 2015 vor fi disponibile anvelope CrossClimate pe 15,16 şi 17 inch cu indice de viteză de la T la W. "
                  @Michelin a dezvoltat noul tip de anvelopă de-a lungul a trei ani, 150 de cercetători contribuind la testarea şi dezvoltarea acestui tip de cauciuc. Pentru a ajunge la rezultatul final au combinat trei tehnologii: un compus inovator al benzii de rulare, o combinaţie între profilul în V şi noile lamele 3D interblocante şi noul profil în V ce optimizează aderenţa pe zăpadă. Pe lângă aceste inovaţii, Michelin a adăugat şi tehnologia EverGrip din zona umerilor ce oferă un plus de aderenţă pe zăpadă, dar şi precizie pe suprafeţe uscate.
                  Last edited by vitriol; 2 March 2015, 20:17.

                  Comment


                  • Si ca performante pe timp de iarna, unde se vor situa? Tot intre una de vara si una de iarna. Numa' sa nu fie prea aproape de aia de vara.

                    Michelin recomandă în continuare utilizarea de anvelope de iarnă dacă condiţiile de utilizare cer acest lucru.
                    Deci iti cumperi CrossClimate noi dar pastrezi si Alpin4, daca e nevoie, le montezi.
                    Nu vad unde e smecheria fata de gume vara si gume iarna separate. Ca astea CrossClimate au fulg si nea?
                    Pana si Michelin ma trimite la gume de iarna.

                    Golful ala apare in poza, testat pe ploaie, pe zapada de ce nu apar poze?

                    Michelin a anunţat astăzi lansarea unui nou tip de anvelopă. Aceasta poartă denumirea CrossClimate şi este prima anvelopă de vară ce este omologată şi pentru utilizare în timpul iernii.
                    Last edited by mr.K; 2 March 2015, 20:22.

                    Comment


                    • Stai sa vedem ce o sa zica nemtii de la ADAC (se vor fabrica in 2 fabrici Germania, 2 fabrici Spania si 1 Italia) la testare si ce etichetare o sa aiba...

                      Comment


                      • la franare va fi A

                        "MICHELIN CrossClimate este o anvelopa cu adevarat inovatoare intrucat se poate adapta unor conditii meteo variate. Cu alte cuvinte, este singura anvelopa care combina avantajele anvelopelor de vara cu cele ale anvelopelor de iarna, fara sa aiba parte de minusurile pneurilor mixte, asa cum le stiam noi pana acum. Adica franeaza pe distante scurte pe suprafete uscate, se incadreaza in clasa A de performanta la franarea pe suprafete umede si este omologata pentru utilizare in timpul iernii, lucru confirmat de marcajul 3PMSF (3 varfuri muntoase/fulg de nea) de pe flanc, care indica posibilitatea utilizarii in timpul iernii, inclusiv in tarile in care echiparea cu anvelope de iarna este obligatorie in timpul anotimpului rece, asa cum este si Romania. Noua anvelopa MICHELIN CrossClimate adauga acestei performante, si celelalte caracteristici de marca ale anvelopelor MICHELIN: longevitate, economie de carburant si confort. Aceasta anvelopa va fi disponibila in plus fata de catalogul Michelin deja existent, care include game de anvelope de vara si de iarna. Anvelopele de iarna raman importante in anumite piete si in anumite conditii.

                        Performantele noii anvelope MICHELIN CrossClimate rezulta din combinarea a trei tehnologii: 1. Un compus inovator al benzii de rulare: În primul rând, banda de rulare este extrem de îngusta, crescând astfel capacitatea compusului de a adera la suprafata de rulare, indiferent de tipul acesteia (uscata, umeda, acoperita cu zapada). În al doilea rând, noul strat intern de cauciuc optimizeaza eficienta energetica a anvelopei, reducând generarea de caldura. Inginerii Michelin au redus acumularea de caldura prin utilizarea de siliciu de ultima generatie, pe care l-au introdus în amestecul de cauciuc, reusind astfel sa îmbunatateasca economia de carburant a anvelopei MICHELIN CrossClimate. 2. O combinatie inovatoare între profilul unic în V si noile lamele 3D interblocante. Acest profil unic în V, cu unghi revolutionar, optimizeaza aderenta pe zapada: lateral, datorita unghiului zonei centrale a benzii de rulare si longitudinal, datorita unghiului mai larg din zona umerilor 3. Un profil în V care se combina cu noile lamele 3D auto-blocante: striate, cu o grosime variabila si geometrie complexa, aceste lamele produc pe zapada un efect de gheara, crescând în acest fel tractiunea. Ondulatiile verticale si laterale prevazute pe lamele asigura functia auto-blocanta a acestora. Altfel spus, lamelele adera unele la altele pentru o mai mare rigiditate a blocurilor de profil. Rezultatul îl constituie o stabilitate sporita a anvelopei, indiferent de fortele la care este supusa: forta longitudinala exercitata la frânare si accelerare si forta laterala exercitata în viraje. Prin urmare, precizia în deplasare si performantele generale pe carosabil uscat sunt îmbunatatite. Cu aceasta combinatie de tehnologii avansate, rigiditatea benzii de rulare este sporita, rezultatul fiind nu doar o manevrabilitate optimizata pe suprafete uscate, ci si o longevitate crescuta. Tehnologiile avansate utilizate, la care se adauga si tehnologia EverGripTM din zona umerilor, asigura performante excelente pe zapada, precizie pe suprafete uscate si longevitate optima. Combinatia inovatoare dintre blocurile de profil cu margini tesite si lamelele de înalta performanta asigura un contact optim cu suprafata de rulare, pentru îmbunatatirea performantelor în ceea ce priveste frânarea pe carosabil uscat. Prin acest design inovator, Michelin combina blocurile de profil cu margini tesite cu lamelele complexe, pentru frânare si tractiune excelente pe zapada.

                        Cum a luat nastere o anvelopa de vara ce poate fi utilizata si iarna? Pentru a concepe aceasta anvelopa inovatoare, Michelin a trebuit sa înteleaga comportamentul soferilor. Scopul Michelin este acela de a oferi anvelope potrivite pentru fiecare tip de aplicatie si pentru fiecare stil de condus. Atingerea acestui scop implica trei etape: 1. Întelegerea. Zilnic, soferii trebuie sa faca fata schimbarilor neprevazute ale vremii: ploaie, zapada si temperaturi reduse. Solutiile de care dispun în prezent nu îi multumesc pe deplin. Astfel, conform studiilor realizate de Michelin: 65% din soferii europeni utilizeaza anvelope de vara pe tot parcursul anului, punându-si astfel în pericol siguranta în timpul iernii, atunci când temperatura este scazuta si carosabilul este acoperit cu zapada si polei. Aceste cifre sunt înregistrate în proportie de 20% în Germania, unde echiparea cu anvelope de iarna este obligatorie în timpul anotimpului rece, si de 76% în Franta, unde nu exista reglementari în acest sens (Sursa - GFK - Study European consumers behaviors - 2014). 4 din 10 soferi europeni considera ca schimbarea anvelopelor în functie de anotimp reprezinta o constrângere, astfel încât recurg la schimbarea anvelopelor chiar în ultimul moment (Sursa - Ipsos - Purchasing Behaviors tires Winter 2014/2015). soferii care nu îsi permit sau nu sunt de acord cu aceasta cheltuiala refuza sa îsi echipeze masinile cu anvelope de iarna. 3% din soferii din Germania si 7% din soferii din Franta utilizeaza anvelopele de iarna pe tot parcursul anului, compromitând astfel frânarea pe suprafete uscate, în mod special la temperaturi ridicate, crescând totodata consumul de carburant. 2. Inovarea. Inovarea permite Michelin sa obtina un echilibru perfect între tehnologia avansata si tipul de utilizare. Anual, Michelin investeste peste 640 milioane de euro în cercetare si dezvoltare, realizeaza 75.000 de teste printre utilizatorii din întreaga lume, si efectueaza sondaje printre aproximativ 11.000 de cumparatori de anvelope. 3. Produsul final. Noua anvelopa MICHELIN CrossClimate satisface nevoia constanta de siguranta si mobilitate. Odata cu lansarea sa din luna mai 2015, anvelopa MICHELIN CrossClimate va fi disponibila în 23 de dimensiuni diferite, de la 15 la 17 inches, ceea ce înseamna o acoperire de 70% a pietei europene. Mai multe dimensiuni vor fi disponibile din 2016. Noua anvelopa MICHELIN CrossClimate ofera siguranta si asigura economie de carburant. soferii pot conduce tot timpul anului, indiferent de conditiile meteo, cu un singur tip de anvelope: MICHELIN CrossClimate.

                        Culisele crearii anvelopei MICHELIN CrossClimate în 6 cifre 7 - Numarul tarilor în care anvelopa a fost testata: Germania, Canada, Finlanda, Franta, Polonia, Spania si Suedia. 36 - Numarul de luni necesar pentru crearea anvelopei, de la o simpla coala alba de hârtie la comunicatul de presa privind lansarea anvelopei, din 2 martie 2015. Au fost necesari 3 ani pentru dezvoltare când, în mod normal, sunt necesari 4 ani si 8 luni. Timpul de dezvoltare a noii anvelope MICHELIN CrossClimate a fost de 1,5 mai rapid decât în cazul celorlalte anvelope pentru turisme. 70 - Intervalul de temperatura, exprimat în grade Celsius, în care au fost efectuate testele. Testele au fost realizate la temperaturi cuprinse între -30°C si + 40°C. 150 - Numarul inginerilor si al specialistilor implicati în proiectarea, testarea, industrializarea si constructia anvelopei MICHELIN CrossClimate. Peste 1000 - Numarul testelor de laborator efectuate pe materiale, banda de rulare si carcasa. 5.000.000 - Numarul kilometrilor parcursi în timpul testelor dinamice, de uzura si de rezistenta. Acesta reprezinta echivalentul ocolului Pamântului de 125 de ori, pe la Ecuator."
                        Last edited by cristi....; 2 March 2015, 20:57.

                        Comment


                        • fa si tu un rezumat cu liniuta de la capat

                          Comment


                          • @mr.K
                            smecheria e ca nu te-ar mai costa minim 2000 de lei doua seturi de anvelope care se distrug chiar daca nu mergi cu ele.

                            Comment


                            • oricum o guma d-aia pe 15, ptr. logan stock, o sa se invarta in jur de 300-350lei, ca mai toate modelele noi premium care sparg piata.
                              daca o iei dupa 1-2ani de cand a aparut pe piata, probabil pretul va fi in jur de 250lei.

                              Comment


                              • pe vremea cand aveam 24 de ani, mergeau daciile berlina (cred ca aveau abs, esp.. etc ) numai cu anvelope de vara si nu mai erau probleme. si atunci erau ierni. nu, vrajelile astea de acum.
                                Last edited by B997NDL; 2 March 2015, 21:14.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google