Anvelope Resapate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • guma resapate

    Intrucat nu mi-am pus la momentul potrivit gume de iarna, acuma nu se prea mai gasesc. Doar gume resapate ....Pneus la 150 RON/buc si niste gume din Spania (am uitat cum se cheama) la 180 RON/buc. Ce parere aveti despre Pneus-urile astea? Nu par cam ieftine fata de celelalte spaniole, ca sa fie si bune? Prin ce tara sau pe ce vapor ar fi confectionate? Oricum trebe sa pun ceva in locul celor de vara, iar noi nu se gasesc si nici all-season sau SH. Multumesc de raspuns!

    Comment


    • am eu resapate de iarna... in mare sunt multumit de ele ( a doua iarna ) doar ca directia este mai grea,in rest nici o problema cu ele.
      Nobody is perfect. I am nobody.

      Comment


      • resapatele sunt facute la rece.
        eu lucrez la un centru de anvelope din brasov si vand anvelope reconstruite (facute la cald) si vreau sa va zic ca sunt extraordinare si tocmai din acest motiv ti se da 2 ani garantie. se fac prin acelasi procedeu ca si cele noi si la pret e diferenta crunta. de exemplu 185/65/15 pret 190 ron bucata si e promo 3+1 gratis si montaj inclus. mai ieftin de atat nu exista

        Comment


        • Asta crezi tu. Ce marca?

          Punem pariu ca gasesc cel putin 5 marci de anvelope, pe dimensiunea data de tine, sub 190 lei/buc. noi?
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • Originally posted by Niki B View Post
            Asta crezi tu. Ce marca?

            Punem pariu ca gasesc cel putin 5 marci de anvelope, pe dimensiunea data de tine, sub 190 lei/buc. noi?
            deci cand va vad pe toti "expertii in anvelope" imi vine sa-mi dau foc la basca.
            3+1 gratis montaj gratuit sunt niste termeni care implica costuri amice. dar daca tu gasesti stiu eu eu ce anvelope mai ieftine bafta ta.
            cat despre astea sunt facute in franta si au 2 ani garantie.
            posibil ca daca vrei gasesti chinezarii de 2 lei mai ieftin de 190 dar sigur nu sunt 4 la pret de 3. expertule

            Comment


            • Nu te agita prea tare ca'ti creste tensiunea!

              Si daca's facute in Franta, ce? Sau o reprezenta Franta vreo referinta in domeniu si eu nu stiu?

              Prefer sa cumpar Debica, BF Goodrich, Kormoran, Motrio, Tigar sau America, NOI, cu garantie, de la un magazin serios, decat sa dau ~200 de lei pe o guma reconstruita.


              LE: imi zici ce marca de anvelope comercializezi?
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • 1) eu zic ca franta in domeniul anvelopelor sunt destul de buni (michelin , kleber etc).
                2) si cele reconstruite au 2 ani garantie
                3) reprezint un centru de anvelope cu peste 15 000 de anvelope in stoc deci cred ca sunt destul de "serios"
                4) vand si anvelope noi nu numai dinastea (marca scop) dar mi se pare o greseala sa dau o groaza de bani in plus pentru marketing-ul produsului (reclama , bannere etc)
                5) la iarna te invit la brasov : Tu cu cele mai tari anvelope iar eu cu reconstruite si o sa vezi ce poate sa faca astea reconstruite
                6) anvelopele noi nu mai sunt produse cum erau odata, mai nou scapa si ceva platic in compozitia benzii de rulare pe cand cele reconstruite sunt facute ca la carte.

                Nu as sustine atat de mult chestia asta daca nu as fi probat-o si ma oftica sa vad ca romanul e reticent atunci cand vii cu o varianta mai ieftina si fiabila.

                Comment


                • am avut gume de iarna resapate , nu mi-as mai pune in viata mea asa ceva .
                  Sunt praf , sunt grele de mori , ca sa nu mai vorbesc ca nici dimensiunile inscrise nu cred ca le respectau .Aderenta de cacao , masina abia mergea . Aveam un vmax de 160 la ora .Mai degraba luati 4 gume bune sh la un sfert de pret decat porcarii resapate ,ca si asa la drumurile noastre un cauciuc de 50-60 lei e bun de dat prin gropi cu el .
                  Last edited by Cristi_Xp; 26 April 2011, 16:03.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • @click_bv: detaliaza, te rog, procedeul ala de resapare la rece. zici ca lucrezi la un depozit, eu am lucrat la conti la fabrica, dar nu ne-a invatat nimeni cum sa resapezi la rece. chiar sunt curios, cum se schimba inscriptionarea laterala si profilul? ma bate de mult o idee, poate cu ocazia asta mi se lumineaza treburile.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • este si un documentar pe youtube despre asa ceva.
                      ideea este ca la turisme reesaparea "la rece" se face prin raderea benzii de rulare si lipirea alteia in loc. practic este ca si cum banda de rulare este un mare petec pus in loc de banda veche.
                      reesaparea la cald presupune cu totul altceva pt ca in loc de banda veche se pune un strat de cauciuc la cald dupa care se taie profilul cu o matrita.
                      mai nou insa se toarna acel strat de cauciuc din talon in talon tocmai pentru a evita desprinderea benzii de rulare => anvelope reconstruite (adik ceea ce vand eu in momentul de fata).
                      mai sunt niste aspecte de care trebuie sa ai grija. reconstruirea anvelopei presupune un dozaj controlat de cauciuc brut => toate anvelopele vor avea aceeasi greutate + mai ai nevoie de un sherograf adik o maşină de inspecţie cu raze laser, ce realizează o radiografie a structurii interne şi identifică cu precizie zonele în care structura anvelopei este afectată.
                      Last edited by Seba; 10 June 2011, 23:13.

                      Comment


                      • click_bv mi se pare ca lauzi cam mult anvelopele resapate, pana la urma ideea de anvelopa resapata a fost introdusa pentru a scadea pretul cauciucului "nou", nu pentru a fi mai bune decat cele noi nepurtate niciodata.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Cum iti dai seama daca anvelopele sunt resapate ? De ex ieri am luat 2 anvelope Pirelli P6 sh 110 ron cu tot cu montat.Ca an de fabricatie sunt 2006.Atasez o poza poate stie sa recunoasca cineva daca ar fi resapata.
                          Attached Files

                          Comment


                          • @click_bv: tu ai idee cum se fabrica o anvelopa noua? pt ca din procedeele descrise de tine, tu cam amesteci treburile. cel putin asa mi se pare. trebuie sa fii idiot din punct de vedere tehnic si economic sa vulcanizezi o guma si apoi sa-i frezezi profil... ca lipesti la rece un profil gata facut, iar e o chestie dubasa, pt ca la imbinare, daca nu razi bine anvelopa purtatoare, nu se imbina calumea, plus ca nu tine, de aia vezi cai de rularte de gume de camion prin toate santurile, de bune ce sunt. la ultima explicatie, aia despre care spi ca vinzi gume facute cu acel procedeu, e ceea ce stiu si eu ca se numeste resapare (si e la cald, da, ca doar se unge cu guma crudea si apoi se vulcanizeaza, doh...) restul sunt carpeli.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by CMD View Post
                              Cum iti dai seama daca anvelopele sunt resapate ? De ex ieri am luat 2 anvelope Pirelli P6
                              nu e resapata , prin resapare i se modifica si numele producatorului

                              toti compara resapatele de pe turisme cu resapatele de pe camioane, la camioane nimeni nu respecta norma de greutate, spaima camionagiilor este cintarul , nimica nu ii sperie mai mult
                              personal am vazut bascula de 42 tone incarcata cu 58 tone si va mira de ce le sar cauciucele
                              PS
                              realizati ca 80%dintre microbuze si autobuzele particulare au cauciucuri resapate
                              baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                              Comment


                              • strica planetarele...cica....nu am cumparat niciodata pt logan dar pe dacia care am dat-o am cumparat 2 de iarna PNEUS si m-au tinut 2 ierni....cele noi doar una la km care ii faceam....
                                MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                                Logan din Bicaz (Neamt)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google