Arcuri Sport Pt Logan Ta-Technix Facute In Germania Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am intrat pe site-ul lor TA-Technix si pentru Dacia Logan nu au absolut nimic. Din cate am vazut pe net Vogtland face suspensii reglabile pentru Logan la 1500 ron dar nu stiu ce experienta are firma aceasta pentru astfel de suspensii.
    Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

    Comment


    • #17
      If it ain't broke, don't fix it!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Christnacht View Post
        Am intrat pe site-ul lor TA-Technix si pentru Dacia Logan nu au absolut nimic. Din cate am vazut pe net Vogtland face suspensii reglabile pentru Logan la 1500 ron dar nu stiu ce experienta are firma aceasta pentru astfel de suspensii.

        Am eu de vreo 3 ani Vogtland si sunt foarte bune
        ABS+ 1.6

        Comment


        • #19
          eu am arcuri de la ta-teckinx si sunt foarte multumit de ele, iar ultimele doua seturi de arcuri din romania le-am luat eu si cu nairod .
          sigpic

          Comment


          • #20
            florinc_99: poti urca si niste poze cu masina?
            Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

            Comment


            • #21
              am mers ieri cu reglabila ta-tech-sule-maturi de 200 de euro cand e noua. asa si merge, de 200 de euro reglabila, cand un set de arcuri fixe si telescoape, cele mai ordinare, daca le cumparati ajungeti la pret mai mare. luati-va ieftinituri si mirati-va ca nu sta masina. ideea e ca reglabila aia ta-tu-ti-ta-tu-ti-tu e mai "broasca" decat doar arcuri weitek pe niste telescoape uzate. nici nu se compara. faptul ca fost pusa pe golf gti sau pe c4 n-o face suspensie bune, ci doar ieftina. si dupa cum ziceam, de banii aia si presteaza...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                adica weitec sunt bune sa intelegem?

                Comment


                • #23
                  o reglabila la 1500ron e un fel de duda deplastic cu manere de hartie. mai toate firmele care au tangenta cu motorsportul, cer de la 700 de euro in sus pe o reglabila, astia vand arcurile cu telescoape cu tot, ajustabile, cu 350 de euro, de unde daca scazi tva, profit, etc, vezi cam ce calitate au. am concurat cu un golf3 gti 150cp pe circuit la arad cu tatech-urile alea si cu loganul doar cu arcuri weitec si telescoape stock, uzate, am batut timpul golfului cu 3 secunde. pe drept nici nu se punea problema sa comparam masinile, gti-ul cat pe ce sa vada tr4, loganul nu apuca sa inceapa bine tr3. diferenta a fost doar pe viraje, une golful sarea ca broasca si loganul, cu gumele uzate ca slick-urile, lua cu 10-15km/h in plus virajele. personal, n-as mai umbla cu anonimi de-astia pe masina nici gratis. poate nu erau bine reglate, poate nu cunosc destul golful respectiv, poate mama dracu'...cert e ca lista cu timpii a declarat loganul cu 3 secunde mai rapid decat gti-ul si nu s-a gresit la timpi, s-au luat la fotocelula sick si cronometre citizen/tag heuer omologate fia. eu zic ca suspensia a facut diferenta. ca si comparatie, mareom, cu un megane dci de 85 de cai, suspensie stock, a scos timpul golfului. deci, clar ca vaca...
                  nu zic ca weitec e vreo referinta, pur si simplu mie mi s-au parut mai bune decat o reglabila dubioasa. am mers in trecut cu kw reglabil, care a fost 900 de euro, vreau sa-ti spun ca loganul statea ca tramvaiul, pe circuit. cu slick/semislick si-un motor de Doamne-ajuta cred ca-i dadeam 10 secunde la gti-ul ala si sa nu crezi ca la kw a stat cineva sa citeasca manual, sa ceara date de la fabricant. am pus suspensia la ochi, uite cam asa de joasa, cam asa de tare. a mers "brici" din prima.
                  era sa uit, un uct slab la weitec, ori al telescoapele mele" dupa 25000km, ma lasa suspensia. arcurile sunt ok in cotinuare, dar masina hopaie pe denivelari, lucru care pana in toamna nu-l facea. daca nu ma insel, sorin a avut hr, apoi kw, apoi hr, apoi stock si inca n-a schimbat telescoapele, dar drept e ca nici nu da in gropi fara mila, cum dau eu. probabil cursa arcurilor combinata cu taria lor, duce la moartea telescoapelor. zic si eu, nu stiu sigur, dar astia cu hr nu au avut problema asta. pe ei insa ii dor plombele cand trec peste propria umbra
                  Last edited by Seba; 26 March 2012, 23:32.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    nu esti singurul care spune de "bine" despre ta-technix.
                    cred ca mai mult sunt facute pentru a cobora masina , decat pentru performanta.

                    cand a aparut zvonul ca merg cele de la clio si pe logan , eram si eu interesat , bine am facut ca am renuntat, am mers pe mana bilstein-urilor care sunt dedicate pentru logan.

                    Comment


                    • #25
                      ta-technix este o suspensie buna dar nu face fata celor dedicate pentru curse este doar pentru low. am vazut un logan de curse (fata lui titi aur) avea kw pe ea si era mult mai dura suspensia. atata dai atat primesti

                      Comment


                      • #26
                        kw poate sa fie un pic coborat si totusi suficient de confortabil. lucreaza altfel telescoapele la socuri mici fata de incarcari mari, dar liniare, de aia sunt mai confortabile pe drum, dar isi fac bine treaba si pe circuit. nu stiu ce intelegi prin "mult mai dura", mie nu mis -a aprut, al cum era reglata a lui sorin, ca ar fi mai dura decat weitek-ul meu. in schimb, sta mai bine kw-ul, incomparabil. sorintelehoi are fostul kw de la virtualman pe loganul de raliu. va poate spune el cum merge suspensia aia si daca se merita ta-technix sau doar arcuri de la hr, eibach sau weitec.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          atunci cred ca e clar tatech asta e doar sa arate bine pe la saloane.

                          Comment


                          • #28
                            asa cred si eu, dar nu e de exclus ca nu stim s-o reglam. dar mai degraba prima, in proportie de 90%
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              dar weitek, la utilizare normala de zi cu zi pe strada cum e? cu amortizoare stock evident

                              Comment


                              • #30
                                e ok, insa din cauza gropilor si a multor bumpere de limitat viteza, se cam duc telescoapele. la mine incep deja sa dea semne de oboseala, dupa 35000km. altii, cu hr, nu s-au vaitat, sau n-au bagat de seama. arcurile inca sunt ok, telescoapele sunt cu fente
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google