Aripa Dreapta Lovita

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aripa Dreapta Lovita

    Salut tuturor,
    Am "reusit " , din pacate, sa iau parte la o tamponare, si as avea nevoie de ajutor.
    In primul rand, dupa ce ve-ti vedea si pozele, as vrea sa va intreb, ce ar fi mai bine de facut in cazul meu la acea aripa avariata. Am vorbit cu cineva si mi-a spus ca e mai convenabil, si mai bine sa o schimb cu totul. Farul a sarit din locasul lui, iar clemele care il tin sunt rupte, cum ar fi mai bine de facut, sa il schimb cu totul, sau acele cleme merg refacute?
    Si as dori sa imi spuneti ce serviceuri recomandati.
    Va multumesc.

  • #2
    Pozele sunt astea...
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Daca o indrepti,nu v-a fi ca una noua. Clemele farului am inteles ca se refac. Cauta pe 4 ciuning ca gasesti acolo cativa care fac treaba asta.

      Sent from my ZP1000 using Tapatalk
      My Ride ! B - 29 - TmT

      Comment


      • #4
        ia o aripa noua si vopsesteo ...obesrv ca e un laureat din 2010 ....nu te chinui cu indreptatul ca linia nu o sa iti iasa ...doar sa faci asa o mica carpeala pana strangi banii de reparatie ..iar cleme de far posibil sa gasesti la dezmembrari ...chiar si o aripa

        Comment


        • #5
          Daca vrei sa faci o lucrare de viitor si vrei sa iesi mai ieftin, cauta la dezmembrari aripa si far de origine cu toate clemele intregi. Daca ai noroc, gasesti aripa direct la culoare. Daca nu , o dai la vopsit.
          Aripa aia poate fi indreptata, chituita si vopsita, dar manopera pentru indreptare si chituire o sa fie mai mare decat pretul unei aripi din dezmembrari. Clemele de la far, pot fi lipite sau facute niste prinderi mai mult sau mai putin romanesti, dar marginea aia crapata si bucata lipsa, tot asa vor ramane.
          In afara de reparatii, nu uita sa schimbi cauciucurile, pentru ca din ce se vede in poze, mai au putin si lucesc...fara suparare. Daca vrei gume bune si relativ ieftine, orienteaza-te catre Sava Eskimo S3+. Astea sunt cauciucurile pe care le folosesc de cativa ani pe timp de iarna si au cam cel mai bun raport pret-calitate (pentru banutii mei).
          Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

          Comment


          • #6
            laureat-ul nu are proiectoare?
            cauta aripa la culoare, far din dezmembrari intreg sau chiar nou, dai bara jos si verifici prinderi ca vad si la grila o problema si daca e ok mai merge asa, te inarmezi cu 2 surubelnite, 2 torx-uri de 20-25(nu stiu exact), o tubulara de 10, o fixa de 10 (daca mai lipseste ceva mai completezi ) si le schimbi frumos singur ca nu e mare lucru. daca o duci la service nu vad de ce mai intrebi

            Comment


            • #7
              Aripa la inlocuit, far la inlocuit , bara fara la vopsit si pozitionat pe masina , capac roata la inlocuit. Asta ai de facut. Daca n-ai bani suficienti renunti la capac si la vopsit spoilerul.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                Loganul e varinata ambiance. Cauciucurile sunt cormoran(panarame), dar asa au venit pe masina, si pozele sunt facute exact cand voiam sa le schimb cu cele de iarna. Tamponarea a fost facuta pe asfalt uscat, si nu are legatura cu cauciucurile.
                Multumesc pentru ajutor.

                Comment


                • #9
                  Salut,

                  Imi cer scuze ca postez aici, dar nu am vrut sa mai deschid alt topic.
                  Zlele astea am avut masina parcata pe marginea unei stradute, iar azi cand m-am dus la ea sa plec, am observat ce se vede in pozele de mai jos.

                  Vin cu rugamintea sa ma ajutati cu cateva sfaturi, despre cum sa o fac fara ca sa vopsesc intreaga aripa.
                  Orice parere e binevenita.

                  Multumesc,
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Tinand cont ca in spate nu exista aripa demontabila precum in fata, ramane doar indreptarea, mai ales ca nu e o stricaciune mare. Problema este ca toata partea laterala-spate o sa fie revopsita...
                    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                    Comment


                    • #11
                      Daca schimbi aripa este nevoie de sudura asa ca mai bine ai indretao,dar ai grija la rugina pe viitor.

                      P.s Tu esti mai "norocos" ca mine,doar ca eu sunt pe partea de mecanica in special cu "norocul",iar tu pe estetica
                      Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

                      Comment


                      • #12
                        Nu te lua dupa ce spun unii, nu va schimba nimeni intregul element (aripa) pentru lovitura aia. Ori o astupa cu chit, ori..pune un aparat de sudura in pucte si trage de tabla, dar odata pusa chestia aia cand face arcul electric topeste pe partea din interior grundul...ce are pe acolo si rugineste pe interior. Am descoperit eu la masina mea asa..numai puncte cu rugina pe interiorul usii. Am rezolvat-o cu slefuire si doua maini de grund industrial

                        Reply la postul #9
                        Attached Files
                        Last edited by andrei_mircea; 28 December 2014, 03:01.
                        My turbo lag, give your MPI, a chance

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google