Armatura Scaun..defect De Fabricatie Sau Sofer Prea Greu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Statistic vorbind scaunele cu reglaj pe inaltime au joc mult mai mare atat in spatar cat si din podea decat cele de ambiance-preferance , problema cu armatura de sezut este ca pe pozitia de jos a scaunului tot mecanismul se sprijina intr-un singur bolt care cu timpul se toceste si scaunul capata joc, ridicat pe treapta de sus jocul dispare. Asamblarea spatar - sezut se face prin 3 prezoane cu piulita care uneori se mai slabesc deci se pot restrange , iar pentru cei perfectionisiti boltul se poate incarca cu ceva sudura dar e mult de lucru caci trebuie dat scaunul jos si demontata imbracamintea .
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #17
      auzi, dar bucsat nu merge, trebuie musai incarcat cu sudura?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        auzi da neste poxe nu puneti... ca sa pricep si eu ce pot strange si ce pot bucsa sau suda la nevoie..

        sigpic

        Comment


        • #19
          sony scaunu tau e armat ) si eu am schimbat de 2 ori intrun an si ceva armatura.. pe garantie
          sigpic

          Comment


          • #20
            eu sper sa nu fie probleme cu scaunele, ca le dau foc la soprul ala de-i zice reprezentanta in caz ca or sa comenteze ciupaciupsii ca din cauza ca mi-am dat scaunul jos si l-am "belit" de tapiserie cand am pus incalzirea se rupe spatarul...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              in pozele "FLANSA SEZUT" si "FLANSA SPATAR" se observa cele 3 prezoane cu 3 bolturi de centrare care intra in cele 6 gauri , cele 3 piulite care vin pe prezoane fac asamblarea armatura sezut- armatura spatar, se mai slabesc si ele, in pozele "pozitia de sus" , "pozitia de jos" se poate vedea un semicerc cu un dinte central care realizeaza cele doua pozitii ale scaunului sus-jos, dintele se taseaza in timp si scaunul prezinta joc fata de podea.
              Attached Files
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • #22
                foarte multumim eugen pentru pozele explicite.


                seba nu ti-au anulat garantia pana acum? norocosule

                sigpic

                Comment


                • #23
                  atat la trebuie, sa comenteze de garantie. poate-mi scapa piciorul de pe ambreiaj in vreo 3-4 elevatoare din grajd...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Şi eu am schimbat în garanţie de 2 ori armătura din scaunul şoferului, din cauza aceluiaşi joc mare al întregului scaun, nu doar al spătarului. Evident că toată structura e prost proiectată pentru că din nou, aşa cum mă şi aşteptam de fapt, jocul a reapărut. Nu mai este în garanţie maşina dar nici să mă duc să o schimb iar nu văd ce rost ar avea câtă vreme nu se rezolvă nimic aşa. Întrebarea e dacă cineva care a avut această problemă a reuşit s-o remedieze definitiv şi dacă da, în ce mod ?
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Salut baeti am si eu aceeasi problema ,dar am crezut cai din cauza greutatii pe care o am172kg

                      Comment


                      • #26
                        si eu care credeam ca ale mele 90 kile sunt de vina.la mine scaunul se lasa pe spate ca la seba si tot trebuie sa corectez pozitia spatarului.a inceput sa aibe un joc de dute vino si mai si scartaie cand trec peste denivelari.daca as gasi ceva mai bune de la alta marca dar sa se potriveasca fara prea multe modificari le-as schimba urgent ca astea din fabrica is numa bune de .....
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • #27
                          is bune mai si asa, uitati de scaunele sudate de la daciile vechi ... , is solicitate si ele destul de mult la fel si fel de bataieli, la franari bruste si plecari in tromba. Am remarcat ca se cam plange poporul de cele cu reglaj lombar si pe inaltime decat la celelalte . In plus de asta poate is proiectate pentru o anumita medie de greutate si de aici sa apara problemele pentru soferii cu greutate sau pentru cei care practica sporturi in masina.
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #28
                            Hai sa resuscitam dracia... Ce credeti? Scaunul iar face ca un balansoar de IKEA.
                            55000km, se circula doar o data pe saptamana cu ea.. Pai sa nu-i dai foc?
                            Fat and Curious

                            Comment


                            • #29
                              Și eu am schimbat armatura de doua ori pe garanție și tot ziceam ca stau în balansoar, într-un final mi-au schimbat și glisierele( sinele)tot pe garanție iar acum pot spune ca am scaun, după trei luni de la operațiune , nu mai balansează.

                              Comment


                              • #30
                                fotoliu de la dezmembrari. stai altfel dupa ...
                                nu mai pui la socoteala ca ai reglaje pe inaltime, lombar , alta sustinere laterala , etc.
                                150 de lei iei 2 scaune + maxim 100 montajul.
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google