Autoreglarea jocului sabot-tambur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Autoreglarea jocului sabot-tambur

    Nu inteleg cum se regleaza automat, jocul sabot-tambur.Nu am vazut mecanismul in realitate,dar, din carti se intelege asa:
    -deplasarea sabotului spre tambur,actioneaza o parghie,care la randul ei roteste o rozeta.
    -rozeta lungeste o tija care reduce distanta sabot-tambur
    Corect.Numai ca,la revenirea sabotului,parghia ar trebui sa miste rozeta in sens invers,tija sa se scurteze si distanta sa ramana cea initiala.Nu?
    in cazul autoreglarii, mai e nevoie de reglarea cablului franei de mana?
    Last edited by gdinca58; 30 March 2017, 14:08.

  • #2
    rotita e cu clichet, dantura pe o parte, alunecare pe sens invers
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      sal

      cand schimbati sabotii pe spate tebuie sa slabiti frana de manasi pourma faceti treaba alfel mai nasol sa reglati cum trebuie sabotii ,logic practic merge si fara

      Comment


      • #4
        Originally posted by gdinca58 View Post
        Nu inteleg cum se regleaza automat, jocul sabot-tambur.Nu am vazut mecanismul in realitate,dar, din carti se intelege asa:
        -deplasarea sabotului spre tambur,actioneaza o parghie,care la randul ei roteste o rozeta.
        -rozeta lungeste o tija care reduce distanta sabot-tambur
        Corect.Numai ca,la revenirea sabotului,parghia ar trebui sa miste rozeta in sens invers,tija sa se scurteze si distanta sa ramana cea initiala.Nu?
        in cazul autoreglarii, mai e nevoie de reglarea cablului franei de mana?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


        • #5
          Originally posted by gdinca58 View Post
          Buna ziua
          In imaginile de mai jos se vede mecanismul de autoreglare a distantei sabot-tambur,la Logan.Un surub cu furca la un capat,
          o piulita crenelata si o tija care intra peste surub.Departarea piulitei de furca,printr-o miscare de rotatie a piulitei in
          sens antiorar,mareste lungimea ansamblului.Miscarea piulitei este facuta de o parghie care calca cu un cap pe portiunea
          crenelata a piulitei.Parghia se poate misca numai in sus,printr-o rotatie in jurul boltului de prindere pe sabot.
          La roata din dreapta,miscarea parghiei departeaza piulita de furca,marind lungimea ansamblului si apropiind sabotii de
          tambur.La roata din stanga insa,miscarea parghiei apropie piulita de furca,micsorand lungimea ansamblului si deci departand
          sabotii de tambur.Intrebari,poate are cineva rabdare sa explice unui nepriceput:
          -sa fie filetul invers la roata din stanga?
          -cine misca parghia(o mica rotatie in jurul boltului)
          -de ce nu se intampla apropierea sabotilor de tamburi,tot timpul(nu numai la uzarea ferodourilor).
          Multumesc mult
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 4 photos.

          Comment


          • #6
            Din acest motiv se folosesc discuri de frana pe spate, sa scape de aceste probleme care duc la cursa pedala lunga si la impresia de frana cu aer in sistem

            La discuri pe spate pedala e beton permanent

            Asta la masini care se respecta ca firma si pe clienti

            La logan 3 sunt promisiuni cel putin la modelele mai laureat / prestije

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google