Avertisment îngrozitor. Dacia ar putea pleca din România.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avem nevoie si de salarii sub control.
    Asa, de INFRASTRUCTURA zicea.
    Nu stiu de ce aveam eu impresia ca astia au venit aici pentru ca salariile sunt mai mici decat le au ultimii sclavi in Franta. Acum m-am lamurit, au venit ca sa ceara infrastructura.

    Ca Dacia sta in aia 30 de euro cheltuiti suplimentar cu transportul fiecarei masini.

    Comment


    • Si nu mai bine da 10 euro la angajati si 20 de euro sa ramana profit decat sa-i dea sub forma de carburant la stat?
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Voiam sa spun ca problema care ii va alunga pe astia din Romania nu va fi infrastructura si salariile.

        Comment


        • De ce nu folosesc caile ferate pentru transport? (in Germania am vazut un tren full de golf 7).

          Comment


          • Voiam sa spun ca problema care ii va alunga pe astia din Romania nu va fi infrastructura, CI salariile.
            Am bagat degetul prost.

            Comment


            • Originally posted by Cromatic View Post
              De ce nu folosesc caile ferate pentru transport? (in Germania am vazut un tren full de golf 7).
              Am vazut trenuri cu masini Dacia care mergeau spre Constanta. Dar asta nu e suficient, tot 12 ore face un tren din arad in bucuresti In 12 ore tai toata Europa cu trenul )))

              Comment


              • 17 autostrazi pot sa faca cei din guvern, nu promisiunile astea i-au adus pe cei de la Renault sau pe oricare investitor, aici.
                Au venit gandind ca oarece infrastructura exista, iar salariile mici si anumite utilitati ieftine pot sa le asigure un profit bunisor.

                Comment


                • Originally posted by Cromatic View Post
                  De ce nu folosesc caile ferate pentru transport? (in Germania am vazut un tren full de golf 7).
                  Tu ai astepta sa se stranga comenzi pentru 1200 de masini ca sa se umple untren si sa o aduca pe a ta? Se numeste flexibilitate.

                  Originally posted by PCH View Post
                  Am vazut trenuri cu masini Dacia care mergeau spre Constanta. Dar asta nu e suficient, tot 12 ore face un tren din arad in bucuresti In 12 ore tai toata Europa cu trenul )))
                  Ala de marfa face mai mult de 12 ore, mult mai mult uneori.
                  Last edited by einstein1984; 25 February 2014, 16:39. Reason: Automerged Doublepost
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Originally posted by einstein1984 View Post
                    Tu ai astepta sa se stranga comenzi pentru 1200 de masini ca sa se umple untren si sa o aduca pe a ta? Se numeste flexibilitate.
                    Stai să vezi cât durează să se umple un vapor, cum se întâmplă acum la maşinile construite în Maroc şi pentru care în momentul de faţă ai un termen de livrare de cel puţin 90 de zile!

                    Şi tot flexibilitate se numeşte!

                    Comment


                    • Pai fabrica din Maroc nu deserveste zona vestica a Europei? Pana la urma ce masini se fac acolo, Doker si Lodgy?

                      Comment


                      • Originally posted by PCH View Post
                        Pana la urma ce masini se fac acolo, Doker si Lodgy?
                        Dokker, Lodgy şi mai nou Sandero!

                        P.S În postul anterior mă refeream strict la faptul că dacă doreşti să comanzi acum un Dokker, termenul de livrare este de aproximativ 90 zile!

                        Comment


                        • Nu vor pleca din RO atata timp cat muncitori vor fi platiti cu maxim 500 euro pe luna in timp ce in Franta salariul pentru acelasi muncitor este de minim 2000 euro la uzinele Renault, in plus la toate fabricile de componente din RO salarizarea este cu mult mai proasta decat in uzinile principale DACIA-FORD....
                          "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                          Comment


                          • Pai ce, muncitorii de la Ford Craiova crezi ca au salarii mai mari?

                            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                            Comment


                            • Parca auzeam niste colegi care desconsiderau profund munca si calificarea amgajatilor de la Dacia: ca sunt Dorei, ca dau buleala, ca sa nu nimeresti masina facuta pe schimbul trei, ca lipesc plafonu cu scuipinol...etc. Deci fac treaba proasta.
                              Masinile facute in Franta insa...numa bijuterii asamblate cu dragoste si pasiune de adevarati maestri, ultracalificati si superdedicati.
                              Si daca privim situatia SALARIILOR prin prisma de mai sus...da cu virgula.
                              Pana la urma orice afacere urmareste maximizarea profitului, asta e legea economiei libere dar pana la urma minimizarea costurilor (salarii in general) se loveste de un prag inferior dincolo de care scade prea mult calitatea produsului si in acest fel scad vanzarile si deci...profitul.
                              Dacia...sau reno poate ar vrea...si chiar si-ar dori sa dea salariu minim pe economie, ba chiar minimul din lume 0.5-1 dolar/zi, cum e prin India, Bangladesh, etc...dar...DAR cand vor vedea ca muncitorii nu stiu a citeasca, nu pot insuruba corect nimic sau vin la munca rupti de beti, ciordesc piese si il bat pe maistru...vor dori oameni de alta calitate...pe care vor trebui sa ii plateasca mai mult...si tot asa.

                              Comment


                              • Dacia franeaza in Romania si accelereaza in Maroc - cat va scadea productia in tara .
                                Productia Dacia de la Mioveni, ajunsa la un nivel record in 2013, s-ar putea reduce in acest an, avand in vedere faptul ca uzina Renault din Maroc a preluat o parte din productia modelului Sandero.
                                Productia Dacia de la Mioveni, ajunsa la un nivel record in 2013, s-ar putea reduce in acest an, avand in vedere faptul ca uzina Renault din Maroc a preluat o parte din productia modelului Sandero.



                                Daca mai cheltuie mult PSD-ul banii de autostrada, in campanie, Renault o sa ne salute din mers. Vedem atunci de unde bani de la buget, ca sa mai toace Ponta.

                                Salam aleikum!
                                Last edited by mr.K; 20 May 2014, 11:58.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google